fok fok, ik ben een paar winkels afgelopen maar bij geen 1 motogp hoor, balen, weet iemand waar ze wel hebben, mediamarkt ofzo!?
neeeeeeeeeeeee ik kan niet w8en, als ik een snellere motor heb dan blaas ik iedereen eruit, sommige winnen alleen omdat ze sneller zijn terwijl ik ze in de bochten inhaal hahahaha
Hard zoeken dan maar...ik hoor van iedereen dat ie moeilijk te krijgen is, dus suc6... (of ff online bestellen en een paar daagjes geduld hebben)
jaaaaaaaaaaaaa dat kan natuurlijk ook, maar ik vind het niet relaxed om online te bestellen, vooraf betalen enz........... ik hoop maar op de mediamarkt ofzo zoniet, dan maar doen met de demo en w8en op het 2e deel!!!
dat online bestellen is mij in ieder gevel goed bevallen! als je wat geduld weet op te brengen scheelt het je vaak zo'n 10 euro per spel!!!
Is het bij alle web-shops vooraf betalen? (ikke niet weet, ikke koop via X-bazar of nieuw ) Gewoon ff op internet rond zoeken, d'r zijn er namelijk aardig wat...en nu ik erover nadenkt, ik heb er wel eens 1 gezien waar je niet vooraf hoefde te betalen....volgens mij IG shop....(weet 't niet zeker, dus hang me d'r niet aan op ) Edit: Website
Bestel em gewoon hier: http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=xbox Heb ook al alle winkels afgebeld vandaag maar zonder resultaat...
Ook ik heb heel nijmegen afgelopen opzoek naar moto gp, maar nergens te vinden, hij kwam vandaag of morgen binnen, meer wisten ze niet. Terwijl alle andere classics er wel al lagen.
Bij ons in drachten is hij ook niet te vinden!! En ik d8 dat ze die juist classic zouden maken omdat de orginele versie zo schaars was....
deel twee zal het korte wachten vast wel waard zijn, maar om écht van een vervolg te kunnen genieten moet je het eerste deel ook spelen vind ik iig het is wel lekker dat motogp nu een classis is en dus niet zo veel geld meer kost.