1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hoe online gaan.

Discussie in 'Games' gestart door Max_Payne, 23 sep 2001.

  1. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ga je online als je kabel hebt? En moet je dan nog wat speciaals kopen? Moet de kabel die nu in de computer zit dan in de X-Box? Ik heb zelf chello gaat het daar ook mee of maakt het niet uit welke provider je hebt? Sorry voor al die vragen maar ik ben erg benieuwt.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ehm je moet waarschijnlijk een broadband adapter kopen, die zullen nie zo duur zijn denk (dat zjn gewoon gevalletjes gemaakt door Microsoft) daar gaat de kabel in die je ook gewoon in je pc douwt neem ik aan, maakt niet uit welke provider je hebt, met chello zal het wel lukken ja :D
     
  3. Rogier

    Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah.. een UTP kabel met RJ-45 connector zover ik weet als je bij Chello een Ethernet modem hebt!
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    de broadband adapter zat toch al ingebouwd? dus alleen je chello kabel in dat ding douwen en your ready 2 go :)
     
  5. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    'k Weet niet, maybe
     
  6. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je hem los moet kopen maar ze zullen vast en inderdaad niet zoveel gaan kosten!!!! :)
     
  7. xug

    xug Guest

    In de XBox is een ethernet kaart ingebouwd, naast deze kaart heb je een speciale kabel modem nodig die je van je huidige kabel modem aansluiting kan gebruiken.
    Ik denk hierbij dat het met Chello en soort gelijke wel zal lukken maar de casema gaat op zeker niet omdat het een te traag systeem is en eigenlijk geen kabel genoemd mag worden.

    Ik heb vrienden bij Casema en die vertellen mij dat ze kabel hebben, ik moet dan altijd lachen want de snelheden die ze daar verkrijgen voor dat geld is eigenlijk schandalig, ik zie het meer als een mafia praktijk !

    Ik laat ze dan ook altijd dit plaatje zien :) En dit is echt een test met mijn cable modem !! (RoadRunner)

    [​IMG]

    Check jouw modem speed at http://bandwidthplace.com/speedtest/index.html
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe :) kheb binnekort adsl..

    maar jij zit in de states toch?
     
  9. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil ook in de states wonen. Daar zijn de huurlijnen ( t1/t3 ) veel goedkoper :mad: ]:- :)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja idd :9

    en daar hebbie sowieso met normale kabel al een veeeeeeel grotere snelheid dan met caslooma :D
     
  11. xug

    xug Guest

    Ja in Charleston, South Carolina!

    Ik heb Time Warner Roadrunner Cable en dat is bijna net zo snel als T1 en dat allemaal voor mijn $49 in de maand ongelimiteerd surfen.

    Je moet natuurlijk niet die $ gaan vergelijken met de FL, iets wat bij jullie FL1 is, is bij ons $1, daarin tegen, de meeste Amerikanen hebben meer geld in de maand om te spanderen dan een nederlander, als je voor een job Fl1000 in de maand krijg, krijg je hier rond de $1200
    Huizen, auto's, sigaretten, bezine, kleding en de belasting is hier allemaal goedkoper, dus uiteindelijk ben je vele malen goedkoper uit.

    Als je als nederlander op valantie gaat naar de USA dan is het heel anders, een burger bij Burger King is bijna $3 en in NL zal dat wel FL3 zijn dus om die burger te kopen moet je als Nederlander FL6 neerleggen voor een burger.

    Het is hier allemaal heel erg intressant, maar dan moet je wel hier wonen en werken en dan ook wel een redelijk goede baan hebben want als je in een winkel gaat werken kan je beter in Nederland blijven.

    In de computer business is nogsteeds het meeste werk en geld te vinden, vooral in staten die nog niet zo overbevolkt zijn als California en New York!

    PS.
    Ik kom hier om mijn Nederlands op te halen ;)
     
  12. xug

    xug Guest

    DSL 384 is hetzelfde als DSL in Europa
    DSL 512 is ADSL
    DSL 2m is HDSL

    Cable zit normaal gesproken gelijk aan HDSL maar de condities hier zijn zo goed dat het bijna gelijk is aan T1.

    T1 = 1.5

    mijn verbinding = 1.49
     
  13. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's nog es ff beter dan 3 KBPS van die slome analoge lijn van mij!
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    whehe :) ik heb kabel
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb caslooma zoals jullie allemaal weten :) ADSL is onderweg.
     
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    ik heb chello :cool::cool:
     

Deel Deze Pagina