pro race driver review

Discussie in 'Algemeen' gestart door diazull, 25 mrt 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb alleen de XBox versie (heb nl. ook geen PS2) dus ik kan alleen voor de xbox versie spreken, en ik vind dat het rond het circuit goed gevuld is...genoeg mensen etc...het geeft je absoluut niet het gevoel dat je op een lege vlakte rijd..je hebt zeker wel het gevoel dat je op een goed gevuld circuit rijd...
     
  2. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook wel. Alleen ik vind het een beetje onrealistisch dat er een boel mensen maar een paar meter van de baan zijn verwijderd. Dan staat er alleen nog zo'n betonnen muurtje voor. Als ze dat in het echt deden ben je binnen no-time dood als toeschouwer. Lekker realistisch:confused:.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    When you complete the LOLA World championship, you need $8 million to unlock two more competitions involving the cars you win in one-on-one challenges. The class "B" championship involves all cars from the row with the Mini Cooper S, while the class "A" championship involves the last row of cars with the Tuscan speed 12 and Toyota GT1. Make sure you have as many cars as possible as these race are tricky and you will need a balanced car.

    dit stond op www.gamewinners.com

    daar heb je dus je prijzengeld voor nodig
     
  4. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dan moet ik dus nog effe doorsparen. Zit nu op de 4,5 milj. euro.
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks voor de info.

    Zeker niemand die de ps2 versie wil overnemen?

    MMmm in de thread waar mensen hun xbox versie bespreken.

    Nope dus.:D
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    thnx, nog ff meer races winnen dan! :D
     
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS2 versie ook geruild voor de Xbox versie en het is zeker de moeite waard. Ik heb ze gisteren naast elkaar aan gezet op m'n werk en de graphics zijn echt veel beter. Ook zijn er zoals al gezegd meer auto's op de baan en bijv. bij het DTM kampioenschap hebben ze de 2002 versie van de Merc CLK DTM toegevoegd.
     
  8. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt er een Review op XBOXWORLD.nl?
    Deze zal waarschijnlijk bepalend zijn voor mij. Breng hem zo vlug mogelijk aub
     
  9. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog steeds niet in de top 10 rijden op zo'n Nascar baan(zo'n ronde). Telkens wordt ik in de bocht ingehaald door 1 of 2 wagens.

    Als ik rem in zo'n bocht wordt ik ingehaald omdat ik te sloom gaat.
    Als ik mijn gas niet vol inhoudt wordt ik om dezelfde reden ingehaald.
    Als ik vol gas dan slipt mijn achterkant weg en daardoor heeft gas geven geen nut meer en wordt ik dus ingehaald.

    Wat moet ik dan doen??
     
  10. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel oefenen, wel belangrijk dat je een beetje remt beetje voor de bocht, en dan bij het ingaaan van de bocht zelf volgas.
     
  11. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okee effe oefenen. Ik kom nu op Rockingham niet verder dan een tijd in de 39 seconden terwijl het vaste record van de compu op 35 nog wat staat:confused:.
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Die nascar races kan ik ook niet helemaal volgen, soms trekt je wagen echt enorm snel op, en dan ineens word jij weer dik ingehaald. Je zou kunnen zeggen dat het slip stream is, maar soms is het ook als ik helemaal alleen rij....echt vaag... Maar ik kan wel hoger als 10 worden, maar 1e is me nog niet gelukt, o jawel 1x, maar ik vind het echt heel pittig, ben al wel 20x opnieuw begonnen ofzo... :confused:
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt dom dat deze game geen Xbox Live ondersteund.. Dikke vette tegenvaller :mad:
     
  14. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik zit er niet mee want ik heb geen Live.

    Ik vind die ronde circuits alleen lekker met de mini of de Alfa GTV. Vooral in de multiplayer:p.

    Ik moest en zal daarnet het ronderecord op dat 1ste circuit(...Island ofzo) in de V8 Supercars verbeteren. Ik 2 uur gereden om de standaard tijd van 1.17.02 te verbeteren, maar helaas:mad: kwam ik niet verder dan 1.17.04:'-(
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik vind dit echt raar


    op de dtm race driver site stond dat je je moest kwalificeren in het V8 kampioenschap (die Shoot-out ronde)..ik rijd er nu in met een Chevrolet...en ik moet gewoon meteen de race rijden!!...:confused:

    hoe kan dit??
     
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het met de save functie. kun je naar elke race saven???.ik heb gehoord dat je alleen kan saven als de comp. dat voorstelt
     
  17. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    jep je kan alleen saven als de comp. dat voorstelt, soms wel irri maaar meestal maakt het niet zo veel uit
     
  18. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de 2 races. Valt best wel mee.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ja idd....het is te doen..dat je om de 2 races kan saven

    het zou wat makkelijker zijn als je om de race kan saven want als je onverhoopt weg moet moet je nog een race rijden..anders kan je 'm niet saven

    maja
     
  20. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondersteunt DTM ook widescreen??

    Ik hoop van wel aangezien CMR3 ook van Codemasters widescreen ondersteunt...
     

Deel Deze Pagina