1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geeft niet hoor. Ik heb de game ook geen tien gegeven in mijn review. Het eindcijfer tenminste niet. Imo vind ik dat ook nutteloos. ;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik op Y druk komt er een soort blauwe gloed over Shepard heen eventjes, wat houd dit precies in?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ga er vanuit dat dat je shields zijn. :9
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik Y in druk nu zegt Shepard 'Can't get a lock" . En in de handleiding staat dat het mijn class power is, en nu vraag ik me af wat deze power doet...lol.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik het niet mee eens. Sommige van je squad members rennen vooruit om te knallen zoals Jack. Dat lijkt me echter niet een AI probleem, maar zo is zij. Mordin zoekt rustig dekking en Miranda doet dat ook, maar bijvoorbeeld Jack en Grunt gaan hard de aanval in:D.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik heb 90% van de game met Miranda en Garris gespeeld en alleen op de thuis wereld van Grunt heb ik hem mee genomen.

    Garris zetten ik zelf vaak wat meer naar achter en gaf hem een sniper rifle voor support.
    Maar ik merkte idd dat Grunt vaker naar voren ging om vervolgens ff flink huis te houden met z'n shotgun en charge attack.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo die battles zijn echt vetter dan deel 1, je zou ook niet deze battles aankunnen met de combat van deel 1. Ik bedoel dan qua soepelheid enzo, dit speelt veel fijner en werkt veel beter.

    Maar iemand die weet wat die class power is van Vanguard? Want ik begrijp niet waar deze voor dient, ook geen info die ik kan vinden ingame.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Google, en gij zult vinden.

    Gewoon die filmpjes kijken bij de classes. Word precies verteld wat de class inhoudt en welke special ability die heeft.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De enige echte skill van de vanguard is die soort biotich rush.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nee, dat bedoel ik dus niet he :)

    Ik weet uiteraard allang van die charge move en dergelijken. Het gaat mij om die skill die je gebruikt als je Y indrukt. Ik heb het ook geprobeerd met een vijand voor mij, maar er gebeurd dan niks.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien tech armor? :eek: Of de special power van Grunt?
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 9 uur played en pas 2 members gerecruit. lol O-)
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha, ik ook :p Ben een beetje aan het uitvogelen hoe en wat. Ik heb die dokter en en die blauwe gast :p
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit ook nog in Omega op volgens mij de laatste missie daar
    Die dokter vinden, en de plaag stoppen.
    . En heb zojuist de difficulty van veteran naar hardcore gezet. Ik ben nog niet 100% tevreden over de uitdaging tijdens combat, dus heb ik hiervoor gekozen. Eens kijken hoe dit is , en of het niet gelijk extreem moeilijk is ;).

    Zodra ik de difficulty verander, treed het ook gelijk in effect, of moet ik wel restarten ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat hebben jullie gedurende die negen uur gedaan? Side quests zijn gering en het vinden van die squadmates is nou niet echt bepaald tijdrovend.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb 11-12 uur en nog maar enkel Archangel, Mordin en Jack gecruite. Gewoon alle side-quest die je krijgt doen, alles rustig verkennen, af en toe wat planeetjes scannen en je komt er wel aan :).
     
  17. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    zit nu op een dikke 9 uur en heb alleen de professor en Garrus nu opgehaald. (en jacob en Miranda natuurlijk.) Die Zaeed tel ik niet mee, want die was te makkelijk;)

    veel planeten gescand en info gelezen. Mijn eerste playtrough doe ik altijd zo zorgvuldig mogelijk. Probeer het zelfs wat te rekken altijd, kan je er toch langer van genieten.
     
  18. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je RB ingedrukt houdt om je powerwheel tevoorschijn te halen zie je onder een bepaalde power een Y staan. Die power staat dan onder de Y knop. Waarschijnlijk is dat die Rush aanval met een vanguard.
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup same here, ben nu 12 uur bezig en heb ook die 3 gerecruite, ben nu bezig met scannen en een sidequest op een spacestation, creepy shit daaro.
    Echt een waanzinnige game, wil er gewoon alles uithalen anders ben je er zo snel doorheen
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Op een een of andere manie vind ik de combat vrij saai.
    Enemies zijn steeds hetzelfde, en die Collectors vind ik er niet uitzien.
    Die Assault rifle vind ik ook niet heel lekker weg knallen..
    blijf verder een topspel, gisteren 3u bezig geweest met alleen maar planeten scannen, het ownt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina