Levering losse 120 GB schijven - waar te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrSirius, 13 jan 2010.

1. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe, officiële & authentieke 120 GB schijf om mijn 20GB schijf mee te vervangen... Maar die dingen zijn echt bijna niet meer te krijgen. Ik heb inmiddels aardig wat gameshops en webwinkels benaderd, ook die ik via sites als budgetgaming voorgeschoteld heb gekregen... Maar tot nog toe zonder resultaat.

Weet iemand waar je zo'n ding kunt kopen en waarom die schijven uberhaupt zo slecht leverbaar zijn nu? En wie heeft er ervaring met een niet officiële clone HD zoals die vaak op Marktplaats worden aangeboden? Ik ben er erg huiverig voor daar mijn saves en profiel op te zetten, maar als er verder geen opties meer zijn en zo'n schijf geen nadelen heeft wil ik dat nog wel overwegen anders.

Alvast bedankt!

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    je kan mijn 250gb schijf kopen :p 75 excl verzendkosten
    heb em nog nooit gebruikt... alleen om te kijken of ie werkte

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  3. KainfromNosgoth

KainfromNosgoth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is grappig dat je het zegt, las toevallig op Kotaku een soortgelijk item dat de 120GB HDD amper meer te krijgen is. Het schijnt dat de 250GB versie binnen korte tijd los te verkrijgen zal zijn. Dus als ik jou was, zou ik nog even wachten voor de aanschaf van een nieuwe HDD en goed de gamesites in de gaten houden.

Hier de bron

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  4. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samenkopen.net heeft er nu: http://www.samenkopen.net/action_products/266357/822726

Let wel op, in de beschrijving staat het heel raar geformuleerd maar ik denk dat het over een kopie gaat. Dus geen officiële maar zoals je zegt... je kan ze moeilijk vinden en moest je niet kunnen wachten, dan is dit misschien een optie voor jou :).

Ikzelf zit na mijn eerste RROD (ongeveer 2 jaar geleden) te wachten op de volgende RROD zodat ik een Elite kan kopen zonder me schuldig te voelen (zeg maar, uit noodzaak, want ik kan toch moeilijk alle games houden zonder een console? :D) maar deze blijft gewoon werken... :confused:.

Wat zouden jullie doen? Een 60/120/250gb HDD kopen voor een xbox die niet meer onder garantie is of een nieuwe kopen?

/edit
    Even in het vet zetten. Net zoals Ferry 34 zegt, pas hier dus mee op!

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  5. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe HDD kopen. Mocht je dan een RROD krijgen dan pas een andere xdoos.

Mjaw... Hier is onlangs ook nog weer een xdoos gesneuveld. Weliswaar zónder RROD. Gelukkig zit er nog gewoon garantie op dus hij word maandag op gehaald :thumbs:

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hm, die site spreekt over mogelijk refurbished hdd en een niet officiële buitenkant.

Ikzelf zou dat nooit doen en al helemaal niet omdat na de laatste update de immitatie geheugenkaartjes het niet meer deden op de xbox!

7. Autowiel

Autowiel Member

Leuk Bevonden:
    0
    op Amazon.co.uk zag ik laatst een originelr

8. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nog 2 originele 250gb hdd's
    ze komen allebij van een originele modernwarfare xbox360 pakket,
    eentje uit azie en een europese....
    ... 75 excl mag je er een hebben

9. letiic

letiic Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ja ik wil er ook een komen maar ik heb geen idee hoe die dingen werken ik heb arcade -.- dus.. en kan je dat HDD ding gwn op je xbox klikken? zonder dat je eriets voor moet doen ofzo ??? XD

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zo gemakkelijk is dat inderdaad! :)

11. letiic

letiic Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha oke XD

Deel Deze Pagina