welk spelnaam kan je niet meer horen??

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 11 apr 2003.

1. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me is af welk spel je niet mee kan horen of zien.
    ik word zelf gek van alle HALO verhalen en ik kan,
    fifa 2003 niet meer zien!

laat jullie=horen

2. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    HALO2, zeker weten. Maar die game wordt gewoon perfect :).

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat dit geen opsom topic worden, maar onderbouw je mening ;)

Ik vind zelf de woorden "Halo 2" een b'tje ergelijk worden. Het lijkt wel of er niets op de xbox is behalve halo en z'n vervolg...Er komen games aan die (imho) 10x beter zijn dan Halo, hiermee bedoel ik o.a. Brute Force en andere games uit m'n sig, en Halo 2 duurt nog wel even, dus kunnen we er een keer over ophouden? :)

Edit: Moeilijk gramaticaal probleem opgelost ;)

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  4. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    oh jah ik zou splintercell bijna vergeten.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    boessie, je moet hier zelf natuurlijk geen opsomtopic van maken, dat is against the rules. Onderbouw je mening met argumenten, zodat er nog iets zinvols uit dit topic kan ontstaan.

Als er alleen maar spellen worden opgenoemd, zie ik mezelf genoodzaakt deze thread te sluiten.

Dus: Beargumenteer!

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm elke spel titel die als een soort standaard wordt gezien wordt tevaak gebruikt..
    Halo voor de fps'en.. GT3 voor de race games (arcades worden zelfs hiermee vergelijken egh doh?) en ga zo maar door.. Final Fantasy als benchmark voor rpg's elke rpg wordt hiermee vergeleken zelfs al is het een totaal ander spel..

7. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan bijv dat gelul over Halo 2 niet meer horen of over spellen
    die in de verre toekomst moeten komen.
    En dan helemaal dat die mannetjes gaan roepen dat zo'n spel gaat roelen. Yeah right. meestal vallen die spellen het hardst tegen.

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een sterk argument...

Ik kan Halo niet meer aanhoren. Word er wel een beetje ziekjes van. Is idd een leuk spel (vooral MP) maar er zijn zooooooooveeeeeeeel andere goede games. Begrijp niet waarom mensen het echt zo speciaal vinden.

Ook ik zal Halo II in huis halen maar gewoon omdat ik 1 wel leuk vind en omdat II live heeft.

Voor de rest is Halo een leuk spelletje, maar als er een poll is van "wat vind jij de beste game" dan word Halo nog steeds genoemd....

pfuh

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik word doodziek van al die ps2 fanboys die maar niet kunnen zwijgen over hun gta3 en hoe uber dat het wel is

precies alsof er op de ps 2 maar 2 games zijn die het vernoemen waard zijn

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Deathrow!!!!!!!! ik weet nog dat er veel over dit spel werd gesproken, ik dat spel gekocht, maar wat een @$%^%%$# spel was dat zeg, en ik kon hem niet meer ruilen, en te verkopen is hij ook niet meer, dus nu zit ik hiet meet een heel er triest spel

11. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    ik HAAT het als mensen maar BLIJVEN spreken over een game en dat ik ECHT niet weet over welk game ze het hebben 8)

12. ikah

ikah Guest

sorry ik vind dit echt een nutteloze topic wat boeit jou het nou dat ik halo of een ander spel niet meer kan aanhoren wat heb jij daaraan. hier ga je toch geen topic voor openen.

13. p1m

p1m Guest

Wacked + HALO

14. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa, all vanaf 96
    Fifa 96, 97, 98 enz etc en ga zo maar door :D

Das toch niet meer om aan te horen, elk jaar weer Fifa maar dan met een ander getal. Als ze nou een voorbeeld aan M$ name, die proberen igg het (Windows Millenium, Win XP :) )

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2...(kots smilie)...werd zo over geluld en nog steeds wel. En het is nog eens een baggergame ook! Persoonlijk kan ik van Halo en Halo 2 geen genoeg krijgen. Halo omdat het de topper was en nog steeds is, Halo 2 omdat het de topper gaat worden. Zeker als je terugkijkt op het verhaal en dit dan in verband brengt met de boeken, dan is Halo niet ineens meer 'any avarage good shooter'. Die hype rond Splinter Cell begint me nu ook wel m'n neusgaten uit te komen, zo goed vond ik de game nou ook weer niet, en natuurlijk elk jaar weer die Fifa games...(drie dubbel elkaar onderkotsende smilies)...elk jaar weer zulke grote vernieuwende aankondigingen, elk jaar weer nummer 1 in de verkooplijsten, elk jaar weer voetbalhippies die allerlei kutuitspraken van die commentators lopen na te praten, elk jaar weer een tegenvallende kutgame! :mad:

16. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy. Tot op het bot uitgemolken, graphics tegenwoordig boven gameplay. En ik houd gewoon niet van RPG's.

17. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell ik vond dat er heel erg veel van verwacht werd maar hij was niet een super vond ik en dat is best jammer dat een spel zo mooi wordt gemaakt maar dat hij alleen naamsbekentheid wil krijgen zodat mensen het kopen het is net zoals bij films waar dan een game van uitkomt.
    bv. Blade 2

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    C&C: Generals; ik vind het een moddervet meesterlijk spel, maar ik en vrienden hebben die naam zovaak uitgesproken dat ik moet kokhalzen als ik het weer hoor.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    (bloodwake & Bruce lee)

te triest voor woorden, slecht voor xbox imago...

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bij mij was het vroeger altijd Army men (BLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH)
    maar nu begin ik een zware hekel aan Midway te krijgen, ze zijn de een na de andere k*t game aan het uitbrengen, en dat doen ze echt op iedere console. En daar kan Mortal kombat niks aan veranderen (zo goed was Deadly alliance nou ook weer niet)

Deel Deze Pagina