1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh, zat er wel aan te komen, het spel had al lang moeten uitkomen. Het idee was wel cool though, jammer dat deze niet doorgaat.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan 'm nog pre-orderen bij Gamehubs als je 'm graag wilt:+
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Precies, ik heb hetzelfde.

    Bovendien hoeven mensen van onze leeftijd niet te sparen voor een game of console. Die halen we gewoon zodra die uitkomt :b:
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541
    ..zegt iemand van het promoteam. :+
    heb hetzelfde gehad hoor! klein half jaar niet of echt amper achter mn xbox gezeten (alleen voor filmpje), maar wel nog ongv. wat gevolgd. Er was gewoon niks leuks te verkrijgen in het najaar. Alleen GTA. Dat was t...
    en nu heb ik Mass Effect ondekt en dat is episch.
    Voorderest zijn er nog maar 3 titels die ik wil hebben: Halo Reach, Fable 3 en de nieuwe Gears die wss wel weer wordt aangekondigd..en dat was het.
     
  6. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja waar blijft die Gears 3 aankondiging eens...2006 - 2008 - 2010 zou ideaal zijn.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MrX is de baas van de media divisie van MS ;)
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het Robbie Bach mededelen. :b:
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe .. ik bedoelde natuurlijk de benelux .. Heb je al met Natal gespeeld ?
     
  11. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik reken op eerste week Maart, dan zit ik namelijk in Redmond voor de productpresentaties. Ons fiscale jaar FY11 start op 1 juli en zeg maar een kwartaal vantevoren krijgen wij dan alles te zien voor de 15 maanden daarna om een goed budget neer te zetten. Meestal heel gaaf, soms ook niet>>> vorig jaar kregen we Forza 3 niet te zien, terwijl die wel een half jaar later uitkwam |:-

    Dit jaar reken ik zeker op Natal, Fable 3, Halo Reach en nog wat meer . . . (bijvoorbeeld MacOffice 2011, hehehe)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een begeleider nodig. Ik kan als projectmanager ook koffie langs brengen ;)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541
    Natal koop ik toch niet, tenzij het zeer revolutionair is ofzo - wordt het toch niet.
    Verder game ik om te ontspannen, chill een beetje om mn bed liggen met een controller op je schoot. Dat is gamen voor mij, niet als een verlepte mongol weer voor een tv gaan staan.]
    oooh yeeeaah scan SKATEBOARD WHOHOOOO
    OOOMFG WE NEED TO TANK, DAD, GET TO THE PIT
    OKAAY
    HERE I GOO!!
    :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Natal zal niet alleen gebruikt worden voor party games. Ik verwacht ook dat deze voor games als Halo Reach gebruikt gaat worden (voor links/rechts kijken of commando's geven aan party members) misschien zelfs granaten kopen. Fable III gaat ook Natal gebruiken, maar voor het grootste gedeelte zal je gewoon je controller blijven gebruiken.
     
  15. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed dat mijn baan en zeker die ene week in Redmond, de natte droom is van vele bezoekers hier. Soms krijg ik zaken te zien die echt pas jaren daarna op de markt komen (of zelfs nooit in sommige gevallen).
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Halo Reach gaat Natal niet gebruiken volgens Bungie. Ben zich wel blij om. Ik hoop dat ze wat applicatiesgaan bedenken die echt om de technologie heengebouwd zijn ipv dat er wat populaire games Natal compatible worden gemaakt.

    Anders krijg je van diezelfde taferelen als met de Sixaxis en wordt het allemaal zo geforceerd.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je door de letters heen leest dan kom je tot een andere conclusie. Ze sluiten het niet uit, maar de game is gewoon speelbaar met controller
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lijkt me een belangrijke franchise in de 'oorlog'

    http://www.psonly.nl/nieuws/24117/SEGA_denkt_na_over_nieuw_deel_Shenmue/
     
  19. somedude

    somedude Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij eigenlijk niet.
    Ik vond de Shenmue games zelf erg goed maar het is gewoon niet voor iedereen.

    Bovendien zijn het spellen die niet erg veel zijn verkocht en dus niet al te veel fans heeft.
    Ze zullen er misschien beter aan doen om eerst een remake van deel 1 n 2 te maken.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    neeeeee, ik wil deel 3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina