[Centraal] Green Mile problematiek.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 24 mrt 2003.

1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het zijn heus niet alleen de zogezegde newbies zoals jij zegt.
    Vaak heb je als moderator meer last met leden die er al een tijdje zijn en dan plots beginnen zeuren over het hoe en waarom van alles, vaak zijn het degenen die langer geregistreerd zijn die denken dat ze baasje mogen spelen over andere leden

2. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mr.Blond: volgens mij ging het hier over de green mile, niet of jij je al dan niet gekrenkt voelt door mensen met kritische vragen.
    Als je de posts gewoon goed had gelezen, gaat het hier niet om 'baasje spelen'.
    Het gaat hier om de ietwat kromme gedachte dat je serieuze forumbezoekers geen toegang verleent tot een gedeelte van het forum, dat juist een 'filter'heeft om niet-serieuze forumbezoekers te weren. Maar voordat ik mijn hele verhaal nog maals moet doen, zie vorige posts.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat zeuren jullie over dat off topic forum.. Je komt hier toch voor de Xbox/ gaming enzo.. Niet om het over je coole avatar te hebben of eens gezellig over sex court te praten! Toen ik me hier registreerde zat ik ook alleen maar in de Xbox fora, off topic is leuk, maar dit kan net zo goed op msn of op een ander forum gedaan worden.

4. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    En als je aan beide criteria voldoet..?
    :+

Nee, maar ik vind dat gezeur met min. 250 posts ook een beetje onzin, daarmee stimuleer je zoekmachine gedrag ook niet bepaald. Maar ik moet me eigenlijk nergens druk om maken...Jullie zoeken het maar zelf uit :)

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik reageerde helemaal niet op jouw, misschien moest jij mijn post maar is lezen

Je bent hier in de eerste plaats voor xbox, niet voor een of ander non-xbox forum, dat zullen de serieuze bezoekers wel snappen.
    daarbij zijn noobs niet noodzakelijk niet-serieuze members, zo als raptor wat fout aangeeft, er zijn zeker even veel 'meer ervaren mensen' die dezelfde fout maken als nieuwelingen

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik poste in het Green mile forum een reply (beetje pleonasme maar ja) met daarin een link naar een ander Green Mile topic.
    Krijg ik ene Han the Man aan m'n broek
    :confused:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmpf, modjes moeten eens op vakantie gaan. Gaat echt niet goed zo :{

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Er staat dat je niet vanuit andere fora als The Green Mile een link mag plaatsen naar de TGM zelf.

Maar je mag wel gewoon linken van TGM naar TGM.

(TGM= The Green Mile)

Ik zie het probleem van HanTheMan niet. Geef 's een link van de thread waar 't gebeurde. :)

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
  10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Mod's, zeg gewoon dat ze hier niet voor The Mile moeten komen, maar voor de Xbox.

Dit is stomme onzin, het loopt uit op ruzie's met gevolg ban's.

11. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
  12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    daar zat ik ook aan te denken, en dat green mile is echt niet zo boeiend ofzo je komt hier toch voor het xbox nieuws en niet voor de green mile :confused:

13. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes mijn bescheiden mening:

- Als men zegt dat het een Xboxforum is en dat men zich zal moeten bewijzen om in de fora te komen die niets met Xbox te maken hebben ofzo dan moet je consequent zijn en ofwel:
    Ook het forum van actualiteiten enzo niet toegankelijk maken voor andere leden
    ofwel: Alles toegankelijk maken voor alle leden

(In het begin had ik ook zoiets van "Ik wil ook de topics zien die in de Green Mile aan bod komen, maar ik heb er mij al bij neergelegd dat dat nooit zal gebeuren. (Met 48 posts op 6 maand zou het toch een eeuwigheid duren) (Zonder iemand te willen afvallen:"Het is een eliteclubje en het zal dat altijd blijven". Na een tijdje zullen er zoveel mensen inzitten dat men gaat zeggen:"We creëren een nieuw forum en dan moet je 2 jaar lid zijn en 1500 posts hebben." en zo zal het verder gaan en dan blijf je bezig.)

En voor de MODs: ik vind ook dat je een dergelijk gedrag uitlokt door te zeggen 'DAT JE JE MOET BEWEZEN HEBBEN'.
    Wanneer heb je jezelf bewezen ?
    Heb je jezelf bewezen door veel posts te posten?
    Volgens mij heb je jezelf pas bewezen als iemand anders gaat zeggen: "Hé, <<naam>> heeft gereageerd op dat topic, dat ga ik eens lezen want die persoon heeft regelmatig iets zinnigs te vertellen"

Voorstel: maak het criterium als volgt:" X aantal maanden lid en nog steeds actief door regelmatig een post/posts te doen."

Als je schrijft dat het enkel is voor personen die zinvolle posts doen, dan kan iemand die 2 weken lid is en al 3 zinvolle posts gedaan heeft ook komen klagen dat hij 'zich bewezen heeft' en toegang moet krijgen tot de extra mogelijkheden.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vaag gedoe...

hantheman heeft heel je post verwijderd, maar als jij zegt dat ie refereerde naar de Mijl zelf dan geloof ik je wel. En persoonlijk ben ik van mening dat je binnen de Mijl links mag plaatsen van de Mijl...

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard mag dat, ik denk dat Hannie ff in de war was.

16. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier waren we inderdaad ergens gebleven, er waren wat voorstellen over het aantal maanden lid en er is gezegd dat er wat nieuwe script voorgeschreven zou moeten worden.
    Hoe is de stand van zaken nu.
    Hoop binnenkort wat positiefs te horen.

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of laat posts in alle fora meetellen, behalve als je een waarschuwing krijgt,....mensen die 'serieus' op x-bazar bezig zijn en af en toe een leuk topic mee pikken (want zoveel interesante topics zijn er echt niet, en om nou telkens het zelfde te blijven posten, of te posten wat iemand anders al heeft gezecht heeft voor mensen die zich gedragen [om het zo maar te noemen] ook geen nut) willen ook wel eens reageren op dingen in TGM....of haal TGM weg bij de "Bekijk nieuwe berichten"-link voor mensen die niet in TGM kunnen (dat is namelijk 't enige waarvoor ik GM access zou willen, t is heel vervelend als er een leuk topic voorbij komt, je klikt erop....en dan mag je er niet in)

Ik vond 't 60 actieve dagen idee eigenlijk wel heel goed....

PS. sorry voor al het 'tussen haakjes' getyp, dat is nou eenmaal mijn semi-onleesbare stijl...;)

18. renetje

renetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elite????

jongens horen jullie nu wat jullie zeggen?
    dus als je meer dan 250 post hebt ben je elite?
    ik ben van nature een beroeps zeiker maar 250????
    jullie hebben echt niets te doen.
    maar is dit niet een vorm van discriminatie jezelf boven een groep verheven?dit menen jullie toch niet?
    waarom is iemand die meer post dan een ander beter?

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je komt hier toch niet voor een off-topic chat forum? Je komt hier voor de Xbox, maak dat maar eens eerst waar.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik lees dit nu pas, maar ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren wat er ook alweer in die post stond.. :eek:
    Naja fout van mij waarschijnlijk en excusus daarvoor!

Deel Deze Pagina