Classics te bestellen bij gcshop.nl !!

Discussie in 'Algemeen' gestart door BreeZe_USA, 10 apr 2003.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was net in de Intertoys in druten, en daar zag ik amped liggen in de classic versie. Ik denk ff kijken naar de prijs en wat denk je........69,99!! Ik heb hem daar laatst nog gekocht voor 30 eurootjes, in een orgineel hoesje. Beetje vreemd dat ie nu dan ineens weer 69 is geworden???

Nog iemand die zoiets gezien heeft???
    Misschien ligt het eraan dat het morgen pas in gaat , maar dat lijkt me sterk dan moeten ze er weer een nieuw stickertje op plakken...

2. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    sommige winkels snapper er helemaal niks van joh.. ik kom ook nog wel eens in winkels waar ze TIR verkopen voor 70 euro (bij de BS 15 euro)

3. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    De titels van de classics, die nog niet in een classic-hoesje zitten, zijn nu ook allemaal rond de 30 euro. Ik heb eergisteren Max Payne gekocht voor 29,99 euro. 8)

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat is zo, maar die worden niet meer zo geleverd. Die hebben sommige winkels alleen nog maar omdat hij nog niet verkocht is...

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    even een vrij nutteloze reactie in deze topic, maar je maakt wel een foute redenering hoor. Zoals Solaris zegt kosten de classics in de VS 19.99 $, en hier kosten ze 30 euro, en zoals hij zegt is de euro meer waard dan de dollar al een tijd...dussss, als je echt correct omrekent zou de prijs in euro's een lager getal moeten zijn dan 19 $...

want 1 euro is al meer waard dan 1$, dus 30 euro is nog veeeeel meer waard dan 20$....

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou er zijn mensen die niet dicht bij een winkel wonen!
    En er zijn ook mensen die graag een heel hoesje willen, bij sommige winkels is het boekje er namelijk al uitgejat of zit er een dikke kras op het hoesje of nog erger het hoesje is kapot.

Sommige winkels zijn echt dom :{
    Nou kunje daarvan zeggen: kom op zeur niet zo!
    Maar ik stoor me er wel degelijk aan, ten eerste, in 99% van de winkels heeft het personeel geen fuck verstand van alles wat met gamen te maken heeft.
    Ten tweede, ze snappen niet dat in de winkel aan de overkant de game 2 keer zo goed koop is.
    Ten derde, als je een classic koopt wil je daar natuurlijk geen 60 euro betalen ookal gaat de actie pas morgen in! ik vind dat gewoon dom!

[edit] sorry moest er ff uit :{ [/edit]

Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: Waarom zou je een Classic daar bestellen voor 29,50 als je 2 euro verzend kosten erbij betaald? Dat is dan 31,50 en dna kun je beter naar de winkel gaan.

offtopic/ Breezer, jij was toch die ene die helemaal link ging doen over dat de sweer niet goed was hier en dat je daarom vertrok of niet soms?(niet dat ik er een probleem me heb)

Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  8. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    tijdswinst, voorlopig lijkt het erop dat de belangrijkste classic titel, moto gp, bijna nergens te koop is.

9. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En uitademen :D

Dat van die kapotte ben ik zelf nog niet eerder tegen gekomen, maar je hebt gelijk als je zegt dat het interessant is voor mensen die in kleine dorpjes wonen, of plaatsen waar gewoon geen goede winkels zijn...

Misschien ben ik een beetje verwend met meerdere winkels waar ik uit kan kiezen... ;)

10. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er maar net aan welke game(s) je wil hebben

ik wil bijvoorbeeld Amped + Max Payne hebben
    Amped kost €22,- en Max Payne kost €29,50

en dan ben je dus alsnog €5,- ofzo goedkoper uit
    oftwel 1/6 classic :p

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik:+

@Jerhui, dan ben je idd verwent:+ ik moet 10 Km fietsen voor een lekkere shop, ik bestel dus de laatste tijd liever online:)

@blade, als je in een klein stadje woont en je moet met de auto naar een andere stadje in de buurt dan ben je wel meer als 2 euro kwijt:{

12. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon niet in zon boerengat wonen als bolsward 8)

13. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Als HALO geen classic is dan weet ik het ook niet meer :D
    Waar issie??

Btw : Ik heb HALO zelf al , maar ik wil gewoon weten waarom die er niet tussen staat..

Het zal wel zo zijn dat ze aan HALO nog steeds veeeeeel geld maken , en daarom de prijs niet verlagen...

Jullie nog andere theorien..!?

14. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Meestal kom je met de verzendkosten toch nog goedkoper uit dan de BS hoor, bij Solmedia betaal je geen verzendkosten, sommige classics zijn een euro duurder, maar sommige hierdoor iets goedkoper, ligt er dus net aan welke je wilt hebben en/of ie dan goedkoper is, meestal kun je beter bij die shops bestellen ,nagenoeg altijd goedkoper. (of je moet ff langs de FRS gaan met je 10% korting's pas. helpt ook nog wel). Al scheelt het je wel lopen/fietsen/rijden als je niet in een grotere stad of dorp woont..

oja en waarom halo niet goedkoper wordt is natuurlijk nogal wiedes, da's een soort pronkstuk voor de Xbox natuurlijk, wordt nog steeds goed verkocht en zou dus knap stom zijn (marketing-technisch gezien) om die goedkoper te maken, al mag ie natuurlijk wel goedkoper worden, maarja gewoon aanbiedingen van winkels in de gate houden......

15. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    *leeft mee met The killerbee... ik kom oorspronkelijk ook uit een dorp ;)

16. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    In welke winkel kan ik Moto GP kopen als classic ?

Ben gisteren bij de FRS, BS, MM en gamespeciaalzaak in Zwolle geweest en in alle gevallen hadden ze deze nog niet, dus aan mijn inzet kan het niet liggen.

Vandaag nog maar eens een poging, iemand een idee ???

17. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon afwachten, ik heb ook bij alle drie gekeken maar ze hadden sowieso weinig classics. Bij Dixons hebben ze ze geloof ik wel.

18. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    dixons amsterdam: "moto gp classic? nee en die krijgen we ook niet"

ik vraag me af of ie wel bestaat, bij play zou ie uitkomen, en staat er inmiddels ook 'awaiting stock' :{

19. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de dixons in Zwolle vertelden ze dat ik over 2 weken het nog maar eens moest proberen ??!!
    (ik denk dat ik hem dan al ergens anders heb gekocht !)

Iemand anders al geluk ?
    Wil hem morgen gaan spelen met een gast.

20. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me nogal tegen dat ze niks hebben bij de MM, maar dat zal nog wel binnen moeten komen.
    @Witkees, heb je bij Entertainer ook gevraagd?

Deel Deze Pagina