Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-BOX LOVERRR, 11 apr 2003.

1. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Kzit nu bij die missie dat je die kwalachtige aliens voor t eerst tegenkomt (mijn excuses dat ik de naam ff niet weet) (ik d8 de 4e missie) (owjah Guilty Park). Hierbij zit je in een of andere vijandelijke basis maar ik kom steeds in kamers vol met aliens (logies) die elkaar ook af maken. maar ik zie nou nergens meer een uitgang naar een andere kamer en ik ben t een beetje zat om steeds rond te blijven lopen. Ik ben nu bij het lijk van een soldaat met een shotgun (het 1e shotgun dat ik tegenkom), deze ligt ergens op een stapel blokken. Ik ben die lift die kapotgaat en die het doet al lang voorbij maar nu sta ik in zo'n kamer waar je 2 verhogingen aan weerzijde hebt en je binnenkomt op het bruggetje boven die geul in het midden. (sorry voor mijn niet al te duidelijke uitleg)

B.V.D. ;)

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  2. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de andere marines zoeken, een van hen is liftmonteur en helpt je hem weer omhoog te halen

www.walktroughplanet.com

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Meestal als je er niet uitkomt moet je op die kratten springen. Die wezens heten trouwens the Flood.

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    mja, daar heb ik ook lang vast gezeten |:- . Thnx voor de url trouwens, Major Payne, kan k weer ff verder met dat (...)Kalinatek-level van Splinter Cell:cool:

5. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Walktroughplanet doet het niet.
    Ik zit ook vast in 343 Guilty spark. ik ben op de kapotte-lift verdieping naar beneden gegaan en is dat goed? waar kan je de mariniers vinden?

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn geen verkeerde liften, er is er wel een maar die ontploft. Je gaat eerst naar beneden dan nog eens naar beneden en dan met een heel lange lift weer naar boven waar de marines zijn.

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Helpt hij je dsn om een lift te maken:confused:
    Want ik heb deze missie allang uitgespeelt maar er was niemand die hielp, alleen op dat stuk dat je weer boven komt en er staan wat mense op je te wachten en dan ga je die jungle in.

8. 0016

0016 agent style

Leuk Bevonden:
    0
    het beste is gewoon het level opnieuw te spelen. ik kwam eerst ook niet verder... had opnieuw gespeelt en kwam toen bij die lift waar de mariniers zijn

9. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgensmij heeft er ook niemand mij geholpen maar het is ook alweer lang geleden dat ik dat level uitgespeeld heb.

10. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff opnieuw beginnen dat level als je eenmaal vast zit kom je niet zo makkelijk meer op de goede weg

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die monteur is gewoon gelul. Je moet gewoon rond blijven lopen, paar keer op wat kratten springen, een keer n lift in tot je bij de uitgang bent. Gewoon blijven rondlopen, bijna iedereen heeft hier wel een beetje problemen mee gehad.

12. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    ohh ja was ik ff vergeten als je op de kratten springt dan vind je de weg wel

13. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Maar deze kratten zijn net iets te laag en ik moet nu toch weer opnieuw beginnen in het level. En waar zijn die K*nkerverwekkende marines nou??? En dat van die monteur = volgens mij de grootste bullshit!!!

14. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch bedankt, blijf doorgaan met geageren.

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je niet op die kratten komt dan moet je een aanloopje nemen en op het juiste moment springen.

16. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom wel op die kratten maar niet op de etage daarboven.

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als het goed is, is de balustrade op een plekje een beetje ingestort. Daar moet je op springen.
    Dus eerst die kratten op, even om je heen kijken. en als je de gebroken balustrade ziet, daar op springen.

18. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    zoek anders ff voor een walktrough er is er vast wel 1 te vinden

19. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is het wel gewoon gelukt.. ik heb eerst easy gedaan want zo wist ik dan de weg een beetje.. daarna op legendary en ik ging er zo doorheen..

20. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit gaat toch niet om de moeilijkheid?Hij kan iets niet vinden is op elk niveau hetzelfe.. .En zoals gezegt word op die kisten dan op een verlaagt stuk springen en dan ben je op die etage.

Deel Deze Pagina