1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vond de demo eigenlijk maar niks, besturing is erg houterig en lomp (waarom kan je dit fakking zelf niet instellen in games tegenwoordig?:+)Het strafen was werkte soms niet of net ff te laat waardoor ik net achter een trap/boom/paal bleef hangen etc. Het schieten zelf was voelde wel goed aan maar de controls wertke gewoon niet echt lekker soepel zoals je zou verwachten Misschien komt het omdat ik allerlei games door elkaar heen speel en Borderlands gewoon super lekker wegspeelt, maar dan nog.
    En grafisch was het eigenlijk gewoon om te huilen, stond er echt van te kijken hoe simpel en alles eruitzag.

    Gameplay zelf steekt wel goed in elkaar, hopelijk is dat genoeg om de rest goed te maken.


    Toch jammer dat de demo zo gaar is, keek best naar deze knallert uit eigenlijk.
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, met jou kan ik praten.
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    gek genoeg had ik hier ook last van vanochtend :{ , Misschien is het weer een kwestie van wennen hoor , want heb meestal als ik 1 a 2 uur weer BF game speel dat ik weer helemaal erin zit.

    Maar anderzijds had ik er geen last van in 1943 ..

    Moet ook wel zeggen dat ik persoonlijk het andere level leuker vond.Maar zoals velen hier zeggen ,is ook een kwestie van gewenning en tijd tot je een BF map echt goed leert kennen
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  4. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het binnenhalen :). Dacht dat ie pas de 4e kwam. Lekker spelen zo :D
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oeh, allemaal negatieve reacties op de demo, ik speel hem vanavond pas, ben benieuwd! :+
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    spelen, week voor release gaan de demo/pc beta servers weer dicht tot release
     
  7. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lekker is die demo! :D.. niet heel uitgebreid.. maartoch. Heel vet!
    Vooral ook omdat je nu een taser dark hebt met RL samen! xD
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat valt toch wel mee? 2 negatieve reacties en 1 iemand die heel kinderachtig aan het trollen is..

    Heb net zo'n anderhalf uur gespeeld en ik vind m heerlijk. Besturing is gewoon net zoals BF1943, dus als je dat een beetje gewend bent heb je ook geen probleem met BF2. En ja, mannetjes gaan iets moeilijker dood ja, maar dat vind ik persoonlijk alleen maar beter, geen arcade sproeiwerk zoals in MW2 maar er komt hier veel meer realisme en skill bij kijken. En ook eindelijk tactiek, want je blijft hier wel lang genoeg in leven om die uit te voeren.

    En nu weer ff terug naar Mass Effect 2 :)
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dacht ik ook! :eek:
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja precies, ik heb ook altijd even nodig om er weer een beetje in te komen. Misschien ben ik de PS3 controller gewend, want heb al een tijdje niet meer achter m'n 360 gezeten. Dadelijk de PC versie proberen. :)

    Tja, je kan geen team-kills maken in dit spel. :+
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff gespeeld maar ik vind het maar zo zo..
    Ziet er niet super uit idd.

    Verder is het denk ik wel ff wennen allemaal.
    Maar tot nu toe vind ik BC1 beter wegspelen.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Shit, wat lelijk 8)
    Verder vind ik het wel een tof spel, maar als ik een spel koop die ik vaak online wil gaan spelen dan MOET het er toch wel beter dan dit uitzien..
     
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Ik weet niet of jullie die BAttlefield Moments hebben gezien maar hier :



    Dat vind ik echt niet lelijk..

    /Mod Link aangepast, je hoeft niet de hele URL tussen de YT-tags te plaatsen. Alleen dit stukje: [noparse][/noparse], dan werkt het wel. :) ~Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2010
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het ook niet. Ik gok dat ze de demo op de een of andere manier gecomprimeerd hebben, omdat ie anders te groot zou zijn. Denk dat dat ten koste gaat van de graphics. Maar ik vind de demo ook niet echt lelijk ofzo.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ook niet heel erg onder de indruk van de demo, ik zou bijna zeggen dat die beta op PS3 mooier was. Sowieso een toffer gebied met dat zand enzo. En vooral veel groter. Als ik dan zie hoe mooi de SP eruitziet in dat ene filmpje, is dat echt een groot verschil.

    Maar ach, ik speelde BC niet voor zijn multiplayer maar voor de singleplayer, iets zegt met dat het met deeltje 2 ook het geval zal zijn.
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie (bèta) komt toch alleen als je een pre-order hebt bij Steam of een andere zaak die DICE heeft aangegeven?
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Onder andere, ze geven de komende 48 uur ook codes weg: klik
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand hoe ik iemand kan marken met red dot?
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Door op de "Back" knop te drukken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina