Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer je de stekker eruit trekt, valt ie dan meteen uit? Zoja, accu kapot. Heb ik ook gehad.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen dat niet, gisteren trok ik hem eruit en toen stond er 59%, was de batterij rood, en gaf hij aan dat accu binnen een paar tellen uit zou gaan 8). Nu lijkt hij weer normaal, geeft gewoon normale accu tijd aan. Alhoewel, 1:22 uur en 57%?

    Edit: Stekker er even uitgehaald, blijft hij nog een kwartier aan. Vervolgens valt hij uit, en is hij niet meer aan te krijgen, alleen met netstroom. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Accu kapot. Lekker Apple bellen voor een nieuwe.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mijn mac heen gebracht naar de MacMe en daar kwawen ze naar testen met een bericht van, er is niks mis met jou accu :'). Faal! Nu ben ik mijn Mac een week kwijt, hopen dat ze er gewoon een nieuwe inzetten, ben ik er ook klaar mee :)
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal.
    mijn laptop heeft het egeven en wil n dus een nieuwe gaan kopen. Ik zat te denken aan een macbook pro of een macbook air. Nu is mijn vraag, ik heb altijd met windows gewerkt, is het een enorm verschil om over te stappen op mac of is dit goed te doen?. en kun je gewoon al je programma's die je gewend ben van windows gebruiken (office msn enz)
    Of zeggen jullie koop maar een gewone nootboek.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het overstappen duurt een uur. En dan ben volgens mij helemaal gewend aan Mac OSX. Tenminste, zo was het bij mij. Alles spreekt gewoon voor zich en het systeem is volkomen logisch opgebouwd.

    En ja. De meeste software die je bij Windows gebruikt, is ook voor de Mac te krijgen :)

    /Edit: En mocht je écht niet het programma dat je graag wilt draaien voor Mac kunnen vinden, kan je altijd nog Windows instaleren ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zou alleen geen MB air kopen, die is overpriced en outdated qua specs.
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat is goed nieuws want mijn god wat zijn die dingen mooi. maar wat is handiger de air of pro? en kan ik er ook een dock voor krijgen en hem dan vervolgens thuis op mijn tv gebruiken dit deed ik ook met mijn oude lenovo thinkpad namelijk.
     
  10. ironbeared

    ironbeared Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Een air is iets meer portable, maar een Pro weegt ook niks! Ik zou voor de Pro gaan, krijg je wat meer voor je centen.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mini-DisplayPort > DVI of HDMI of VGA adapter gebruiken om hem aan te sluiten op je TV.
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Woei, mijn iMac is verzonden volgens de bestelstatus! Verwachte leverdatum is van 26 februari vervroegd naar 19 februari. Dat duurt alsnog vrij lang. Of is de iMac nu nog in het buitenland?
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oke, ben het nu echt zat...... Heb Windows 7 al een paar weken draaien en heb alweer de eerste Trojan te pakken.

    Computer naar de klote en system restore doet het niet. Het gaat om de trojan horse WIN 7 SPYWARE 2010.

    De windows-bak gaat naar de stort. Ga nog een mac kopen......... ben het nu echt zat.
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Noooo! Niet naar de stort8)

    Je kunt hem repareren door W7 opniew te installeren? anders wil ik je wel helpen
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is ook zo, echter word ik gewoon moe dat elke wijziging in je systeem meteen ervoor zorgt dat windows niet meer normaal reageert.

    Mijn dvd-drive wordt nu niet meer herkend,geen enkel programma reageert meer. Wordt ergek van !

    Gan maar naar de stad en koop een nieuwe dvd-drive, f*cking BS !
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ligt meer aan de manier waarom jij met pc's omgaat.. Een trojan oid krijg je echt niet zomaar.. :9

    @Furies, dat duurt altijd vrij lang, jij hebt geen standaard config, vandaar.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die windows pc is puur een surf en download pc. Ineens na een bezoek aan een download site ging die WIN 7 SPYWARE 2010 software draaien.......

    Ach ja, f*ck it.......... gewoon weg ermee.
     
  18. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken om een iMac aan te schaffen met iPay 10 iemand ervaring?
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit het net te lezen en het lijkt betrouwbaar.. Alleen vermoed ik dat er een trucje is met de administratiekosten want ik zie voor de rest niks over rente of iets dergelijks en ze zullen toch ergens op verdienen..
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn huidige tv gekocht via een renteloze en administratie-kosten vrije aflossing \o/
    De eerst aanbetaling was 25% van de waarde en de rest is verdeelt over 10 termijnen.
    Kreeg zelfs nog een Sony dvd-speler ( upscalen naar 1080p ) kado erbij.

    Bij de iPay 10 ziet wel een adertje onder het gras.
    Je krijgt namelijk een Credit card van Primline gratis thuis gestuurd en ze hopen dat je daar gebruik van gaat maken.
    Met als resultaat een rente van 16% op jaar basis.

    Als je alleen gebruik maakt van de iPay 10 dan betaal je alleen administratie kosten en geen rente.
    De CC van Primeline moet je meteen kapot maken als je hem thuis krijgt !!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina