Ik ben vandaag even de E-Plaza in Almere-Stad binnen gelopen. Zag daar allemaal goedkope games. Maar mijn vraag is: Verkopen ze daar geruilde/tweede games? Want ik hou er absoluut niet van als een game geruild of tweedehands is. Het klinkt misschien kinderachtig voor jullie maar ik wil graag andwoordt op me vraag, en kom nou niet met verhalen dat ik het op internet moet kopen want ik heb totaal geen geduld om te wachten tot me game eindelijk binnen is. Bedankt. PS: Sorry als ik dit topic in het verkeerde forum heb gezet
E-Plaza verkoopt geen 2e handse spullen .... Ze zijn gewoon goedkoop met dure spellen maar goedkope spellen die je elders anders voor een tientje kan halen zijn bij hun weer 20 euro
En met tweedehands games is niks mis, even schijfje controleren, hoesje. Als alles in goede staat is is het toch gewoon prima?
Maar aangezien hij zegt; neem ik aan dat hij niet geinteresseerd is om die dan wel bij de Gamemania te gaan kopen. Op zich is het natuurlijk wat je wil, langs de andere kant (en zeker bij een winkel waar je nog naar kan teruggaan volgens mij ook voor 2de handsgames) verschilt een spel dat niet beschadigd is wel amper iets van een nieuw spel. Bij optische media zou 'theoretisch' gezien er amper/geen beschadiging mogen optreden bij het aflezen. In elk geval zoals iemand reeds zei, je kan het best gewoon even aan de verkoper vragen en/of letten op het officiele seal/sticker aan de zijkant van de game verpakking.
Ja maar ik ging met een vriend naar E-Plaza. Hij had er Dead Rising gekocht maar bij de kassa zij de medewerker dat het een geruild spel was van iemand uit friesland. Dus daarom die vraag maar misschien verkochten ze die omdat ze hem in Almere stad zelf niet verkochten ofzo.
Het begint toch vrij triest te worden dat je nog steeds niet doorhebt dat je 2 fouten in 1 woord maakt. En het zelfstandig naamwoord "antwoord" vervoegen als een werkwoord is echt bespottelijk...
Spellen die al een half jaar in een schap staan zijn toch echt door meer handjes gegaan dan iemand die het spel nieuw koopt en aan daarna aan jou. Maargoed begrijp je punt, gesealde games uitpakken is altijd een lekker gevoel.
Bedoel je dat het doosje door andere mensen is aangeraakt of bedoel je dat het vaak geruilde spellen zijn die in andere mensen hun console heeft gezeten?
volgens mij heb ik bij e-plaza al wel eens 2e handse games gezien maar daar stond het dacht ik wel duidelijk op, net als bijv bij de free record shop
Zit niet te zeuren kerel! Let jij liever op je grammaticale fouten: het begint toch vrij triest te worden. Je kunt dan beter schrijven: het is vrij triest om te zien etc etc. Je had hem beter een pm kunnen sturen met wat vriendelijke suggesties in plaats van iemand publiekelijk belachelijk te maken.