Ik heb de volgende spellen te ruil. Ze zijn allemaal origineel, in prima staat, goed speelbaar en allemaal PAL. Als het om een classic gaat, staat het erachter.
Ik ben niet specifiek opzoek naar iets en ze hoeven niet perse weg, maar als een bod mij bevalt, dan accepteer ik het. Soms hebben games met een erg lage winkelwaarde wel meerwaarde voor mij, vandaar dat sommige games ook minder makkelijk weggaan dan anderen. Ook ben ik best bereid om combo's te ruilen of een bijbetaling te doen als het de deal eerlijk maakt. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel.
- NBA 2k7
- NHL 2k7
- NFL Tour
- Beijing 2008
- Brian Lara's ICC Cricket
- Dead Or Alive: Xtreme 2
- Forza Motorsport 2
- Need For Speed Carbon [Collectors Edition]
- Project Gotham Racing 3 [Classic]
- Project Gotham Racing 4
- Race Pro
- Testdrive: Unlimited [Classic]
- Baja: Edge Of Control
- Fuel
- Score International Baja 1000
- Sega Rally
- Cabela's Big Game Hunter
- Cabela's African Safari
- Two Worlds (boekje is in het frans, maar game is gewoon in het engels)
- Fable 2
- Golden Compass
- Call Of Duty 2 [Classic]
- Halo 3
- Guitar Hero II
- Viva Piñata [Special Edition]
Foto's van de games voor de geïntereseerden:
Score International Baja 1000 en Cabela's African Safari liggen bij een kameraad, vandaar dat ze niet op de foto staan. Mocht je van een bepaalde game meer foto's willen, kun je het altijd requesten.
Op dit ogenblik sta ik nog niet op de Trusted List, maar er is vandaag een game onderweg die me deze week op die lijst kreeg. Ik heb voordat deze lijst bestond wel 40-50 deals gehad hier met members.
Zoals ik al zei, mag je alle spellen aanbieden, maar ik ben lichtelijk opzoek naar een paar games (mits ze origineel, onbeschadigd en PAL zijn):
- Midnight Club LA
- The Orange Box (Half Life)
- Lego: Star Wars
Kijk ook even op mijn Gamercard om te zien welke spellen ik al heb gehad.
Laatst bewerkt: 8 mrt 2010