Extra maps doen het niet op arcade xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door damiowen, 2 feb 2010.

1. damiowen

damiowen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb extra maps gedownload voor een van mijn spellen.
    Thuis heb ik een xbox 360 elite en kan ik de maps gewoon spelen.
    Als ik mijn harddisk waar de maps opstaan meeneem naar mijn vriendin, kan ik ze niet spelen, zij heeft een xbox 360 arcade.
    Weet iemand waar dit aan ligt en kan ik mijn extra maps op de een of andere manier ook op een arcade spelen?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Is de xbxo 360 arcade aangelogt op xbox live. Met je eigen account?

3. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    heb ik ook wel eens gehad.
    Je dlc is ook gekoppeld aan je mac-adres. Maar je (on-line) xbox-live profile "overruled" het mac-adres.
    Dus wil je dlc spelen op een andere doos spelen dan waarop ie i.e.i. is gedownd is, zul je geconnect moeten zijn met live (of course met je profile).
    Succes.

4. damiowen

damiowen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb op de arcade ook verbinding met live en er zit mijn eigen harddisk op dan. Maar ik heb de extra maps gedownload op een ander profiel dan waar ik nu op speel, omdat het oude gewist is en ik het wachtwoord niet meer weet. Maar op mijn elite is het geen probleem en kan ik de maps toch gewoon spelen op het tweede profiel.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan ze alleen gebruiken met het andere profiel op een andere xbox. De content is account en xbox gebonden. Op de originele xbox kan je de content met alle account gebruiken. Bij vrienden kan je deze alleen gebruiken als je aangelogd bent met het account waarmee je de content hebt gekocht

6. damiowen

damiowen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is jammer, aangezien ik niet meer op het andere account kan komen. Maar nu is me wel duidelijk waarom het niet lukt. Bedankt!

Deel Deze Pagina