Metal Gear Solid 2: Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door T4rg3t, 9 mrt 2003.

  1. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    [Metal Gear Solid 2: Substance] hulp gezocht

    Hoi, ik zit cast in Mgs, bij n level waarin je met raiden naakt rond aan het rennen bent. De colonel zit de hele tijd over nix te lullen, je wordt er bijna gek van. Als je dan in zo'n gang komt kan je er niet meer uit. Er staan allemaal Metal Gears, en er lopen een paar wachters rond. Ik heb zon beetje alles in het level bekeken en kom niet verder, en door die onzin praat van die gozer dank ik dat het ergens in het spel verkeerd is gegaan...
    Wat moet je hier doen? En wat is een Dog Tag Chart?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  2. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Jah klopt hij gaat heel erg raar praten dan zegt die dingen van:
    This is a video game you are playing in your roome turn of you console en and play outside ! je moet een soort gang vinden en daar kom je snake tegen die geeft je een zwaart en kleren daarna kan je verder!
     
  3. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal ten noordoosten van die hal op de eerste verdieping is een deur. Daar moet je in. Snel gespeeld zeg !
     
  4. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    :9 is dat skaten er ook nog? Er is een deur als je de trap op gaat, dan kom je in een acsending colon (ofzo) en daar is helemaal nix.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt van wel ja, maar het stelt geen moer voor. Gewoon een demo van die nieuwe Tony Hawk kloon van Konami die zulke slechte reviews scoort, Evolution Skateboarding heet ie geloof ik.
     
  6. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    aha. ik ren nu nogsteeds door die gang en zie niets (bug?). Ik zal zegge wat ik da doe. Eerst wordt je wakker en dan kan je gaan lopen. Dan staat er in diezelfde kamer een kast met medicijn erin (wat kan je daar eigenlijk mee?). daarna kom je in een klein kamertje met een computer waarin gegevens over instelingen staan. dan kom je in de grote hal met de metal gears, en daar na pakl ik daar een kartonnen doos en dan zou ik t niet meer weten. Er is dus in het Noord oosten op die verdieping een deur die naar een gang leid, en daar zit je dan vast.
     
  7. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Je moet in die gang helemaal naar achter en dan kom je snake tegen
     
  8. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    ...nix, en er gaat geen van de drie deuren open in die gang.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op de bovenverdieping he. Rechtsboven gaat er een lang pad naar rechts, dan een deur. En dan een lange gang met Snake erin die geeft je het zwaard (tip: Mep Snake KO en schud hem leeg voor zo'n 'speciale' dogtag)
     
  10. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit er echt hoor. Op die gallerij op de eerste verdieping helemaal bovenaan rechts.....
     
  11. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt, maar ik reageerde niet meer op de berichten van de colonel (zwaar irri), en als je dat wel deed, kwam snake pas te voorschijn.
     
  12. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit die bomb in Fatman?
    Zit de heletijd op Fatman te sprayen ....
    Ik heb Fatman verslagen alleen moet de bomb uitschakelen.
    Waar zit ie ongeveer?

    EDIT : Heb hem al gevonden .. had Fatman gedragged .. daar lag ie onder
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Dat skate gedeelte zit er niet in hoor dudes.
    Dat was wel de roddel, maar skaten met Snake is alleen mogelijk in het spel Evolotion skateboarding. Een andere titel van Konami.
    Helaas, maar opzich zijn r genoeg VR missies in het spel te doen dacht ik zo........stuk of 300??
     
  14. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar. Ik heb in een review gelezen dat het er wel inzit. Er stonden ook screens bij dus dan moet het wel denk ik dan. Je moet het alleen wel eerst unlocken. Schijnt alleen niks bijzonders te zijn.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat skaten zou erin zitten. Maar Konami heeft dat eruit gehaald en een appart spel van gemaakt. Dat zijn oude reviews die dat zeggen.
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit het in de US versie waar ze die review van geschreven hebben waarschijnlijk wel....
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    dat zeg ik........gamma
     
  18. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    he matrix jij weet er wel wat van he reageer eens effe op mijn thread.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, maar wat moet ik zeggen? Dat Skategedeelte zit er hier niet in, punt.
     
  20. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een nieuwe vraag. Als je op Easy speelt, en dan de tanker in hold 1, daar moet je 2 dogtags kunnen krijgen. 1tje weet ik, die gast daar boven. Maar de andere kan ik echt niet vinden. Er zijn 2 gasten die je simpel hold-up kan doen, maar die hebben beide geen dog tag. Dit is dus op EASY, daar hebben minder gasten tags dan in normal.
     

Deel Deze Pagina