1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Staak deze mw2-bf:Bc2 discussie. NU!
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Staak dan met jezelf zijn. Nu. :+


    Leuk idee zo'n sniper only lobby, heb alleen geen tijd/zin om nu mee te doen.
    Welke maps spelen jullie dan, en FFA of in teams?
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin was het leuk, daarna werd het veels te druk gingen we TDM doen. En toen werden sommige van ons zwaar geraped. En sommige mensen zijn te damn gay, private snipers only en dan rondrennen met akimbo models :emo:
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oké, dit moet dus voortaan beter geregeld worden.
    Snap niet hoe we opeens aan de 14 mensen zaten, maar dan is het gewoon onmogelijk om normaal te kunnen snipen. We moeten dan echt meerdere lobbies openen.

    Onbekende mensen die erbij komen en dan vervolgens met een assault rifle gaan snipen zijn ook irritant, ook een fout van mij omdat ik de private match niet op 'join in game' o.i.d (dat ze dus kunnen joinen als de game bezig was) had ik niet op nee staan.

    Ook lijkt het me wel handig als iedereen dezelfde class neemt en deathstreak (copycat) want snipen met een Intervention tegen een Spraysniper (Baretta 50 cal, WA2000, M21 EBR) is gewoon onmogelijk.

    Kende trouwens echt 7/14 mensen niet dus is ook een beetje onhandig 8)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat het wat minder ging als gepland maar nu kun je het de volgende keer wel beter voorbereiden en hier rekening mee houden. Ieder nadeel heeft z'n voordeel. :+
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Toen ik laatst meedeed wist ik neit wat wel en niet mocht, ik ging er ook vanuit dat je secondary weapon niet mocht gebruiken:+

    Misschien dus ff een lijstje met regels wat wel en niet mag?O-)
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee Ferron. Maak duidelijke regels en een personen limiet. Maximaal +/- 10 mensen ofzo. En ja, geen 'Join in Progress' doen, echt teveel mensen ineens. 8)
     
  8. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Can I join?:+:+
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Scheisse, weer te laat voor de sniperlobby :+
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Is veel vraag naar :eek: :+
     
  11. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    FFA Sniper lobby was wel lachen! Team deathmatch ging helemaal nergens over, heb nog halve pot met sniper rond gerent maar inmiddels had iedereen al shotguns/aussault toen had ik het wel gezien
     
  12. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede regels voor een sniper only match lijken me, geen secundary, alleen copycat, alleen snipers (duh 8)). en misschien is zonder killstreaks leuker? (doe ik de laatste tijd wel eens, best leuk)
    Vind niet dat je andere snipers dan intervention moet bannen, speel zelf met intervention, maar iemand anders kan bv barret 50. cal fijner vinden...
     
  13. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus wat vinden jullie van de care package bug..?

    ik vindt heel de game nu verneukt en niet zo'n beetje ook niet -_- iedereen doet het...

    heb lkkr vakantie maarja game met kansloze mensen die 10 carepackage krijgen totaal geen zin in.... laat er snel een patch komen
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan leren ze maar met de Intervention omgaan. No-scopen met de Barret, WA2000 of EBR is te makkelijk, dan ga je al snel sprayen.
     
  15. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste bans voor mensen die de care package glitch gebruiken zijn gevallen. Twee mensen die ik ken. Eigenlijk vind ik het wel goed dat ze gebant worden. Maar de ban moet lopen tot dat de glitch gefixt is.
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoelang is die ban?
     
  17. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Imo zijn de snipers aardig gebalanceerd. Je merkt met de intervention dat je scope meer linkt met je hits (lekker wazig 8)), meer dan bv met de barret. WA2000 en EBR geven je haast nooit 1 shot 1 kill, dus ook weer een nadeel.
    Maargoed, zelf nog nooit in eens sniper lobby gespeeld, dus misschien merk je dan wel meer de verschillen :+
     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even vragen aan hun morgen bij wedstrijd;)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dacht dat ik 3 maanden had gelezen. Vind het wel stom dat je daarvoor gebant word, tuurlijk het is bloedje irritant als je het tegen hebt maar fuck IW dat ze zulke glitches in het spel hebben. En ipv snel met een update te komen gaan ze nu maar wat mensen bannen...
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind bannen wel terecht, maar drie maanden is me wat lang. Mensen moet gewoon niet glitchen, punt. IW heeft wat steekjes laten vallen en dat is spijtig, maar dit zou geen excuus mogen vormen om te kunnen glitchen. Mensen weten dat het niet mag, oneerlijk is en het spel verpest voor anderen, lekker een ban aan de broek hangen dus. Nu ik weet dat mensen dus ook echt gebanned worden zal ik wat vaker File Complaint doen als ik merk dat iemand glitched.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina