[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Het lijkt me niet dat je ze laat zitten nee :+
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke. Morgen dan? Mijn 'moeilijke' toetsweek bestond uit 3 toetsen, met 2 vandaag en 1 morgenochtend. De rest van de week vrij dan. Dus genoeg tijd om Mw2 te gaan spelen. Wil even goed worden in S&D, vetste game-mode imo. Die clutches die ik had op Sub-Base waren echt fucking vet gisteravond.

    Zou trouwens wel een vast team willen opstellen met mensen die een beetje redelijk kunnen spelen voor S&D, Sabotage, Dom en Demolition. Als je met 3/4 mensen speelt met wie je een beetje overweg kan en die nog wat kunnen raken win je serieus alles in pubs.
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Met SnD heb ik vaak wel goede matches. Ik ben van de partij, Zero.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik doe ook wel mee. :)
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan ik ook meedoen?*)
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yay, mijn streak verbeterd naar 38. :p Was niet normaal king, ik had harrier en chopper gunner en maakte te veel triple kills. Helaas geen nuke opgesteld maar dan had ik die streak misschien niet eens gehaald.

    *Trotst*

    Eindigde met 42 -3 in domination.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    maat van me was 1 vs 1 over bij hardcore s&d.. ging die teruglopen naar spawnplek alsof hij het hele potje dus afwezig was.. kwam die andere gast aanlopen ging die van dichtbij heel tof mikken voor een leuke killcam oid.. knifed m'n maat 'm gewoon neer geniaal
     
  8. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol niet bepaald sportief. Maar wel geniaal. Die tegenstander moet zich wel genaaid voelen
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik word de delay in het spel een beetje zat. Ik ben nu al zo vaak doodgeschoten, terwijl ik zeker weet dat ik al een sniper kogel door de schedel had geboord. Net ook, keek in killcam omdat ik zeker wist dat ik hem geraakt had, bleek dat hij me 3 seconden voordat ik schoot al neer had :{ Lekker fake.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    's Avonds is er bij mij ook veel meer lag dan overdag. :'-(
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb trouwens een heerlijke techniek bedacht voor de Riot Shield:

    Primary= Riot Shield
    Secondary= Wat je maar wilt, ik heb de Raffica met silencer
    Special nade= Stun, geen flash of smoke pakken!
    Equipment= Throwing knife, niet iets anders pakken!
    Perk 1= Scavenger
    Perk 2= Wat je maar wilt, Stopping Power lijkt me niet echt handig, ik heb cold-blooded, aangezien ik met deze class best wel stealthy al ben
    Perk 3= Ook niet erg belangrijk, ik heb Ninja pro, voor ook weer wat extra stealth

    Zodra je iemand ziet, stun granaat erop en throwing knife erin en met scavenger hoef je geen moeite te doen om je knife weer op te pakken en blijf je stuns hebben. Werkt best wel prima en is vooral erg leuk!:thumbs:
     
  12. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wie daar geen last van heeft :confused: Heb al een paar keer gehad als ik aan mijn nieuw leven begin, dan toch die kill krijg. Dan vraag ik me toch af wie eigenlijk dood is gegaan, of zijn we beide gekild :mad:
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Was je dan niet gewoon vermoord nadat je de ander in final of last stand had geschoten?
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat ik niet snap ... mijn K/D keldert als een motherfucker naar beneden en dat terwijl ik elke pot POSITIEF eindig?
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet zo positief dan dat je K/D is.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je K/D bijvoorbeeld 2.0 is en je speelt nu veel games waar je 15-10 staat dan zakt hij inderdaad ondanks dat je positief staat.
     
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik echt zó vaak. :'-( Niet alleen maar met de sniper trouwens...Ook heel vaak met mijn assault rifles/shotguns etc.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat heeft iedereen volgens mij. Tenminste uit mijn vriedenkring. En bij mij gebeurt het altijd. Lijkt me sterk dat al mijn tegenstanders dit niet hebben. Maar het blijft een raar fenomeen.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ah natuurlijk scavenger :+
    gebruik die altijd maar was niet bij me opgekomen dat je dan je throwing knife terug kreeg.. nice tactic!
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb als perk 3 Commando omdat je dan van een iets grotere afstand een tegenstander een ram met je schild kan geven. Daarnaast is Lightfoot als perk 2 wel handig; met je schild ben je anders wel wat traag en lightfoot heft dat een beetje op.

    Throwing Knife is een goede, maar Blast Shield is ook een aardige (wel activeren) omdat je dan vrijwel niet meer kwetsbaar bent voor "bommen en granaten".

    Tot slot de sensitivity van je controller hoger zetten zodat je wendbaarder bent, veel tegenstanders proberen achter je te komen om je te knifen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina