1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

  1. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/\o/ MENSEN IK HEB ZE \o/\o/\o/\o/

    Darksiders
    1000 van 1000 [​IMG]
    43 van 43 prestaties (100%)

    [​IMG]
    BFA
    Unlocked EVERYTHING!
    30 [​IMG] (26-1-2010)

    [​IMG]
    Dark Rider
    Ride for 100 miles
    10 [​IMG] (26-1-2010)

    [​IMG]
    Aerial Predator
    Kill 160 enemies while on the angelic beast
    20 [​IMG] (26-1-2010)

    [​IMG]
    Improvised Kills
    Kill 150 enemies with items from the environment
    10 [​IMG] (26-1-2010)

    owh en voor de mensen die angelic beast nog willen halen hier nog een paar tips ;) :
    1. Niet gooien met de controllers
    2. Niet schelden
    3. Niet iemand anders op de kop geven als je er net 2 tekort komt (ik kwam er 2 te kort maar er was gelukkig niemand in de buurt)
    4. SAVEN VAN TE VOREN !!!!
    5. SAVEN VAN TE VOREN !!!!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.285
    Leuk Bevonden:
    345
    Respect hoor _O_

    In hoeveel tijd ongeveer ?
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nice!

    Ik ben die clown overigens drie keer tegen gekomen. Hij schijnt er vier keer in te zitten ?

    Levert dat nog iets op als je hem 4x verslaat ? Dat is dan nog het enige wat ik wel zou willen doen!
    Overigens heb ik veel gebacktracked en ik heb er volgens de savegame 27uur over gedaan. Lang he ? ;)


    Daarna kan DS naar de x-bazar :)
     
  4. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx :D Maar alles bij elkaar op geteld denk ik wel zon 50uurtjes aan besteed...

    ook bedankt maar het levert helaas niks op :mad: en 27 uur is best netjes nu voor Apocyltic kijken hoe snel je die kunt :thumbs:
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helaas, ik vind normal voldoende. Als je eenmaal al de areas kent dan is een groot gedeelte van de lol van het spel af. Maar ik heb er van genoten en de moeilijkheidsgraad viel me mee, zeker omdat ik niet zo'n action combo guy ben, maar het was overal goed te doen.

    Wat ik wel jammer vind is dat veel van die legendary enchantments pas laat in het spel toegankelijk zijn en dus weinig nut bieden. Maar aan de andere kant, ik heb ze ook niet nodig gehad. Wellicht dat dat op apocaliptic anders is ...
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je hoeveel je er tekort komt? Wordt dat bijgehouden? Echt een kutachievement trouwens.

    En Gratz natuurlijk. ;)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik las ook ergens dat die Improvised Kills missable is. Hoe zit dat?
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel een beetje ja. Die objects waar je enemies mee kan doodgooien respawnen niet.
     
  9. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je kills bij (back) kijken dat onthouden en +160 erbij optellen en dat moet je hebben op het laatst. Je kan tussendoor ook gewoon op (back) drukken en kijken wat je kill aantal is. Wel er aan denken dat er op het laatste stukje nog aardig wat gekilled kan worden ;)
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Achievements halen is sowieso een waste of time O-)

    Normal.

    Same here. Ik heb die scythe niet eens gehaald in m'n 2e run. Doe er verder toch niks mee :+
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vind deze game gewoon geweldig dus ga ik die achievements halen, puur omdat ik dan nog ff kan doorspelen. Het geeft replaywaarde.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond de game ook geweldig, maar nu is het weer tijd voor wat anders.
    Voor wie DS nog wil spelen, check mijn sig, hij staat op de bazar!
     
  13. juniorjoa

    juniorjoa Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit eigg een beetje vast in chapter 5
    free azrael
    moet nu zo een grote mechanische robot destroyen maar snap niet goed hoe ?

    kan iemand me het uitleggen grtz
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heel simpel. Twee portals op de grond maken, waarvan er eentje charged is. Door de gewoon portal gaan en dan kom je hoog uit de charged portal. Zweef boven het hoofd van de Robot en druk (B).
    Dit 3x herhalen!
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo, gisteren die armor compleet gemaakt... Eindelijk.

    Nu nog even een paar treasures en daarna is darksiders weer uitgespeeld. Deze gaat echter niet de bazar op, want een 3e keer uitspelen zit er ook nog wel in, alleen pakken we eerst weer even een andere game op.

    Op naar Dante's inferno :D
     
  16. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog niemand over die patch gehoord. Is het nu stukken beter te spelen, of helpt het geen hol? Zit namelijk te twijfelen om deze game ook te kopen.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De game was altijd al goed om te spelen, dus ik snapte het probleem niet. Af en toe zag je ff een beetje screen tearing, maar niks onspeelbaars.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu na 6 uur en 40 min spelen bij The Black Throne in mijn 2e playthrough op Apocalyptic. Gaat echt veel sneller zeg. En het is ook te simpel, weet niet of het door de Abyssal Armor komt of dat ik het nu beter onder de knie heb.. ben nog geen 1 keer doodgegaan.
     
  19. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw mening. Ze maken natuurlijk niet zomaar een patch als ze ook niet vinden dat het toch wel wat minder kan.

    Ook verschilt het per tv, en op mijn niet goedkope Panasonic Plasma, was het toch behoorlijk erg..

    En of het onspeelbaar is dat is ook iets persoonlijks.. ik ben in ieder geval blij dat de patch er is. En in het eerste uur dat ik gisteren speelde heb ik geen frametearing meer opgemerkt.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  20. juniorjoa

    juniorjoa Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer vast , nu ben ik al iets verder in een ruimte waar paarse kettingen hangen en 3 van die platformen voor naar boven te gaan naar blauwe deur waar ik dat zwaard moet insteken maar ik graak wel tot het bovenste platform maar wat moet ik dan doen of wat do eik verkeerd grtz
     

Deel Deze Pagina