Vernieuwing van xbox op komst!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pablow, 10 apr 2003.

1. Gleuvendrukker

Gleuvendrukker WaJo

Leuk Bevonden:
    0
    lekker belangrijk hoe dat ding deruit ziet...snap niet waar iedereen zich altijd zo druk over maakt :confused:

2. Mad

Mad geregistreerde gek

Leuk Bevonden:
    0
    dat ie ietwat groot is is juist goed, kan je er meer van genieten ;)

en een normale box kost nu nog maar 199 pleuries, das een prijsverlaging van 20%!! goeie zaak ms!! toppie

3. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, ga snel een "oude" grote xbox halen nu het nog kan.
    Ik ben nu ook nog steeds trots op mijn NES :)
    De grote doos gaat de geschiedenis in en dan wil ik later tegen mijn kinderen nog kunnen zeggen: kijk dit was nou de eerste xbox.

4. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar laptop onderdelen kosten toch duurder dus als je hem kleiner maakt zijn de onderdelen ook duurder dus dan word de xbox 1.5 misschien wel duurder dan de normale xbox en als ik dan zou mogen kiezen zo ik waarschijnlijk de grote xbox nemen.

5. Toxic Waste

Toxic Waste Bad for your health

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat hij duurder gaat zijn, als je een beetje logisch nadenkt, dan weet je dat mensen geen duurdere kleine console gaan kopen als de grote versie (met dezelfde specificaties) goedkoper is :)

6. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij betreft hadden ze idd wel iets meer zorg aan t uiterlijk van de Xbox kunnen besteden, ik weet niet wie er hier allemaal de Megadrive I + Mega CD I kennen, die 2 op elkaar gestapeld waren zelfs nog iets groter dan de Xbox maar ze zagen er wel heel wat beter uit ...

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Pff, van mij mag M$ doen wat ze willen... zolang ze maar klantjes winnen en ons goeie service en kwaliteit blijven geven.

Wel denk ik dat de huidige xbox liever zou hebben. Hoe mooi 1.5 ook mag zijn.
    Al zou 1.5 100% stil zijn, en optimaal klein. Dan zou ik nog voor de huidige gaan.

Het is gewoon het gevoel, de écht Xbox snappie. Ik zou me echt niet happy voelen met een Xbox ter grootte van een GameCube, en het geluid, tja... je hebt nog altijd de volumeknop en doby digital!

...Amen!...

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    of de xbox nou groot of klein is maakt me geen zak uit. kleiner is handiger, dat wel.

en dat xbox live software al geinstalleerd is, is ook niet bijzonder hoor, ik heb nog nooit een live-pakket aangeraakt en bij mij staat er ook al xbox live in het menu (unreal championship huren en dan kan je het ook installeren)

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hiermee kunnen ze zichzelf
    wel voor bereide op de volgende
    console.

maar deze tyd haden ze ook kunne
    bestede aan het nog beter maken
    van de volgende console

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    ik persoonlijk ben wel blij met de grootte van de Xbox, hij staat bovenop mijn zwarte hi-fi/hometheater en past er dus prachtig bij :)
    allemaal zelfde hoogte ongeveer en dat mooie schuine bovenkant is perfect :)

11. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    goh wat zijn we weer up to date. dit nieuws was vorig jaar al bekend. sorry hoor maar dat kon je volgens mij zelfs lezen op xbw.nl

Deel Deze Pagina