de xbox-en zijn wel overal in de reclame, ik wil je niet ongerust maken maar met reparateurs die alles ff aandraaien heb ik het niet zo Dat word folders lopen,kerel
Ik heb 3 weken geleden daar ontslag genomen. En nu zoek ik al sinds november een nieuwe baan, maar ik kan gewoon helemaal niks vinden. En mijn bankrekening momenteel is te laag om 'ff' een nieuwe te kopen.
Dan hoop ik voor je dat je xbox gemaakt is, of werk zoeken. @ ik probeer vanavond online te komen, dat wil niet zeggen dat me dat ook daadwerkelijk gaat lukken, mn vrouw wil af en toe filmpie kijken
Dat is het probleem. Niks of niemand heeft nog werknemers nodig. Maar ik hoop dat ik binnenkort kan werken bij de KNVB. Ik heb paar dagen geleden een sollicitatiebrief naar hun gestuurd. Ik ben benieuwd.
hebben jullie nog tips voor het verdedigen? Online kan de tegenstander vaak zo door mijn verd heenlopen zonder gehindert te worden. Meestal ren ik met de speler mee, of ernaartoe maar ik krijg hem niet van de bal. Als ik ditzelfde probeer als ik in de aanval ben word ik zo van de bal gelopen. Iemand een goede tip?
Terwijl ik de persoon boven mij negeer (heeft niks met FCI te maken, deze vraag moet je elders stellen.) geef ik antwoord op katti ik kan opzich vanmiddag wel? maar dat ligt eraan hoe dat bij jullie zit?