[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Care packages?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Boosten, echt ... grappig.

    Het is niet tegen de regels maar frustreert mensen enorm. Dat begrijp ik.
    Willen ze dat tegengaan dan moeten ze de kills van Cage Match 3rd Person maar verhogen naar 30 ...
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik ren boosters altijd achterna een dan stuck ik de riot-shield-booster van het andere team}:]

    Maarja, ik speel dan ook bijna alleen maar S&D nu (eerste 2 prestiges vrijwel alleen TDM gespeelt... Ik weet nu weer wat ik miste) dus kom ik (in theorie) minder boosters tegen.

    Of zou het in principe meer moeten zijn omdat de score die jij krijgt als je kogels vangt met je riot shield met 10 vermenigvuldigd word, net zoals het met het neerhalen van een UAV in S&D gedaan wordt?
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd, klote verbindingen!

    2x achter elkaar wordt net de verbinding verbroken als ik een Harrier Strike heb.
    Nou zullen je wel denken, wat boeit die Harrier maar ik heb deze killstreaks:

    - Harrier Strike
    - Chopper Gunner
    - Nuke:cool:

    Echt waardeloos..
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal jij alleen lol uit het spel als je een nuke haalt, of zie ik het nou verkeerd? Je lijkt nogal boos namelijk:)
     
  6. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Zit al 3 dagen te vloeken en tieren. Niets gaat raak. Hele magazijnen schiet ik leeg en de andere kost het 3 kogels. Lijkt de afgelopen dagen ook net een stripverhaal wat ik zit te spelen. Blokje voor blokje. Vertraging tot en met. :mad::mad::mad:
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk niet. Maar alsnog blijft het balen.
    Gelukkig wel genoeg potjes gehaald met goede verbindingen en teamgenoten:cool:!
     
  8. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er veel last van hebben. Juist weer zo'n paar matchen gehad. Waren met 2 man achter ene aan het lopen en wij maar schieten. Draait die zich om en knal wij 2 dood.
     
  9. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk uit een care package?

    EDIT: Oh lol, ik reageerde op een post van de vorige pagina :p
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voort eerst weer sinds tijden MW2 gespeeld \o/

    Eerste potje was weer enorm wennen zeg. Domination op Estate. Voelde echt alsof ik lepra had qua aimen. Maar ging goed en eindigde met 39-2 (predator/harrier/CP, kon mijn 2de CP alleen net niet op tijd op roepen) en we eindigde met iets van 200-90.

    Daarna gingen we meteen over naar HQ HC maar dat ging bar slecht de meeste potjes. We wonnen de potjes wel, maar bijna allemaal maar net aan. Mja, Vandaag of morgen beter :+
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand voor een paar potjes zo?

    Edit: net een geweldige play. Zou een een top 5 zo terecht kunnen. Ik weet niet wat het is, maar ik heb net een hele tijd Serious Sam HD gespeeld. Dacht, ik start even een potje. Wennen, ongelofelijk. Nouja, what the hell. Dus ik join een game die op terminal is en die is al even onderweg. Ik probeer C te securen. Ik zie ineens hele volkstammen op mijn radar via de lange gang op me af komen. Ik gooi er een nade neer, multi kill. Pak m'n ump en schiet er zo nog 5 verrot en secure de flag. Omg.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  12. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    MW2 heeft een zwaar verslavingsfactor helemaal als je prestige hebt gehaald dat je alles wilt halen :eek:

    Vandaag de title: Silent Killer gehaald ziet er echt nice uit :D
     
  13. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat is het ook een kut spel. Weer een nieuwe glitch. Met granate launchers en danger close. Ik ga niet uitleggen hoe het moet kijk maar op youtube. Je hebt zegmaar dan een granate launcher met een grote explosie en ze reloaden aldoor met one man army. Ik zag sommige mensen het doen en wou het zelf ook uit proberen. Had 120 kills 4 deaths. Ik stop definitief met dit spel. Het is gewoon niet leuk meer=(
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze?:

     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je hebt me op een idee gebracht hehehe.......:9
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is het nou zeker dat er een Title update komt op de 22ste ?
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Mn Xbox doet het weer ff, dus ik kon weer ff spelen, net met mn Barret een killstreak van 8 gemaakt op Subbase, en dat met een silencer erop 8) Die kan er nu weer af, want ik heb de heartbeatsensor vrijgespeeld ;) Jammer dat ik geen hoge killstreak rewards heb ingesteld, anders had die streak nog wel hoger kunnen worden, zo vet is dat, als het lekker loopt met je sniper ;)
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik had net bijna een Nuke :mad:. Ging dood bij 24 kills door een lucky semtex :mad:
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Over semtex gesproken, had zonet een stuck op een enemy (Demolition op Highrise). Ik gooi naar de objective, stuck er 1tje en hij neemt er 3 mee. Lol!
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Om even terug te komen op mijn 7de prestige lvl.70, natuurlijk kan dat niet in 4(5) dagen, vond het ook raar dat iedereen het geloofde nadat ik een screentje postte, wat ik makkelijk had kunnen editen:x

    Anyway, er zijn al een tijdje gehackte lobbies in private matches, waarin je met 2kills genoeg XP krijgt voor 70 lvl's. Hier kreeg ik een keer een invite voor en zo ben ik aan mijn mooie rang gekomen. Ik zie hier wel vaker lachwekkende opmerkingen, dus ik dacht laat ik dat es even posten op Xboxworld en kijken welke reacties ik krijg en ik wil jullie bedachten zaten een paar toppers tussen :D


    Toch wel de leukste quotes:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina