Hmmm niet gezien, had eerst zoiets van wow wel nieuwsgierig maar na 1 minuut was er nog steeds loading dus heb het maar gestopt. Lijkt me wel erg vet maar ik las onderaan in de comments al dat je begint in Rapture, inplaats van er door een 'rare' manier heen naar toe te gaan
Spoiler Klopt ja. Ik heb hem wel gekeken omdat ik de game toch niet ga spelen, maar vond het erg zwak vergeleken met deel 1. Begin van deel 1 was het beste van het hele spel.
Interessante achievements, ook al zijn ze vrij hetzelfde als deel 1. Ben geen fan de online achievements. Moet ook nog steeds deel 1 uitspelen op hard en zonder de Vita Chambers te gebruiken. Binnenkort misschien.
stilte hier. 9 feb is de dag toch? Is er al wat bekend over een eventuele CE? Al wordt het voor mij ws even wachten ivm Mass Effect 2 en een maand later Heavy Rain...teveel games
Inderdaad, al het december geweld komt over een paar weken los Bioshock 2 CE Voor mij word dit iig zoiezo een laatkopert vanwege missende co-op.
BioShock 2 review is in The first BioShock 2 reviews have arrived, via both PSM3 and PC Gamer magazines... and it's good news. PSM3 awarded the follow-up 93%, saying it "Tops the original in terms of storytelling and combat." PC Gamer meanwhile went with a lower but still impressive score of 90%, concluding that "the mechanics that made the original BioShock such fun return, better than before," and "it's still better written than pretty much anything else out there."
Heb er wel zin in hoor! In de tijd van deel één was ik nog redacteur bij een gamesite. Heb toen echt veel geschreven over deel één zeg. Ditmaal me er totaal niet in verdiept, maar denk ook niet dat dit echt nodig is. Wordt gewoon een topgame!
Idd word vast weer een topper en een verslaving om te spelen. Weer lekker opzoek naar littlesisters en voicerecorders
Kan niet wachten! eerst MAss Effect 2 als opwarmertje ( een flinke ) om dan te gaan genieten van Bioshock
Coop in een game zoals dit, godverdomme waar gaat het toch heen Het geweldige aan Bioshock 1 was juist dat je je zo opgesloten & eenzaam voelde, en dat het vaak spannend was. Die game is toch niet spannend als je samen met een vriend via Live een beetje zit te lullen enzo :'). Ben blij dat deze game geen coop heeft, intense single player games hebben geen coop nodig.
Beste heren, Net Bioshock 2 gekocht en kan niet wachten tot ik me weer kan onderdompelen in de wereld van Rapture. De normale editie gekocht. Ik heb het niet zo op special edition (nemen alleen maar extra ruimte in) Maar ik heb de game hier gekocht geen CC en moet me dus vasthouden aan NL shops best nette prijs of niet?
Leverstatusit product is nog niet leverbaar, je kunt dit product wel bestellen Verwacht: 9 februari 201 Knap hoor! Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar kreeg?