Hier ken je kwaad van worden!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door matje, 9 apr 2003.

  1. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    och dit las ik op gamers.nl, die gasten denken echt he.
    Hier lees maar:

    Het stukje waar een reactie is ondergeplaats boeit weinig, ik wou gewoon ff kijken wat jullie ervan vonden


    /Admin: Het moge duidelijk zijn dat dit de mening van een user betreft en niet die van Gamer.nl of het Gamepoint netwerk - WOuter
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    ach op zoiets ga je toch niet eens meer in of wel dan? Het is gewoon belachelijk.

    Edit dit is trouwens gewoon een reactie van een zielige member en heeft dus niets met Gamer.nl te maken.
     
  3. Precognative

    Precognative ...

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel een zekere kern van waarheid in. Maar als Nintendo het geld had om dit te doen, dan hadden ze het al lang gedaan. Microsoft is gewoon oppermachtig. Sommige mensen kunnen dat niet waarderen. Dat is hun zaak :{
     
  4. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ^
    |
    |

    agree with above :) helemaal niet eens op letten, dit zijn van die Fan Boys
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    precies. wie wil niet alle macht hebben? Als sony of nintendo de poen hadden zouden ze ook doodleuk monopolistje spelen. hoe hypocriet.
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit kun je niet eens serieus nemen. Maar ik vind het wel zeer triest wie dit geschreven heeft. Hij is gewoon bang dat zijn ps2tje of gamecube de grond wordt in geboord door de zoveel betere en krachtigeren xbox!~!
     
  7. ITNL

    ITNL Guest

    echt van die trieste gasjes die de power van de xbox niet aankunnen (jaloers)
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet zeggen dat er wel een kern van waarheid in zit.
    Ik bedoel.....wat heeft de Xbox nou verniewends gebracht in de console wereld.

    Alleen deze jongen is vast vergeten dat toen de playstation uitkwam het ook helemaal niks vernieuwends had te bieden.

    Tis altijd jammer dat mensen voor wie deze consoles hun 1ste zijn meteen ook een mening klaar hebben over wat er nu is terwijl ze niet kijken naar wat er voor afging.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  9. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    de xbox heeft natuurlijk wel als eerste een hard disk gebracht...
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    First of all overheersen?Wat doet Nintendo dan met hun GBA?Nu hebben sommige net de GBA nu is er al de GBA SP zo blijven ze wel doorgaan,en hoe ouder hoe beter?*kugh*.
    Wat voegt Sony+Nintendo toe dan?Bij microsoft zie ik nog een stabiel online netwerk(sonyonline+nintendo=probs :) )
    En baanbrekend,halo vergelijk de psONE is met de psII,goh procesor is daar ook ietsje sneller...
    Fanboy actie,zo kunnen wij ook een verhaal schrijven over nintendo iets van 75 regels met alleen:kiddy kiddy kiddy kiddy,zo'n soort verhaal is dit,en nog zonder duidelijke argumenten ook,geez....
     
  11. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het triest dat mensen zo arrogant kunnen zijn. Persoonlijk mag elke console van mij de pot op als de overwinnaar maar goed is. En dat heb je van die 10 jarigen die dubbel hypocreet zijn:

    1. Ze gebruiken meer tijd om andere consoles af te kraken dat gewoon hun eigen console te "promoten"

    2. Ze stoppen meer tijd in het beargumenteren over hun lief consoletje dan ze er zelf acher zitten!

    Ik vind het gewoon echt jammer, zo krijgt het hele console gedoe een stempel van waanzin.

    EDIT: Ik ben het trouwens erg eens met andere mensen die hebben gepost.
     
  12. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gamer.nl zijn ze gewoon (fanboyisme :mad: )
    Ze spammen nog erger dan ik en kraken elkaars console gewoon af:mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk nooit op die site zelf,maar als je deze thread goed gelezen had zag je dat dit niet van gamerz zelf is maar een member die het poste,correct me if i'm wrong...(you know the drill :+)
     
  14. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik, dit verw8 ik natuurlijk ook niet van de crew...
     
  15. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja er zijn een aantal mogelijkheden hoe de schrijver hiervan zo'n slecht mening heeft:

    1. Hij heeft nog nooit ge-xboxed
    2. Hij is een playstation2 of gamecube-fan
    3. Hij heeft een iq van lager dan 50

    Gek dus
     
  16. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ze maar lullen
    ik ben rondom gelukkig met m'n Xbox

    het zal mij niet veel boeien wat anderen van m'n console vinden
    zolang ik er zelf tevreden mee ben, toch?

    bovendien denk ik dat een gedeelte (dus niet iedereen) van de mesen die dit soort onzin uitkramen eigenlijk een beetje jaloers zijn
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach hier kan ik me echt niet druk over maken. En als je op gamer.nl kijkt dan zie dat zo een beetje elke nieuwsthread uitloopt op een ruzie tussen de fanboys van alle drie de kampen.

    Het feit dat er bovenaan die site een link staat naar xboxworld gooit alleen maar meer olie op het vuur.}:]
     
  18. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Eén grote fanboysite daar ja. Kon ik me eerst ook aan irriteren. Maar wat boeit het, heb gewoon plezier op je eigen console(s). Punt. Stelletje zeikende pubers daaro, niet op in gaan (shit nou doe ik het zelf). Die gozer zegt zelf dat 'ie nog liever dood is dan op een console als de Xbox spelen', dit bewijst dat 'ie:
    A. Nog nooit op de Xbox gespeeld heeft en dus op basis van vooroordelen een mening vormt.
    B. Iemand is die dringend hulp nodig heeft, als 'ie op basis van zoiets zijn leven al wil beeindigen.
     
  19. DeNNiZ

    DeNNiZ Kanecrew.nl

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox heeft in mijn ogen een aantal baanbrekende dingen gepresteerd, maar verbetering is altijd welkom. Ik denk hierbij aan:

    :cool: De Harddisk, ongeveer zo groot als 700 memory cards.
    2) Blinx, hoe maak je op een originele manier gebruik van je HD
    1) Xbox Live, de structuur van dit netwerk is ongelooflijk, het gemak, het plezier, de downloadable content.

    Ik geloof zelf dat dit slechts het begin is.
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het Fanboyism op Gamer.nl is ontstellend hoog. Zelf maak ik me er ook op een bepaalde manier schuldig aan, door heel af en toe te reageren en dan eigenlijk bijna alleen op Xbox nieuws (oftewel, alleen voor mijn favo console lees ik het nieuws en neem ik de moeite te reageren).

    Vaak komen mijn posts op hetzelfde neer: "Ja dat spel lijkt me zwaar kicken". Of : "blabla verdedig Xbox tegenover Fanboys blabla"..

    waarom neem ik de moeite eigenlijk nog. Veel van die gasten willen niet eens argumenten horen. Ik sta zelf open voor alle consoles, maar heb nu eenmaal gekozen voor de Xbox vanwege de HD en Halo en vooral het "toekomstperspectief" (Live!!, games die de HD gebruiken, DD 5.1 geluid, vette graphics)

    Graag zou ik een Cube hebben met MP en Zelda, een PS2 met GT3 en PES2, maar dan zou ik niet zo veel op Live kunnen zijn (is al te weinig geweest). Dus het is geen optie voor me :)
     

Deel Deze Pagina