xtreem goede service MS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door njoyit, 10 apr 2003.

  1. njoyit

    njoyit Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    na al een tijdje wat problemen te hebben gehad met de DVD speler in m'n XBox toch maar besloten om contact op te nemen met MS om te vragen of ze er iets aan konden doen, natuurlijk had ik weer eens te lang gewacht met contact op te nemen en de garantie was dus inmiddels met bijna 2 maanden verstreken, toch maar ff gebeld ... na allereerst vriendelijk te woord gestaan te zijn door een engelssprekende man stond UPS de volgende dag al voor de deur (=afgelopen vrijdag), vervolgens diverse mailtjes ontvangen over de voortgang van de reparatie e.d. en gisteren (woensdag) had ik mijn XBox alweer terug ... met een GRATIS vervangen DVD speler en idd ... hij draait weer als een zonnetje :) !!!

    moraal van t verhaal: dat de service bij MS goed is was al bekend, maar zelfs als de garantie al ruim verstreken is doen ze bij MS niet moeilijk en dat vind ik toch wel absolute klasse !!!

    * applausje voor Billy * LOL
     
  2. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel fijn voor je. Zo zie je maar als je geld zat hebt.
     
  3. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft idd hele goede service, maar ik had gelezen dat de garantie in Nederland minimaal 2 jaar moest zijn. Dus vandaar dat ze hem waarschijnlijk toch repareren.
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooi voor je, mijn ding wil ook nog weleens haperen. Zal eens bellen.

    P.S: Pablow, je bent volgensmij lekker posts aan het verzamelen ofniet... sjees, echt overal een klein nutteloos antwoordje op geven.
     
  5. Toxic Waste

    Toxic Waste Bad for your health

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    er valt inderdaad niet om te twisten, de Xbox service is stukken beter dan die van PS2 of GC. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee gehad (hopen dat mijn Xbox het goed blijft doen) maar ik heb al veel verhalen gehoord waaronder 0 negatieven, dat wil al iets zeggen :p
     
  6. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    De goede service is ook een van de redenen om een xbox te kopen.
    Toen ik hoorde dat MS alle xbox users van het eerste uur een reward pack stuurde wist ik dat ik goed zat.

    is wel lekker een goede service achter je.

    Nu moet ik zeggen dat sony ook niet beroerd is. Ze hebben me ouwe Tv toch netjes voor niets gemaakt.
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een goed voorbeeld dat service van een bedrijf goed kan zijn, OF NIET @HOMO STELLETJE *******!!!!!!!!!!!!!!! yuch.
     
  8. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eens opgebelt dat mijn controller kapot was en ik belde toen op maandagmiddag en dinsdagmiddag (dus de dag erna) had ik al een nieuwe controller dus ik vind dat een hele goede service terwijl ze aan de telefoon zeiden toen ik die maandag opbelde dat ik heb binnen 2 weken zou hebben dus ik was er vanuit gegaan dat ik hem pas naar 1 of 2 weken zou krijgen.
     
  9. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik had ook een kapotte contr en binnen 2 dagen had ik een nieuwe. Gister werd ik trouwens gebeld door Microsoft Xbox voor een telefooninterview. Ze vroegen me wat ik vond van de xbox en de service. Natuurlijk kon ik alleen heel positief zijn, goeie en snelle service en met de xbox ben ik natuurlijk heel tevreden. Andere bedrijven mogen wel een voorbeeld namen MS...
     
  10. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    hoort het als je xbox bepaalde orginele dvd's niet goed afspeelt???
    En zo nee kan je dan je xbox nog opsturen voor reparatie?
     
  11. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    worden die DVD's wel afgespeeld op een gewone DVD speler?

    Ik heb meer mensen gehoord met dit... ook op ut forum, moet je maar ff zoeken. volgens mij lag het aan de DVD
     
  12. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mn reward pack nog steeds niet gehad. Stuur ik een brief naar M$, krijg ik twee dagen later een mailtje.

    Beste ...........,



    Onze excuses voor het ongemak.



    Er is een pakketje met een aantal games onderweg. Helaas hadden we geen Munch meer op voorraad, daarvoor in de plaats komt Mechassault.

    Veel plezier ermee!

    Met vriendelijke groeten,



    het Xbox team
     
  13. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag toch wel een beetje service verwachten als je voor €300 of € 479 een xbox gekocht heb!! maar het is toch goed dat ze het doen want er zijn genoeg bedrijven die het niet doen!!! Heel goed van ms
     
  14. njoyit

    njoyit Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was dus het probleem dat ik had, een aantal (originele) DVD's werden niet afgespeeld en het lezen van DVD's in het algemeen ging moeizaam ... het probleem is nu opgelost aangezien MS mijn DVDspeler heeft vervangen :)
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    klopt het ook dat je xbox (althans de mijne) geen cd-r's afspeeld, ik baal hier behoorlijk van! Dus ik moet alles op een cd-rw zetten (met 4x branden gaat dat niet echt snel)!!
     
  16. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt ik heb hetzelfde probleem hier. erg vervelend ja. maar het ligt dus aan het type dvd-rom die je in de xbox hebt.
     
  17. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    zou best kunnen van die garantie van 2 jaar.. dat meisje van de bart smit zei namelijk tegen me dat ik het bonnetje goed moest bewaren want dan had ik 2 jaar garantie en toen ik later ff in zo'n boekje zat te bladeren dat er bij zat stond daar in dat er 1 jaar garantie op zat.. vond het toen al vreemd, maar ik wist cker dat ik het goed verstaan had..
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.887
    Leuk Bevonden:
    2.078
    100% mee eens dat MS supergoede service biedt.
    Ik kreeg een kapotte controller in het rewardpack en toen heb ik hem teruggestuurd, en kreeg ik zonder problemen een nieuwe.
    Ook de gewone service lijn voor windows enzo was erg behulpzaam toen ik ooit hulp nodig had.
    Ik begrijp ook al dat MS bashing niet. Is gewoon een top-bedrijf.
     
  19. x-prophet

    x-prophet You will know fear

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit problemen gehad and i'm proud of it. maar is toch wel mooi van MS maar de garantie is pas verlopen na de gemiddelde leeftijd van een product. dat staat in de wet. dus MS moest wel.
     
  20. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ongeveer 8 maanden een xbox maar mijn 2 "grote" controllers beginnen een beetje raar te doen...:confused:
    Bij allebei doet de linker d-pad, dat vierkantje, het niet meer als je naar links drukt :{
    Is heel fijn want bij sommige spellen heb je dat ding gewoon nodig |:-
    Wat zal ik ermee doen, teruggaan naar de media markt of opbellen naar Microsoft?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2003

Deel Deze Pagina