Kun je eigenlijk nadat je de hoofdlijn hebt uitgespeeld nog side-missions doen? Of kan dat dan niet meer?
Ok, thx Heb 'm nog steeds niet uitgespeeld, en heb 'm toch al sinds begin december ofzo Ik vind het een geweldige game, maar heb er gewoon weinig tijd voor.
28 januari is het zover: http://multiplayerblog.mtv.com/2010/01/22/assassins-creed-2-dlc-coming-next-week/
Ah shit, dan ben ik met ME2 bezig maar die komt toch Vrijdag volgens mij dus Donderdag AC2 tijd. 320 points is erg netjes!
Haha balen zeg! Ik ga voor het eerst in mijn leven Microsoft Points halen! Gewoon zo'n kaartje met 800 punten
Ik ga het ook halen, ben nog lang niet zo ver. Alleen deze game is echt geweldig. Game van 2009, voor mij. Echt super. Zo divers, zo'n heerlijk sfeertje, trekt me er echt helemaal in! Het is zoveel beter dan deel 1. Denk dat dit ook mijn eerste 1000/1000 gaat worden
Dat vind ik het mooie aan deze game. Ze zouden het met bijna elke game moeten doen, met name RPG's dan. Gewoon lekker laten doorlopen.
320 points, ik weet het niet... Dat kan twee dingen betekenen: 1. Ubisoft is een keer aardig en geeft ons goedkope DLC. 2. Het is een DLC die hooguit een uur duurt. Laten we hopen op het eerste.
Zit nu een beetje vast. Ik heb nu 29/30 van die codex-dingen, moet er dus nog 1 voordat ik verder kan. Alleen kan ik ergens zien in welk district/stad ik moet zoeken? Zelfde geldt voor de veren, volgens mij las ik hier ergens dat ik in het menu kan zien hoeveel veren ik per stad heb etc. Maar waar? Kan het niet vinden namelijk
Gewoon even alle view points beklimmen in alle steden die je nog niet gehad had. En dan gewoon zoeken naar een codex pagina logo op de kaart. Grote kans dat je de codex paginas in venetie nog niet allemaal hebt. Daar had ik mijn laatste namelijk ook gevonden. En die veren weet ik niet..