1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Sharkoon Xtatics raad ik sowieso af wat betreft build quality en comfort. Ik heb vandaag mn X41 binnen gekregen en na het testen zal ik mn bijdrage voor de startpost leveren. Maar de eerste indruk is al een stuk beter kan ik zeggen! Denk overigens met wireless niet dat je geen draden hebt, want je hebt nog steeds meerdere kabels lopen tussen xbox en mixamp voor chatten, geluid en stroom.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind niet dat je een headset af kan raden als je hem maar ongeveer 1 dag hebt gebruikt.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    ---
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb hem een paar keer gebruikt en had constant erg zere oren van dat ding, plus dat ie gewoon erg zwaar is, dat merk je pas als je een andere headset gaat uitproberen, dan gaan er verschillen opvallen, maar ik weet niet of jouw nieuwere versie precies hetzelfde gebouwd is.

    Mijn Xtatic van Morunia is na zeer zeer kort gebruik alweer overleden en het kabeltje dat blootlag van begin af aan bleek ook echt daadwerkelijk kapot toen ik pas veel later de bijbehorende kabel kreeg. Helaas was het niet mogelijk met hem tot een redelijke oplossing te komen. 70 euro de sloot in dus. Maar ondanks dat toch maar besloten een nieuwe headset te kopen. Vandaag mn X41 binnengekregen, opgehaald in Hengelo van een aardige gast. Hij had erg veel belangstelling gehad, dus ik ben blij dat ik hem mocht komen ophalen, ik ga hem nu aansluiten en testen in Modern Warfare 2. Veel mensen vinden die Astro mooi, maar ik vind deze headset en mixamp toch ook erg mooi hoor! ;)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik vind de x41 ook mooi voor in mijn huiskamer :) boven maak ik gebruik van de astro
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @averagegamer

    Ben benieuwd naar je bevindingen, zou ook graag wat foto's zien indien mogelijk. Want de X41 heeft tot nu toe ook voor mij de voorkeur!
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Is die selectie alleen op uiterlijk gemaakt of ook op geluidskwaliteit? ;) Ben wel benieuwd hoe jij deze 2 headsets tegen over elkaar zet, is het verschil erg groot?

    @Sjacco: Ik zal mn best doen alles in de beginpost helder uit een te zetten en dan zal ik er ook wel wat fotootjes bij zetten ;) Overigens kun je bijvoorbeeld op google afbeeldingen of youtube ook beelden vinden van de headsets voor het geval je niet kan wachten ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  8. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0

    Maak me maar zwart gozer jij bent zelf lomp geweest met die headset.
    Ik heb je een degelijke headset verkocht zijn mensen hier die weten wat ik bedoel.
    Dus ga geen sprookjes vertellen overmij.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Weet heus wel hoe ie er uit ziet ;)! Maar zou wel leuk vinden wat foto's te zien van hou jij het allemaal aangesloten hebt enzo!
     
  10. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 soorten sharkoons, heb je die ene met die silvere zijkanten gehad?

    En 70 euro is best duur aangezien die van mij nieuw 80 euro was op redcoon.nl
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, met zilveren zijkanten ja, het is een oudere versie iig, het was gewoon de welkbekend kat in de zak, die al een kabelbreuk had meteen (kon alleen niet testen nog, omdat kabel niet was meegestuurd om mic te proberen) en de rest brak ook zo goed als meteen al af, dat heb je met een nieuwe headset natuurlijk niet, maar ja, je kan mensen dus niet vertrouwen blijkbaar, erg triest, maar wat doe je er aan? Ik lig niet wakker van die 70 euro hoor, als ie daar nou gelukkig van wordt. Ik heb voor 130 nu de X41 gekocht en dat speelt heerlijk :thumbs:

    @Sjacco: Komt voor elkaar hoor ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vind je van de X41, Gemiddeld?
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet hem nog wat langer uitproberen om een goed oordeel te vormen, op dit moment moet ik eerst even 2 batterijen opladen.
     
