dat ie ietwat groot is is juist goed, kan je er meer van genieten en een normale box kost nu nog maar 199 pleuries, das een prijsverlaging van 20%!! goeie zaak ms!! toppie
Ik zou zeggen, ga snel een "oude" grote xbox halen nu het nog kan. Ik ben nu ook nog steeds trots op mijn NES De grote doos gaat de geschiedenis in en dan wil ik later tegen mijn kinderen nog kunnen zeggen: kijk dit was nou de eerste xbox.
Maar laptop onderdelen kosten toch duurder dus als je hem kleiner maakt zijn de onderdelen ook duurder dus dan word de xbox 1.5 misschien wel duurder dan de normale xbox en als ik dan zou mogen kiezen zo ik waarschijnlijk de grote xbox nemen.
ik denk niet dat hij duurder gaat zijn, als je een beetje logisch nadenkt, dan weet je dat mensen geen duurdere kleine console gaan kopen als de grote versie (met dezelfde specificaties) goedkoper is
wat mij betreft hadden ze idd wel iets meer zorg aan t uiterlijk van de Xbox kunnen besteden, ik weet niet wie er hier allemaal de Megadrive I + Mega CD I kennen, die 2 op elkaar gestapeld waren zelfs nog iets groter dan de Xbox maar ze zagen er wel heel wat beter uit ...
Pff, van mij mag M$ doen wat ze willen... zolang ze maar klantjes winnen en ons goeie service en kwaliteit blijven geven. Wel denk ik dat de huidige xbox liever zou hebben. Hoe mooi 1.5 ook mag zijn. Al zou 1.5 100% stil zijn, en optimaal klein. Dan zou ik nog voor de huidige gaan. Het is gewoon het gevoel, de écht Xbox snappie. Ik zou me echt niet happy voelen met een Xbox ter grootte van een GameCube, en het geluid, tja... je hebt nog altijd de volumeknop en doby digital! ...Amen!...
of de xbox nou groot of klein is maakt me geen zak uit. kleiner is handiger, dat wel. en dat xbox live software al geinstalleerd is, is ook niet bijzonder hoor, ik heb nog nooit een live-pakket aangeraakt en bij mij staat er ook al xbox live in het menu (unreal championship huren en dan kan je het ook installeren)
hiermee kunnen ze zichzelf wel voor bereide op de volgende console. maar deze tyd haden ze ook kunne bestede aan het nog beter maken van de volgende console
ik persoonlijk ben wel blij met de grootte van de Xbox, hij staat bovenop mijn zwarte hi-fi/hometheater en past er dus prachtig bij allemaal zelfde hoogte ongeveer en dat mooie schuine bovenkant is perfect
goh wat zijn we weer up to date. dit nieuws was vorig jaar al bekend. sorry hoor maar dat kon je volgens mij zelfs lezen op xbw.nl