Gisteren een paar endurance races laten doen door een hired driver. Ik kon het spel wel weggooien zo irritant...
Ik had een Reventon gepakt, deze sneller gemaakt dan de andere auto's (dat is eigenlijk het enige waar het om gaat met die hired drivers). Hij was iets slomer weg dan de eerste 2 rijders (Saleen en Mclaren) maar op de rechte stukken was hij een stuk sneller. Ik ging dus TV kijken toen hij de eerste plaats bereikt had, vervolgens even kijken (helft van de race) bleek dat hij weer 2e lag.... Hij kwam gelukkig wel weer dichterbij, en de pitstops moesten nog gemaakt worden, eerst die Saleen de pit in, een ronde of 3 later ging mijn driver de pit in. Hij kwam perfect voor de Saleen uit, maar wat doet die kut A.I? Hij gaat gewoon stil staan om de Saleen voor te laten gaan........
Nou jah, de achterstand stelde niks voor en mijn driver zat binnen no-time weer dicht achter de Saleen. Er waren nog +/- 12 rondes te gaan, en bij elke inhaal mogelijkheid ging mijn driver gewoon op de rem staan. Bij bochten had mijn driver bijna altijd de binnenbocht en hij REMDE gewoon elke keer, om de Saleen zijn bocht aan de binnenkant te laten maken en vervolgens zijn eerste plek weer terug te laten pakken... Uiteindelijk werd ik dus 2e, ik had echt zoiets van WTF is dit dan...
Die hired driver is dus gewoon zwaar kut in dit spel...
Laatst bewerkt: 18 jan 2010