[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, maar een SPAS 12 is vele malen beter dan die twee akimbo shotties. Kan je net zo goed de SPAS pakken en ze kapot schieten.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    IMO geldt dat voor alle Akimbo wapens. Het is gewoon spray en pray. Aimen kun je niet en je moet maar hopen dat de andere eerder omvalt dan jij.
     
  3. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat pas zielig is.... die vieze hondenkoppen die lopen te boosten in FFA.
    Ik word er helemaal naar van, ik ben nu gewoon helemaal pissig door die K*T fuguren!!!:mad::mad::mad:

    edit\\.... en tegenwoordig zijn ze ook al met z'n 3en of 4en zodat ze die andere kunnen verdedigen..... zooooooo frustrerend.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mij boeit dat niet zoveel. Meeste zijn dan gewoon free kills :)
     
  5. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Maja soms zijn die gasten gewoon zo sneaky dat je ze niet doorhebt....
    Zonet op wasteland was het dus weer feest, maar kwam er dus net te laat achter.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé hallo, ga eens even lekker poepen ofzo...

    Over de gast met die prestige / 5d playtime.
    Netjes hoor.
     
  7. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
  8. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj ik kan weer spelen! Zometeen eerst maar eens oefenen weer :+ tijd geleden!
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het echt helemaal gehad met dit spel. Er klopt gewoon nooit meer iets van. Deze week is het echt bingo. Elk potje heb ik gemiddeld 3x een host change, de kans dat hij een fatal error krijgt is ook zo'n 20% geworden. De connecties zijn slechter dan ooit. En er klopt gewoon geen hout van. Mensen die niet dood gaan door knives, granaten en sniper kogels.

    Dan heb je nog team leden waar je nooit iets aan hebt, zelfs de oliebol die ik met oud en nieuw op heb was nog een stuk intelligenter. Ik word ook altijd in het verliezende team geplaatst.

    Het is gewoon niet leuk meer. En ja, ik heb een goede OPEN NAT setting dus daar ligt het niet aan. Na 2 potjes ben ik weer helemaal agressief van dit spel omdat er gewoon te veel dingen gewoon echt niet kloppen of dat er echt te grote noobs in een team zitten.

    Een ding heeft dit spel dan helaas wel, de verslavingsfactor. Op het moment kan ik dit spel weer een 3 stukken breken, maar ik blijf het dagelijks spelen. Maar de laatste week loopt het altijd het zelfde af, met een hoop agressie.
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel sinds kort best veel teamdeathmatch. nog niet gedaan in mw2. maar ik merk echt dat het niveau daar een stuk lager ligt. ik maak vaak minimaal 1/3 van de kills en heb altijd de meeste punten, zelfs als mijn team verlies. maargoed ik moet ff 30 potjes winnen dan heb ik weer een nieuwe callsign (hoop ik)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Valt wel mee, gewoon hetzelfde als mij doen, één dag niet spelen en dan heb je door hoe veel andere toffe spellen er wel niet zijn. Opeens is het dan zelfs een eitje om het weken uit te houden zonder MW2. Bij mij is het nu ook al een week geleden dat ik MW2 voor het laatst het aangeraakt en het bevalt me goed :) Dan kom ik ook weer eens toe aan de spellen zonder 30.000 fouten.
     
  13. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, altijd strict NAT gehad, op CoD 4 nooit erg veel problemen mee gehad, bij MW2 vanaf het begin kon ik alleen geen normale game zoeken, dus altijd via iemand anders... Heb ik poorten open gezet, had ik nogsteeds strict maar ik kon wel normale games joinen... Kom ik vandaag thuis en ja hoor weer geen 1 normale game, en m'n poorten open zetten werkt ook niet meer
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer een Nuke te halen maar ik haal of te weinig kills met de AC-130/CG of ik ga dood wanneer ik die Harrier heb. :mad:
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Post even in het [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2] topic je gegevens (zie startformulier) want dat is sowieso toch niet de bedoeling problemen met je NAT.
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :emo:
     
  17. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die "Black List" van Nederlandse Cheaters/Boosters er nou, heb er alweer een gevonden:mad:

    En toch is het aan de andere kant ook wel leuk om die gasten dood te schieten als ze net 23 of 24 kills hebben._0/:lol:
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  18. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat is niet meer normaal. Heb tegenwoordig veel last als ik wil schieten dat er een ferme vertraging opzit. :mad:
     
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde ja, ik wordt elke keer als ik het spel super agressief omdat er zoveel domme mensen het spel spelen die het spel gewoon niet snappen (Laatst bij CTF, ging die gast de vlag pakken, en ging er mee in een hoekje zitten, wat resulteert in dat hij dood gaat en wij nog geen punten hebben, en we de vlag ook niet van hem kunnen pakken), maar ik blijf het gewoon spelen. Puur ook omdat ik altijd met vrienden speel. Ik speel niet in mijn eentje tegen vreemden.

    Ook kwam ik net weer in een potje, het andere team had allemaal gastjes van lvl 70 in 10de prestige... Hackers much?
     
  20. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kunnen sommige mensen echt constant Harriers, AC130s enzo krijgen? ze hebben geeneens de killstreaks ervoor gehaald :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina