[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Potje SnD zonet op Subbase(favo level) ging echt ontzettend goed en ik was 2x last man alive en beide keren was het 5 tegen 1 en beide keren heb ik het tot een goed einde weten te brengen. Bij dit soort potjes wou ik dat MW2 ook een theatre mode had net als Halo want echt alles ging perfect. Ik vind verdedigen echt zoveel makkelijker dan aanvallen want jij kan je gewoonweg sneller positioneren dan je tegenstander(tenzij ze lightweight/marathon hebben) Eindstand was 4-3 met 13 kills en 1 death(gewonnen)

    Setup was:
    Intervention FMJ
    Magnum 44 FMJ(beest wapen)
     
  2. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond een paar potjes domination gespeeld en er werd dankbaar gebruik gemaakt van de carpackage glitch, helikopters, airstrikes, harriers en AC-130'1 vlogen je om de oren.

    Op deze manier is er echt niets meer aan. Snap niet dat Infinity Ward hier niets aan doet. Op hun website is niets te vinden en FourZeroTwo hult zich ook in stilzwijgen.

    Ook de noobtube met OMA is inderdaad een overpowered combinatie.

    Jammer dat ik de BF2-demo weinig aan vond want dat was een leuke afwisseling geweest ten opzichte van deze verneukte game. (excusez le mot)

    Misschien inderdaad S&D HC maar eens proberen... (anders maar terug naar WaW of MW1)
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt triest ja.. In de eerste 4 potjes TDM die ik speelde gisteravond zaten ze te carepackage glitchen.. Gelijk leaven op het moment dat ik het door heb..Ik ga over op HC TDM daar ben ik het gelukkig nog niet tegengekomen..
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ik had net twee carepackages gehaald. Dus ik gooi er een neer, zit er een AC130 in. Ik gebruik hem, gooi m'n tweede neer zit er een CG in. Helaas was het op Skidrow :mad:
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook altijd idd. Net als op terminal, bijna standaard een AC130 in m'n carepackages. Alhoewel je daar nog enigzins door die ruiten op het dak kan knallen.
     
  6. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik dat nooit ik gebruik meestal Harrier/Chopper Gunner/Nuke..

    Nuke count: 35
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Die video is echt te ziek. M16+Noobtube+One man army+Danger close+scrambler. En killen maar... Wat een gefuckte class zeg, niet te geloven...
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    waarom dan?
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.860
    Leuk Bevonden:
    9.246
    danger close zorgt voor harde explosies van je grenade launcher en claymore. De one man army zorgt ervoor dat je unlimited grenades en claymores hebt.
     
  10. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Was gelijk level 4 in m'n allereerst potje prestige, demolition op scrapyard :lol:
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    een chopper gunner op skidrow is juist briljant! vaak gaat ie zo blijven hangen bij die gang (en dan het gedeelte waar het open is, dat je op het dak kan). Multikill!:+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar daar gaat ie dan vaak zo laag hangen dat de eerste stinger al raak is :+
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    OMA is toch dat je alleen class kan veranderen? Hoe heb je dan unlimited grenades?
     
  14. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kiest dan dezelfde class die je al hebt met grenade en claymore en alles is weer.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Haha ik had er gister ook last van. VERSCHRIKKELIJK die glitch. Je kan geen grot uitlopen of je wordt neergemaaid.
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Terminal is prima voor een CG/AC 130, aangezien bijna het hele dak van het gebouw van glas is. Heb 5 van m'n 15 nukes op Terminal gehaalt
     
  17. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik de laatste tijd :mad: van wordt is dat ik bij veel matchen problemen heb met schieten en kniven. Ofwel kan ik niet schieten of reageerd hij te laat. Bij het kniven is het, dat ik pas knive als ik terug gepawnd ben. :mad: Bij 10 matchen het ik het zeker 7 keer aan de hand. Had er gisterenavond veel last van. En wou het vanmiddag nog eens proberen. 5 matchen gespeeld en 5 keer aan de hand. :mad: De controller vloog bijna door de living, zo |:- word ik ervan. Voor mij geen MW2 meer, tot ze een fatsoenlijke patch uitbrengen. =(
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    L-A-G!\o/
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    is er nog steeds niet bekend waneer er een patch komt ?
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt inderdaad steeds erger met de ingame lag.. Ik merk het goed aan de claymore. Loopt iemand voorbij ( zonder lightweight ) maakt mij dood daarna gaat die pas af.. Terwijl ik wel het geluid hoor van de claymore op het moment dat die ervoorbij loopt.. Is een vertraging van een halve seconde maar is net genoeg om ieder vuurgevecht te verliezen.. Triest..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina