Fanboy's/girls

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NatureGoneWild, 10 apr 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hey deze thread gaat over fanboy's,Wat kan hiertegen gedaan worden,zelfs mensen die een xbox hebben hebben een hekel aan een xbox fanboy(meeste dan toch zoals ik)zelfde met de Gamecube,en het 1 lokt het andere uit.Zo is er vroeger al een thread geweest,wie gaat er mee naar(hier zo die website staan) en gaan daar alles verkloten?En daarop kwamen er best veel reactie's voordat ie gesloten was(en terecht natuurlijk)Deze thread kwam van aanloop van een gamecube fanboy die hier alles kwam verknallen.Wat kan je nu tegen zulke jongens doen?ja bannen bannen en bannen... maar zo blijf je wel lang bezig,als er ff 1 fanboy op het forum vanacht komt waneer er bijna niemand is en alles volpost is het toch weer een leuke actie(cynisch).Hoe kan je het faboyisme stoppen?
    Iemand een idee of mening over fanboy's?(Naar aanloop van de thread over 'hier ken je echt kwaad van worden" :+ )

Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Zolang er kinderen op deze aarde rondlopen zal je fanboys houden, daar doe je echt nix aan. Ik erger me eerlijk gezegd niet aan fanboys. Soms kan je wel met ze lachen trouwens. En zoveel 'evil fanboys die de website komt volposten' zijn er volgens mij niet man

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon er niet veel van aan trekken en bannen natuurlijk. Wat wou je dan doen hun thuis een bezoekje gaan brengen ?? haha

4. Toxic Waste

Toxic Waste Bad for your health

Leuk Bevonden:
    0
    je kan fanboys langs 2 kanten bekijken, je kan er je aan ergeren of je kan lachen met hun onozele argumenten, bij mij hangt het meestal van mijn mood af, maar algemeen mogen de fanboys van mij verbannen worden tot ze eindelijk uit hun puberteitsfase zijn uitgeraakt en zich een klein beetje volwassen kunnen gedragen ipv andermans console zomaar zonder reden de grond in de boren omdat hun console zogezegd beter is.

Bij mij zijn alle platforms gelijk, elke console heeft voor en nadelen

5. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het volkomen met je eens
    bij mij ligt het ook aan m'n "mood"
    maar over het algemeen mogen ze van mij part wegblijven op de forum's en op hun zogenaamde "ultieme console" gaan gamen

hier ben ik het dus volkomen NIET mee eens
    de Xbox heeft namelijk geen nadelen

just kiddin :+

ook hierbij moet ik je (alweer }:] ) gelijk geven

;)

[edit] tekst stond vet gedrukt [/edit]

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet die lui gewoon negeren. Als ze ergens de fanboy komen uithangen en iedereen negeert ze dan gaat voor hun de lol er ook wel vanaf. Bannen helpt niet, want dan komen ze onder een andere naam gewoon weer terug.

7. Toxic Waste

Leuk Bevonden:
    0
    een IP ban kan dat verhelpen ;)

8. Lucky_X_strikeR

Leuk Bevonden:
    0
    dan gaan ze op school iedere pc na die ze kunnen vinden
    en dan kan niemand meer op het desbetreffende forum komen

;)

9. Toxic Waste

Leuk Bevonden:
    0
    op school moet je niet op gameforums zitten he|:-

10. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Niet....}:]

11. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tenzij ze een dynamisch ip adres hebben doh!

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    met dynamische ip adressen hou je vaak ook hetzelfde IP (bij chello in ieder geval wel)

13. Lucky_X_strikeR

Leuk Bevonden:
    0
    en anders bestaat er ook nog zoiets als "subnetten" 8)

maar de beste oplossing is volgens mij; niet op reageren

14. Toxic Waste

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook, maar er is altijd wel iemand die erop zal reageren, ik reageer alleszins niet meer op die om-aandacht-vragend pubers, waarom zou ik, ik ga liever wat meer gamen dan te zitten debateren met iemand die met geen degelijk argumenten voor de dag kan komen

15. Lucky_X_strikeR

Leuk Bevonden:
    0
    en gelijk heb je

maar ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat fanboy's alleen maar de forum's verpesten

16. Toxic Waste

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ik citeer mijn vriend primal: "fanboys zijn een ziekte in de gamewereld, een ziekte die zo snel mogelijk moet aangepakt worden". En niet vergeten, er zijn 2 soorten fanboys, positieve (die verdedigen hun console maar hebben respect voor de andere) en dan de negatieve (die met stomme argumenten en zonder pardon de andere consoles de grond in boren). Die laatste soort mag voor mij part een bedreigde soort worden :cool:

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  17. Lucky_X_strikeR

Leuk Bevonden:
    0
    dus dan ben ik ook een fanboy

wel een positieve uiteraard ;)

18. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Fanboys??? ken ik niet...bij mn vrienden met ps2 GC XBOX draait het alleen bij gamen

19. Toxic Waste

Leuk Bevonden:
    0
    als het bij iedereen zo zou zijn zou het een mooie wereld zijn, maarja, fanboys zullen zowat eeuwig blijven bestaan denk ik :mad:

20. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Bij alles draait het om te gamen, ik snap niet wat mensen zeuren zo wordt het verschil tussen platforms meer commercieel...hoe zit het dan met de verschillen tussen de games?

Deel Deze Pagina