1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Die map pack van 1600g bevat toch alle mapppacks + dat extra level?
    Wil het even zeker weten.:+
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ik zeg doen, gewoon doen. :+
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    ENNNN Dark Corners.

    Die overig erg saai en kort is.

    Oh hoe zit dat nou met de multiplayer. Want je komt dus in zo'n lobby, wie host dat dan? Is dat gewoon een algemene host?

    Want ik heb af en toe lag. Best vervelend.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wisselend. Kan de party en game leader zijn (als je met een party in een lobby zit en naar een match zoekt), maar ook iemand van de tegenpartij. De ene keer heb je een goede verbinding, de andere keer niet. Lag is iets waar je aan zult moeten wennen. Bereid je maar voor op vele frustratie momenten. ;)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, juist ja. 8) Soms speelt het zo lekker dat je het jammer vind dat het al voorbij is (meestal als je zelf Host hebt. :9) en het andere moment heb je een lamme arm van het stekkertrekken, waar ik inmiddels pro in ben! :lol:
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Stekkertrekken? Dus als je gewoon de stekker eruit haal krijg je geen penalty? :9

    Oja, iemand tips om geplante grenades kapot te maken, want ze zitten altijd zo gemeen in een hoekje.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je de Host niet bent kun je je ethernetkabel eruit trekken en ben je safe. Doe dit wel pas als de Match is begonnen. Voor de Frags kun je de Pistol gebruiken om ze van een afstand kapot te schieten en anders naar voren springen om ze te triggeren en snel weer terug naar achteren springen. Deze techniek gebruik ik altijd. ;)
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die dit veel spelen? Ik zoek namelijk mensen om beetje samen online GoW 2 te doen, mijn hele friendslist doet alleen maar MW2. Stuur maar een inv als je interesse hebt.:+
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog wel vaak.

    alleen kom er nu niet in al een uur...
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik word echt gek van de lag. Vanmiddag ff een tijdje gespeeld, ik zat echt de hele tijd te godverdommenen. :+ Alles ging kut, alles had lag, ik werd gewoon dik ingemaakt. :mad: Ik had het idee dat t bij Gears 1 allemaal veeeel beter ging.
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs ook Gears of War 2 gekocht bij gameplay.co.uk, en ik moet zeggen dat de campaign wel echt supertof gedaan was. Nu wil ik echter online gaan spelen (Warzone) en hij vind al 10 minuten lang geen match? Komt dit omdat warzone niet meer gespeeld word? en welke gamemode moet ik dan wel hebben. Want ik vind ouderwets team slayer toch wel het leukste.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Moet je ff test XBL connection doen. Heeft bij mij geholpen. :)
     
  13. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is gewoon open bij mij.

    edit: nvm, hij had mn lokale ip gewijzigd.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die deleted scenes zijn die de moeite waard?


    En damn die MP heeft ene potje dikke lag en andere potje gaat vloeiend.
    Echt een paar potjes gespeeld die gingen vlekkeloos, merk je meteen aan de shotgun. Zodra er beetje lag is werkt die totaal niet meer.

    Stronthekel trouwens aan die gasten die alleen maar bashen, te krom om te aimen.

    @Game error: Ik speel alleen maar Warzone en vind genoeg potjes dus daar ligt het niet aan.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wow, lange tijd dat ik in dit topic ben geweest. Was eerst een favoriete game van mij, maar heb hem ooit verkocht |:- (flipte lichtelijk toen mijn rank gereset werd). Is het nog de moeite om de game terug te kopen puur voor de multiplayer, of wordt die ondertussen nauwelijks nog gespeeld?

    Deleted scenes vond ik toendertijd echt heel erg tegenvallen. Het is geen wonder dat ze 'deleted' zijn.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Deleted scenes zijn grappig om een keer gedaan te hebben, niet meer dan dat. Even kwartiertje knallen en done.
    Wordt nog steeds volop online gespeeld, met buddies is ie wel stuk leuker dan alleen. Speel het zelf zo nu en dan ook.
    Ene potje heb je lekkere verbinding (speelde gister een keer 21-1) en ander potje doen je kogels weinig damage, waardoor jij hun 4x met shotgun van dichtbij (in de rug of hoofd, maakt niet uit) moet raken en ze soms nog niet down, draaien zij zich om, richten ze rustig, splatout dood. En af en toe heb je geen wapen in je hand, of moet je 3x over hetzelfde muurtje springen en is het te erg en ga je stekker trekken. Offhost nadeel heb ik nog met regelmaat last van (zelfs als iemand in mn team host is), maar enorme lag (3x over zelfde muurtje springen, gestuiter over het veld, geen wapen in je hand) valt de laatste tijd mee (of het komt omdat ik minder vaak speel).
    Blijft een soort haat/liefde game. Ene moment ga je kapot van frustraties en ander moment verlang je weer om even lekker te knallen.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Precies! Hiet wordt genoeg gespeeld maar de verbinding scheelt echt per potje. Soms is die goed, speel je meteen lekker.
    Maar zodra verbinding minder is, is vooral de shotgun een drama.

    Gister een potje gedaan met fransen, dikste lag echt!
    Ik sprint 10 seconden, sta ik opeens weer op begin plek. Pak ik granaten, plant ik die tegen een muur. Ik ren verder, en 10 seconden later knal ik uit elkaar door mijn eigen granaat._0/ En zo ging het 10 rondes....
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ook zo maf, iemand uit m'n friendlist die zo nu en dan mee doet, krijgt bijna altijd -1500 exp penalty. :confused:
    Echt lomp, gewoon zonder cheaten, netjes uitspelen, maar met regelmaat match na match toch een penalty, al tijden lang.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb nu 2 dagen online gespeeld en ik heb er alweer genoeg van. Zelden een potje dat er geen lag is, zonde!
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja die lag kan echt niet meer hoor. Ik bedoel, MW2 heeft toch ook geen lag?

    Toch?
     

Deel Deze Pagina