  14. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    @ Averagegamer, leuke sig. heb je................
    What's your age?:x
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Helemaal geen leuke sig, blijkbaar kan je niet met iedereen hier normaal zaken doen, dus ik waarschuw iedereen om voorzichtig te zijn, het staat er een beetje in telegramstijl, maar je hebt niet zoveel tekens en regels tot je beschikking. Als je er meer over wilt weten pm je me maar.
     
  16. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vrij logisch dat hij het in zijn sig zet..

    Ik zou ook boos zijn als ik bijv geld in Palm invest gestopt had :p
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Desalniettemin een beetje flauw. Ik weet dat het kut is om een boutproduct tweedehands te kopen. Maar zo werkt het met alle tweedehands-dingen. Met een auto, een magnetron, een koelkast en een fiets. Dat is het gevaarlijke gewoon met tweedehands kopen. Je hebt gewoonweg geen recht op garantie als dat niet besproken is bij de deal. Voor sommigen is het normaal om dan een schikking te doen, voor sommigen niet. Heb je hem niet kunnen testen alvorens je hem kocht dan? Als hij dan een dag later letterlijk uit elkaar valt heb jij waarschijnlijk niet erg goed opgelet.

    Nu hopen dat die X41 van je wel gewoon het lang volhoudt en je er veel plezier van kan beleven. Ik weet dat je veel mw2 speelt, de gamemode waar je veel plezier hebt van geluid is Free For All. Dan komt het geluid pas echt van pas. Bij Groundwar of Domination hoor je bijvoorbeeld door alle friendly voetstappen niet welke een vijand is of niet. Bij FFA kan je meteen erop reageren en al je sights op een hoekje brengen waar ze vandaan komen. Is echt zo lachwekkend en veel mensen schelden je uit voor cheater. :lol:
     
  18. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hier nog 1x iets overzeggen.
    Averagegamer heeft de headset 2 tot 3 keer gebruikt.
    Daarna is die afgebroken, kan gebeuren is zuur en niet leuk laten we dat voorop stellen.
    Ik ga niet met hem schikken als hij hem eerste heeft kunnen gebruiken en door lomp gedrag kapot is gegaan.
    Kan me ook niet voorstellen dat een headset die in goede staat was spontaan in 2 stukken kan breken.

    Als hij iets slechts overmij in zijn sig zet moet hij dat zelf weten.
    Ik heb al zijn prive berichten nog eens nagelezen en daaruit kan je opmaken dat de headset dus wel heel is aangekomen.
    Vindt het niet helemaal eerlijk zoals hij mij nu hier op xbw neerzet maar er zijn altijd wel mensen die de schuld bij een ander willen gaan leggen.

    En als de headset echt niet bruikbaar zou zijn dan wil je toch altijd het volledige bedrag terug hebben en niet de helft.
    Aangezien hij zegt dat ik na bijna een week pas gereageerd heb kan kloppen heb een aantal dagen zonder internet gezeten en dat wist hij ook heel goed.
    Ik zit niet opschool dat ik dagelijks tijdens de lessen beschikking heb over internet die tijd is al heel lang gelden voormij.

    Maar nogmaals hij mag ook wel ff bij zich zelf gaan kijken en geen zondebok gaan zoeken wat hij in zijn sig zegt overmij kan ik niet wakker van liggen.
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:_O_
     
  20. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga jou geen PM sturen want ik hoef niets meer te weten dan wat jij hier op XBW al aan de grote klok heb gehangen.
    Laat ik ff duidelijk maken dat dit geen reactie was uit medelijden maar puur om jou even te laten weten dat dit een zeer "onvolwassen" manier is van handelen om op deze manier iemand door het slijk te halen.
    Als jou die 70 euro niet kan rotten, zoals jij zelf laat weten in een eerdere post, maak er dan niet zo'n drama van.
    Ik zelf ben van mening dat wanneer je iets ontvangt wat niet geheel naar jou wens is, je het niet eerst een paar dagen gaat proberen en dan pas met de klachten gaat komen. Erg jammer...............=(

    @ Morunia, het zaakje ruikt en das niet van jou kant!
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010

Deel Deze Pagina