1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    THQ’s announced a patch for the 360 version of Darksiders will be released tomorrow morning.

    The update, due at 2am PST [10am GMT], will fix the screen tearing issue that has plagued the apocalyptic thriller.

    Just boot up the game and the update should pop up as it loads.

    It’s something developer Vigil Games has been working on since the start of the month when the game was released.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice, morgen weer verder spelen dus... althans, als ME2 er nog niet is ;)
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan kan ik morgen gaan beginnen.
     
  4. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Me 2 :)
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ow, okee... :9 Goed nieuws, dacht dat ik al vlak voor het einde zat. Maar dan kan ik er in ieder geval nog even tegenaan. Vanavond dan maar proberen om Silitha de nekslag te geven en dan weer lekker verder...
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg. Was net de hele tijd bezig met souls te farmen omdat ik dacht dat je al die Wrath skills moest kopen voor een achievement. Blijkt die achievement niet eens te bestaan, verdomme. Waste of my fuckin time. =(
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Yeah, finally is de friggin game binnen. Welk niveau raden jullie aan om op te beginnen? :)
     
  8. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    owh das zuur ben wel aardig op weg naar de 1000/1000 inmiddels moet alleen nu nog de moeilijkste :D (nahja 1tje krijgje :lol:)
    Deze heb ik vandaag nog gehaalt

    Darksiders
    930 van 1000 [​IMG]
    39 van 43 prestaties (90%)

    [​IMG]
    Wrath of War
    Collect the maximum amount of wrath cores
    20 [​IMG] (26-1-2010)

    [​IMG]
    Full Power
    Collect the maximum amount of lifestones
    20 [​IMG] (26-1-2010)

    [​IMG]
    Battle Hardened
    Max out all weapons and unlock all combat moves
    20 [​IMG] (25-1-2010)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die heb ik beide :)

    EDIT:
    Voor die battle hardenend moet je zeker lang farmen voiordat je de scythe en de glove op level 4 hebt?
    Heb ik er in elk geval niet voor over, dat heeft niks met gameplay te maken...
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  10. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

    Valt reuze mee als je eenmaal je scythe op lvl 4 hebt gaat de glove zo op lvl 4 die is naemlijk iets sneller. Als je de stamp functie doet van die glove ben je denk ik na een half uurtje bij de spinnetjes wel klaar
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik zou op normaal beginnen, soms al pittig genoeg. En natuurlijk nog één dag wachten op de patch, waarna de hel kan losbarsten ;)
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice man. Moet zelf nu nog op Apocalyptic uitspelen, 160 kills op die Angelic Beast en 150 kills met auto's.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    MJa, maar puur alleen om die wapens op level 4 te krijgen, zonder enige verder nut, is niet aan mij besteed. Ik ben ook niet echt een achievement whore. Als ze gewoon binnen de gameplay vallen dan probeer ik ze wel te halen, maar ik ga bijvoorbeeld niet alle 100 cd-tjes en dat soort shit doen...
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet iemand hoe je die artifact bij het stuk naar de drowned pass, bij die grote roterende fan, kunt pakken ?

    /nevermind, een leap of faith en een hook deden de trick

    EDIT:
    Ik moet nog 1 artifact, de middelste van de champions. Geen idee waar die te vinden...

    EDIT2:
    Welke areas staan allemaal niet op de map en zijn alleen via via te bereiken ?

    EDIT3:
    Weet iemand hoe je in die ashland tunnels komt uit dit filmpje ? Dat stuk met waar al die lurkers aan het plafond hangen. Kan het niet meer vinden ... :eek:
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  15. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje fals spellen mag ;)

     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks for de link, maar ik moet er nog eentje, de middelste champion, geen idee welke van de 27 dat is :eek:

    EDIT:
    Eindelijk die area gevonden, door een gat in de grond bij de derde tower in the ashlands. Daar ligt ook de laatste artifact die ik nog moet. Die zie je liggen vanuit het water in een alcove. Alleen geen idee hoe er te komen. Vanuit het water werken ook alle speeltjes niet :eek:
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  17. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het filmpje maar eens af :thumbs:
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn! Inderdaad die laatste, de overlord... eens kijken of dat lukt :)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vanaf de top van de tweede tower grapplen naar de derde tower(zijn als het goed is van die grapple points te zien) en dan daar hendeltje overhalen. Dan gaat die boor daar ook weg en kan je daar door het gat gaan.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik heb die laatste eindelijk. Die had ik nooit gevonden zonder guide!

    Nu alleen nog de final boss :)

    EDIT:
    Done! :)

    Die end game draak was echt een eitje en het laatste gevecht viel ook reuze mee, al had ik wel moeite om snel genoeg de x steeds in te drukken, met mijn duim lukte dat niet :eek:

    Leuk einde... ik ruik een deel 2 :D

    755 GS, daar doe ik het voor. Als alle spellen minstens zo goed worden als DS dan wordt het een mooi jaar!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010

Deel Deze Pagina