Heey Xboxers! Ik heb sinds kort een VREEMD probleem met Xbox360 en KPN.
Allereerst heb ik een xbox360 met kabel op mijn ExperiaBox zitten. (Thomson TG787v zwarte box firmware 8.2.T.4)
De Xbox heeft automatisch elke keer hetzelfde IP toegewezen: 192.268.2.3
UPnP staat aan en de volgende portforwards heb ik toegevoegd.
TCP 80
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
UDP 53
TCP 53
De lijst van deze portforwards heb ik gelinkt aan de xbox. ( 192.168.2.3 )
De xbox360 geeft ook bij "Test xbox LIVE Connection" aan dat alle verbindingen goed zijn (GEEN NAT PROBLEEM)
Echter kan ik uit mijn vriendenlijst slechts één persoon (van de ongeveer 25) joinen in een party.
Deze overige 24 personen kan ik niet joinen: "Can't connect to Xbox LIVE Party"
Ook het joinen van bijvoorbeeld een spelletje ModernWarfare2 gaat niet goed. Dan krijg ik na 12 seconden een melding van een time out.
Volgends de Xbox Helpdesk heb ik de juiste poorten geforward, want de xbox geeft ook aan dat hij een GOEDE connectie heeft.
Het leuke: Ik heb de xbox naar een vriend 2 deuren verderop genomen en daar kan ik wel weer met iedereen uit mijn lijst een party vormen. Deze vriend heeft een Ziggo verbinding.
Wanneer ik daarna weer bij mij thuis op de KPN verbinding zit, kan ik geen party maken.
Wie weet wat ik fout doe? Xbox helpdesk zegt dat ik contact moest opnemen met KPN, KPN zegt dat ze me niet kunnen helpen omdat ze de xbox "beperkt ondersteunen".
(PS, ik kan geen party joinen. Als ik een Party maak, kunnen andere mij niet joinen)
Laatst bewerkt: 25 jan 2010