Gebeld voor kapotte xbox, iets wat ik niet begrijp: ...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door raiserfist, 15 jan 2010.

1. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb gebeld naar de Xbox service over mijn kapotte xbox360, ze zijden dat mijn garantie verlopen is (dit kan ok goed het geval zijn hoor, ik hem hem al lang), maar hij zij ok dat er een kans was dat ik nog een kleine tijd garantie heb omdat het niet altijd precies in hun database stond.

Hij raade mij aan naar hun site te gaan, en hier dan inteloggen en naar een menu te gaan waar "Reparatie" tussen staat, en hier wat dingen in te vullen, als hij dan om een creditcard vraagd voor een "Betaalde reparatie" zou mijn garantie ok wel degelijk verlopen zijn, hierna was het telefoon gesprek voorbij.

Ik volg de stappen en treg hier dus ok mijn serie nummer aan, en er staat ok dat mijn garantie verlopen is, maar er staan nou dus deze dingen die ik moet invullen, hij vraagt nog niet voor een creditcard, nou is het probleem moet ik ok echt op "Verzenden" drukken of niet?

want ik hij vraagt niet om een creditcard, maar ik wil natuurlijk niet iets doen waar ik niet zeker van ben.

Weet iemand ander hier meer over?

Moet ik nou op verzenden drukken of niet, om er achterte komen of ik een moet betalen, want ik vind het maar onduidelijk.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  3. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zij de datum niet juist in hun database hebben staan, hoe gaan ze dan bewijzen dat je garantie voorbij is :)

4. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    Status van de garantie: Standaardgarantie verlopen

Is nou ok mijn Red Ring of Dead garantie verlopen, of niet?

ik moet nou een berschrijving geven van het probleem.

PS:

" Standaardgarantie verlopen: Een garantie van drie jaar is van toepassing op voorwaarden gemarkeerd met drie rode lampjes. "

staat nog onderaan de pagina, wil dat zeggen dat ik vor Red Ring of Dead nog wel garantie heb, het zijn 3 lampjes dusja?

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar kan je dat niet zien a.h.v. de datum op de sticker onderaan/achterkant van je xbox 360 of je in de 'extended warranty' period valt van 3 jaar op RRODs, of dat die ook al is verlopen?

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als je Xbox niet ouder is dan 3 jaar heb je garantie op RROD.

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan gewoon een aanvraag doen, staat er aan het eind van de rit dan €0, dan is het gratis, en anders staat er iets van 90 euro.

8. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er staat 0 euro. moet hem wel zelf opsturen, kan van vroeg herineren dat ze hem kwammen halen en trug stuurde.

ben nog aan het wachten voor een email van ze met een label.

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, je moet een afspraak maken met UPS om hem op te halen, je hoeft hem niet zelf op te sturen.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zijden <> zeiden, zij <> zei

serieus, gast....

11. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    dude, ik heb echt moeite je bericht te volgen. misschien moet je een keer je bericht nalezen voor je op 'Post reply' drukt. en er zijn ook browsers die de spelling voor je controleren. Je weet wel, dan komen al die mooie streepjes onder al die woorden tevoorschijn.........

12. COLOSSUS NL

COLOSSUS NL Not old, just Older

Leuk Bevonden:
    29
    Is dit een site voor de controle van de Nederlandse taal?:confused:
    Ik snap het niet, oke er zitten spellingsfouten in, die kom je bij iedereen tegen.
    Moet dat hier zo gepost worden? Beetje nutteloos, geloof niet dat dit topic daar over gaat!=(

13. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is er dan niemand die in de gaten heeft dat deze gast al 4 topics heeft geopend voor vragen die gewoon in de algemene topics kunnen worden gesteld?

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ok, maar lenny had hem bij de eerste reply reeds doorverwezen naar Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]. Dikwijls beantwoord je zo'n korte vraag even snel met een antwoord dan met een URL en dan is dat ook van de baan.

Meer dan doorverwijzen (en z'n vraag beantwoorden) kan je toch niet doen. En als je echt wildgroei aan kleine vraag topics wil tegenhouden kan je de post ook nog altijd reporten;
    Er staat wel dat het eigenlijk voor spam/reclame/etc. is maar geen mod die kwaad gaat zijn als je even snel vriendelijk aangeeft dat iemand topics op de verkeerde plek blijft openen lijkt me.

15. COLOSSUS NL

COLOSSUS NL Not old, just Older

Leuk Bevonden:
    29
    Ik wilde al zeggen, dan report je zoiets toch gewoon.....
    Daar zijn mods voor!

Deel Deze Pagina