[XOne] Netwerk sloom

Discussie in 'Games' gestart door LittlePriest, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittlePriest

LittlePriest Transform

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Sorry voor dit gek berichtje maar hier komt ie
    Ik heb altijd een playstation gehad, nu heb ik er ook een xbox gekocht maar ik heb nu even geen geld om een adapter te kopen.
    Dus had ik de internet kabel van mijn PC losgehaald, en alles losgetrokken om 't in m'n xbox te doen.
    Nu is het rare, op mijn pc heb ik supersnel internet en op de xbox kan hij amper online games joinen.
    Mijn type is dan moderate en zegt ie dat ik minder goed games kan joinen terwijl ik er op mijn pc geen last van heb.

(als je 't snapt :thumbs:)

Nu is mijn vraag of iemand mij hier mee kan helpen en hoe ik dit misschien kan oplossen

Bedankt _O_

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Lees hier even de startpost door, en eventueel kan je daar ook voor verdere vragen terecht.

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Wat is je opstelling, is je xbox 360 dus nu via ethernet kabel rechtstreeks verbonden met de router en/of modem?

Je NAT probleem wat ervoor kan zorgen dat je niet alle games kan joinen staat niet rechtstreeks in verband met de snelheid. Ik neem aan dat je een router gebruikt, welke? Heeft hij UPnP en heb je dat al proberen aan te vinken, of maakte je gebruik van portforwarding/DMZ?

(Een eventueel alternatief voor de wireless adapter zouden homeplugs kunnen zijn trouwens, kijk ook even in het [Centraal] Draadloos / Wireless Xbox Live [Deel 2] topic daarvoor, maar die kosten natuurlijk ook geld.)

Edit: En Orange was me reeds voor.

Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  4. LittlePriest

LittlePriest Transform

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is rechtstreeks verbonden met mijn router, een Sitecom, en dat is toevallig ik heb UPnP net aangevinkt, i.v.m mw2 op de ps3.
    Ik ga het straks nog eens proberen en kijken of hij het nu beter doet, ik zal ook je advies even doorlezen voor een alternatief.
    Heel erg bedankt :thumbs::thumbs::thumbs:

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Let erop dat je UPnP en manuele portforwards/DMZ best niet combineert. UPnP zou normaal gesproken je NAT probleem moeten oplossen. Nadat je de instellingen hebt veranderd best ook even de modem en router een minuutje ofzo uittrekken en terug opstarten (niet resetten natuurlijk!) zodat de nieuwe instellingen zeker van kracht zijn. Hopelijk lost dat je probleem op.

6. LittlePriest

LittlePriest Transform

Leuk Bevonden:
    0
    Portforwards heb ik niet, en ik zal hem er zo even een mintuut uittrekken.
    Ik voeg je toe als het gelukt is (als dat mag)

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah dan is het OK, het is maar dat de combinatie van UPnP, intern IP in DMZ of portfwds ernaar met mekaar kunnen interfereren. Is geen probleem trouwens, voel je vrij :) Ik heb denk ik nog wel een plekje vrij.

8. LittlePriest

LittlePriest Transform

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben xbox totaal niet gewend, ik ben gewend om gewoon even te scannen, ww in tevoeren en klaar :p

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Graag verder in de thread die door Orange en DiaL zijn gegeven !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina