na al een tijdje wat problemen te hebben gehad met de DVD speler in m'n XBox toch maar besloten om contact op te nemen met MS om te vragen of ze er iets aan konden doen, natuurlijk had ik weer eens te lang gewacht met contact op te nemen en de garantie was dus inmiddels met bijna 2 maanden verstreken, toch maar ff gebeld ... na allereerst vriendelijk te woord gestaan te zijn door een engelssprekende man stond UPS de volgende dag al voor de deur (=afgelopen vrijdag), vervolgens diverse mailtjes ontvangen over de voortgang van de reparatie e.d. en gisteren (woensdag) had ik mijn XBox alweer terug ... met een GRATIS vervangen DVD speler en idd ... hij draait weer als een zonnetje !!! moraal van t verhaal: dat de service bij MS goed is was al bekend, maar zelfs als de garantie al ruim verstreken is doen ze bij MS niet moeilijk en dat vind ik toch wel absolute klasse !!! * applausje voor Billy * LOL
MS heeft idd hele goede service, maar ik had gelezen dat de garantie in Nederland minimaal 2 jaar moest zijn. Dus vandaar dat ze hem waarschijnlijk toch repareren.
Mooi voor je, mijn ding wil ook nog weleens haperen. Zal eens bellen. P.S: Pablow, je bent volgensmij lekker posts aan het verzamelen ofniet... sjees, echt overal een klein nutteloos antwoordje op geven.
er valt inderdaad niet om te twisten, de Xbox service is stukken beter dan die van PS2 of GC. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee gehad (hopen dat mijn Xbox het goed blijft doen) maar ik heb al veel verhalen gehoord waaronder 0 negatieven, dat wil al iets zeggen
De goede service is ook een van de redenen om een xbox te kopen. Toen ik hoorde dat MS alle xbox users van het eerste uur een reward pack stuurde wist ik dat ik goed zat. is wel lekker een goede service achter je. Nu moet ik zeggen dat sony ook niet beroerd is. Ze hebben me ouwe Tv toch netjes voor niets gemaakt.
Dit is een goed voorbeeld dat service van een bedrijf goed kan zijn, OF NIET @HOMO STELLETJE *******!!!!!!!!!!!!!!! yuch.
Ik had eens opgebelt dat mijn controller kapot was en ik belde toen op maandagmiddag en dinsdagmiddag (dus de dag erna) had ik al een nieuwe controller dus ik vind dat een hele goede service terwijl ze aan de telefoon zeiden toen ik die maandag opbelde dat ik heb binnen 2 weken zou hebben dus ik was er vanuit gegaan dat ik hem pas naar 1 of 2 weken zou krijgen.
Ja ik had ook een kapotte contr en binnen 2 dagen had ik een nieuwe. Gister werd ik trouwens gebeld door Microsoft Xbox voor een telefooninterview. Ze vroegen me wat ik vond van de xbox en de service. Natuurlijk kon ik alleen heel positief zijn, goeie en snelle service en met de xbox ben ik natuurlijk heel tevreden. Andere bedrijven mogen wel een voorbeeld namen MS...
hoort het als je xbox bepaalde orginele dvd's niet goed afspeelt??? En zo nee kan je dan je xbox nog opsturen voor reparatie?
worden die DVD's wel afgespeeld op een gewone DVD speler? Ik heb meer mensen gehoord met dit... ook op ut forum, moet je maar ff zoeken. volgens mij lag het aan de DVD
Ik had mn reward pack nog steeds niet gehad. Stuur ik een brief naar M$, krijg ik twee dagen later een mailtje. Beste ..........., Onze excuses voor het ongemak. Er is een pakketje met een aantal games onderweg. Helaas hadden we geen Munch meer op voorraad, daarvoor in de plaats komt Mechassault. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groeten, het Xbox team
je mag toch wel een beetje service verwachten als je voor €300 of € 479 een xbox gekocht heb!! maar het is toch goed dat ze het doen want er zijn genoeg bedrijven die het niet doen!!! Heel goed van ms
dat was dus het probleem dat ik had, een aantal (originele) DVD's werden niet afgespeeld en het lezen van DVD's in het algemeen ging moeizaam ... het probleem is nu opgelost aangezien MS mijn DVDspeler heeft vervangen
klopt het ook dat je xbox (althans de mijne) geen cd-r's afspeeld, ik baal hier behoorlijk van! Dus ik moet alles op een cd-rw zetten (met 4x branden gaat dat niet echt snel)!!
klopt ik heb hetzelfde probleem hier. erg vervelend ja. maar het ligt dus aan het type dvd-rom die je in de xbox hebt.
zou best kunnen van die garantie van 2 jaar.. dat meisje van de bart smit zei namelijk tegen me dat ik het bonnetje goed moest bewaren want dan had ik 2 jaar garantie en toen ik later ff in zo'n boekje zat te bladeren dat er bij zat stond daar in dat er 1 jaar garantie op zat.. vond het toen al vreemd, maar ik wist cker dat ik het goed verstaan had..
100% mee eens dat MS supergoede service biedt. Ik kreeg een kapotte controller in het rewardpack en toen heb ik hem teruggestuurd, en kreeg ik zonder problemen een nieuwe. Ook de gewone service lijn voor windows enzo was erg behulpzaam toen ik ooit hulp nodig had. Ik begrijp ook al dat MS bashing niet. Is gewoon een top-bedrijf.
ik heb nog nooit problemen gehad and i'm proud of it. maar is toch wel mooi van MS maar de garantie is pas verlopen na de gemiddelde leeftijd van een product. dat staat in de wet. dus MS moest wel.
Ik heb nu ongeveer 8 maanden een xbox maar mijn 2 "grote" controllers beginnen een beetje raar te doen... Bij allebei doet de linker d-pad, dat vierkantje, het niet meer als je naar links drukt :{ Is heel fijn want bij sommige spellen heb je dat ding gewoon nodig Wat zal ik ermee doen, teruggaan naar de media markt of opbellen naar Microsoft?