Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davarious

    davarious Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe controller gekocht, want er was er 1 kapot,
    Alleen nu herkent de Xbox de ene controller die ik al had gewoon als 2e controller, maar de nieuwe controller herkent die nu niet als 1e controller maar als 3e.

    Nu is dus de 1e controller kapot.
    Hoe krijg ik de nieuwe controller die nu staat ingesteld staat als 3e, nu als 1e controller?
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de Xbox 360 en op de controller op het connect-knopje drukken, het gaat nog wel eens mis, maar op een gegeven moment zal hij toch het eerste kwadrant pakken.
     
  3. davarious

    davarious Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik echt al vele malen geprobeerd, maar ziet hem steeds als 3e controller :{

    Wordt de controller met de console met een bepaald uniek ID herkent dat die steeds dezelfde instelling oppakt?
    Is er geen manier om een bepaalde cache te wissen?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat verbaast me want ik wissel nog wel s van controller en xbox (heb 2 xboxxen en 4 controllers), maar eigenlijk komt die altijd op 1 als ik alleen speel.

    Ook mn wireless wheel en mn 2 guitaren komen op 1, dus ik vind t apart dat die bij jou op 3 komt. Als ik die uitzet en mn andere controller weer laat connecten, dan komt deze ook weer gewoon op kwadrant 1.

    Het maakt overigens niets uit hoor, dus no worries ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je je 2e uitlaat dan zal die 3e vanzelf als 2e komen.
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alle menus enzo al 100 keer doorgekeken, maar hoe kan ik autosign in ook alweer instellen?
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @ grub,

    Inloggen -> je profiel kiezen bij "My Xbox" -> Profile -> Auto-sign in.
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb er waarschijnlijk overheengekeken.. Thx in ieder geval :D
     
  9. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Weet iemand toevallig of je de Madcatz Modern Warare 2 controller ook op de pc kan gebruiken ?
    Plaatje:

    [​IMG]
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil morgen bij een vriend gaan gamen, en ik wil dus m'n profiel meenemen. Ik heb al zo'n memorycard, maar hoe gaat dat nou precies? Kan ik gewoon mn profiel daar op gooien via copy of werkt het niet zo makkelijk? Ik wil als ik thuis ben weer gewoon via m'n hdd spelen. Ik vind het niet erg als ik hem moet recoveren als ik weer thuis kom, zo lang ik maar geen gezeur krijg met savegames. (Die hoef ik morgen niet mee te nemen)

    Edit: Het is me al gelukt, makkelijk zeg. Ik was bang dat als ik hem naar m'n MU zou moven, dat hij conflicten kreeg hier thuis omdat het profiel dan op de MU staat en de savegames op de HDD, maar dat maakt dus niks uit zie ik :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb dit zelf nog nooit gedaan omdat ik huiverig ben, maar t lijkt me sowieso handig als backup.
     
  12. davarious

    davarious Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu gelukt met me controller, hij pakt nu inderdaad de goede.
    Welke controller ik nu ook pak en alleen die aanzet, pakt die automatisch de 1e instelling.
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort (misschien morgen @ GTTV, of X10 ofzo) grote annouchment van Epic Games.
    Gears 3 please?!
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm, ik vraag me toch iets af.

    Ik koop bijna al mn games in het buitenland en zoals jullie weten, moet je dan goed checken of de game regiovrij is of dat deze afgespeeld kan worden op een PAL console.
    Je hebt ook NTSC-J (japan neem ik aan) en NTSC-U/C (ik neem aan USA en Canada). Deze kan je dan niet afspelen op onze NL xbox.

    Maar waarom eigenlijk niet? Is de data op een andere manier gebrand of hebben we hier te maken met een beveiliging?

    Hoe kan het dat sommige games regiovrij zijn en dus overal op afgespeeld kunnen worden? Dit doet mij vermoeden dat het om een beveiliging gaat, maar ik heb geen flauw idee.

    Iemand?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk zou het helemaal geen probleem mogen zijn PAL of NTSC.

    De huidige HDTV's werken via 50hz of 60hz , dit staat in de HDready of HDready 1080p norm.
    Zelf vermoed ik het volgende wat er aan de hand moet zijn.

    De game-data die op de disc staat is opgeslagen als PAL of NTSC.
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het is ook geen probleem, de PS3 kent hetzelfde "probleem" niet, het is gewoon een beveiliging die microsoft er in gegooid heeft om het importeren van games tegen te gaan.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is de regio beveiliging van de uitgever (niet MS). Die maken de keuze of ze de games regio beschermen (EA) of niet.

    MS heeft de beveiliging niet ingevoerd, maar de fabrikant van de dvd speler
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je zou toch verwachten dat het lucratiever zou zijn voor de fabrikant om deze beveiliging niet te gebruiken en de game regiovrij te maken.

    Dan zal de game meer verkocht worden omdat deze voor veel mensen goedkoper aangeschaft kan worden.
    De uitgever krijgt hetzelfde bedrag per game en dus moet hen dat niet uitmaken.

    Ik heb een redelijk aantal games gekocht omdat ik ze goedkoop in het buitenland kon kopen. Als dat niet had gekund dan had ik deze games niet gekocht en alleen de echte toppers gehaald.

    ------------


    Hmm, kan je geen muziek op de xbox zetten via usb.....Dat is weer lastig zeg.
    Dat kan alleen via cd geloof ik hè? Een update die dat zou verhelpen zou handig zijn! Net als het niet kunnen door- of terugspoelen van tracks....
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  20. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeduur een headset bij de intertoys is? Mijnes is kadoek en wil graag zsm een nieuwe:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina