1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je grootste miskoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door DFC _ Ilja, 14 jan 2010.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is een miskoop omdat het niet was wat ik er van verwacht had, dat ie beter zou zijn dan deel2, maar dat viel dus vies tegen.
     
  2. DFC _ Ilja

    DFC _ Ilja Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    valt me wel op dat Halo 3 en GTA 4 voor veel mensen tegen vielen en ik ben er 1 van :p

    en Mastat dat vind je niet goed aan Forza 3 mij viel die ook een beetjuh tegen maar wel een goede racer game meer paar kleine veranderingen die me tegen staan
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bedoel je niet Dead Or Alive Xtreme 2?
    Want dat was inderdaad een waardeloos spel.
    Dead Or Alive 2 voor de Playstation 2 (en Dreamcast?) is echt goed, net zoals deel 3 en 4 overigens. Maar het is dan ook mijn favoriete fighter :)

    Mijn grootste miskoop was Beijing 2008, ik wist niet hoe snel ik terug moest naar de winkel om dat wanproduct te ruilen. Dan kan je beter Track and Field downloaden voor 400 punten, vele malen leuker.
     
  4. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn grootste miskoop was Fallout 3... Echt geen game voor mij. Ik had net Fable 2 gespeeld en ik zat helemaal in die soort sfeer. Ik had hele goede reacties gehoord van Fallout en besloot het te kopen. Het was compleet anders dan ik verwacht had, het vechtsysteem stond mij ook niet echt aan. Ik kan me voorstellen dat velen dit een topgame vinden, maar het is alleszins niet voor mij weggelegd ;)
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Mijn grootste miskoop is Infinite Undiscovery. Als doorgewinterde (j)rpg fan kocht ik deze vol goed moed na de redelijke reviews.

    Nou dit mogen ze wat mij betreft niet eens een rpg noemen. Suf verhaal, suffe characters, suffe en simpele actie a la button mashen. Nee IU was echt een slechte actiegame met schaarse rpg elementen.
     
  6. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Battlefield 1943, kan namelijk niet op de servers van EA spelen omdat mijn account te jong is :mad:
     
  7. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    1 ) Bioshock - het zal ongetwijfeld een fantastische game zijn maar het is echt helemaal niets voor mij.
    2 ) Fallout 3 - eigenlijk hetzelfde verhaal als met Bioshock alleen met Fallout kon ik me nog wel iets langer vermaken dan met Bioshock. Ik ben er in elk geval achter gekomen dat ik helemaal niets heb met westerse RPG's. Doe mij maar Lost Odyssey en Enchanted Arms dat vind ik echt veel leuker.
    3 ) GTA IV - Meer van hetzelfde (weinig vernieuwing ten opzichte van de vorige GTA's). De GTA franchise wordt naar mijn mening enorm overgewaardeerd.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    :lol: Als op het spel bijvoorbeeld 18 jaar en ouder staat dan weet jej toch dat je niet dat spel mag kopen...maar je doet het toch.
    Grapje man, want ik vind het ook grote onzin dat je niet online kan, probeer een nieuw mail adres te koppelen aan je gamertag waar je leeftijd hoger is.
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Fuel komt bij mij echt op 1.. Wat viel dat spel tegen zeg.. Hoewel ik RacePro ook echt een eersteklas flutgame vond, kon ik dat beter verdragen, gezien ik die een maand na de release maar voor 30 euro had gekocht. Om dan de top 3 af te maken, Burnout Paradise. Echt helemaal niets voor mij.
     
  10. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Def Jam Icon met stip. DJ FFNY was echt een leuk spel, gewoon beetje rammen zonder veel na te denken. Maar DJ I is echt een eerste klas zuig spel.
     
  11. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    call of duty waw: OMG! Werkelijk niks aan die game is leuk om te doen. COD4 en MW2 hebben de game volledig overklast op alle vlakken! :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En wat mij betreft overklast Bad Company 2 laatsgenoemde titels weer.

    Echt, voor mij mag MW 2 wel in dit rijtje van een van de teleurstellendste aankopen.

    Zit er echt aan te denken geen Call of Duty meer te kopen in het vervolg. Imo lijkt het nog steeds op deel II. :emo:
     
  13. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan wel zo zijn maar ik vind het appels met peren vergelijken.
    Battlefield Bad Company vind ik totaal niks weghebben van de COD reeks.

    En ja, ik denk dat ik persoonlijk ook meer verwacht had van MW2, maar de media drukt dit spel gewoon je xbox in. :9
     
  14. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Star Ocean 4: The last Hope bij mij op 1 komt, ik ben echt een rpg fan maar het verhaal was zo afgezaagd, vreselijk irritante stemacteurs en verder het spel qua combat e.d. werd ik ook niet heel warm van. En dat terwijl reviews e.d. vrij lovend waren dus dat was wel een grote teleurstelling.

    GTA4: Ik vergelijking met de voorgaande delen vond ik GTA4 toch echt een stuk minder, ik heb de DLC verder niet meer gespeeld..misschien dat die mijn mening nog kunnen veranderen maar ik heb mijn twijfels.

    Verder nog wel wat spellen die uiteindelijk een beetje tegen vielen (ik was niet echt weg van Halo 3: ODST bijv.) maar volgens mij geen die onder de categorie miskoop zouden vallen :)
     
  15. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Golden Axe: Beast Rider

    worst game evah...
     
  16. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet echt last van slecht games gehad, ik maak er een zaak van eerst de reviews enzo een beetje te checken. Dit gezegd, bij twee games heb ik de plak toch flink mis geslagen:

    Far Cry Instincts Predator: gewoon een kutgame
    Ninety-Nine Knights: echt veel te vaag, een uur gespeeld met een groot vraagteken op mijn gezicht. Ik verstond er mij zelfs niet aan dat mijn personage nog niet gestorven was... Daarna besloten om de game weg te doen.
     
  17. Royalnoobie

    Royalnoobie Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Team Saxo Bank nemen, met Canccellara en Larsson. Twee toptijdrijders, dan moet het lukken, succes :thumbs:
     
  18. Royalnoobie

    Royalnoobie Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Miskoop van mij is GTA4 niks aan die game.
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die past hier wel idd in het rijtje thuis denk ik 8)
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    topspin 3, Spyro, GTA IV,
     

Deel Deze Pagina