Ik heb een beetje rondgekeken om buitenlandse sites en informatie gezocht over die stickers die je op je Xbox kunt plakken. Maar ik heb niet echt zin om zo'n ding te importeren en verzendkosten bij bovenop te betalen. Is hier in Nederland/Benelux ook zo'n ding te bestellen? En zo ja, waar? Alvast bedankt.
die van psxshop heb ik ook gezien, maar zijn er ook andere, voor de psx had je altijd van die stickers met screens van games erop, of dat je psx van houd werd of als een blik open getrokken. zijn die er ook voor xbox?
jah, die zijn er, check de site maar, maar heeft iemand m ook al geprobeerd? en ik vin het jmmr dat ze op de iste mvan maar 1 sticker een plaatje hebben
Wat dacht je van deze (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=22085) thread! We zijn bezig om genoeg mensen te zoeken waarmee we dan 1 "grote" bestelling kunnen doen! Dan komt alles wat goedkoper uit i.v.m shipping enzo!
Ik heb die stickers op de site besteld. Ik meende dat de verzendigkosten nogal mee vallene hoor. Ik heb verschillende stickers voor op de xbox zelf en voor op de controllers. Ik heb ze hier al eens ergens gepost van mijne xbox. Die van de controllers plakken er ook op. Ik vind ze heel mooi. Als je foto's wilt, dan zeg je het maar !
Dudes als je zo stikker op je xbox plak en er gaat iets mis kan je de stikker weg gooien. en waneer je em er goed op heb, heb je van die lelijke zwarte randjes,
dat zijn speciale stickers, ze gaan niet kapot en laten geen lijm achter, zoals iemand in de thread zei, vergelijkbaar met die stickers die men met kerst op de ruiten kleeft
ik wil ook graag stickers op mn xbox. hebben ze niet kermit de sticker te koop? die is groen en kleverig en pas precies op mn xbox en bij mn interieur.
Over stickers gesproken: ik heb nog wel een paar stickers van de turtels in de aanbieding... lekker groen