Red Faction 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door n3m, 23 nov 2002.

1. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    zag net een review op Gammo (saaie aflevering btw)
    ik wist niet dat ie al uit was, en ik wist niet eens dat het al zeker was dat ie op de Xbox uitkwam:confused:
    zag er wel leuk uit, omgeving opblazen, etc :D

heb eigenlijk nooit RF 1 gespeeld.. weet iemand hoe die was/is en hoe deze is?

2. freakonick

freakonick Guest

1 was nix an op de ps2 (mijn mening), en jah gammo was ECHT saai en veel te kort....:r

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Erm, komt ie op Xbox ? Shiiiiit, net op de PS2 gekocht. Wel maar 45 euro, was verkeerd geprijsd bij de FRS.:9 Red Faction 1 was een beetje middelmatig. Deel 2 is een stuk beter. Zeker geen Halo-beater of zo maar die Geo-Mod engine is zwaar koel ! Staat er een mannetje achter een paal/muurtje; KNAAAAL, hele paal/muurtje + mannetje weg. Echt lachen is dat. Maar hetzelfde geldt natuurlijk ook andersom, schuilen kan bijna niet meer.

4. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze zich vergist daar bij gammo (Stell domme lui daar)]:- ]:-
    Maar ik heb er niks op internet over gevonden van dat Red faction 2 op de X-BOX zou komen.

5. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ook niet, zag laatst juist nog dat er over werd gepraat dat ie misschien op de Xbox komt, maar dat was nog helemaal niet zeker :confused:

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem ook op de release lijst v dimension plus ooit zien staan
    ....ik zou die game nooit kopen

7. freakonick

freakonick Guest

Ik denk dat je gelijk hebt.......want volgens mij hoorde ik die gast nix zegguh over de ps2, denk dat ie gwoon een fout makte]:-

8. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op gamers.nl stond dat toch eerst? Of was dat toen alleen maar een gerucht?

9. sexylexy

sexylexy Guest

kheb gammo gemist

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    kijk..

Red Faction 2 komt op de Xbox en de Gamecube, alleen dit was gewoon de PS2 versie, en dus een foutje van Gammo

11. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt toch alleen op de ps2?

12. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    klopt... Wie goed kek, zag op een gegeven moment het X-je van de ps2 in beeld komen...

mzzl Munch and Abe

13. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt aandachtig gekeken geloof ik

14. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er bij de xbox versie een live mogenlijkheid? en wanneer ligt ie in de rekken???

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ik ga hem wel ff spelen denk ik, is wel koel om met een rocket launcher door muren heen te knallen. deel 1 op de pc was ook wel leuk via netwerk

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    er zijn al revieuws van rf2 voor de xbox op gamerankings.com

17. hambox

hambox Hamox

Leuk Bevonden:
    0
    K heb 'm.. (inderdaad op xbox!)
    Zoals al eerder gezegd, geen Halo-beater maar toch een aardig spel. Review IGN:

Closing Comments
    Red Faction II is fun, certainly, but the single-player is a bit too linear for my tastes and the game ends well before my bedtime. This really isn't a game to buy if you are only planning on playing it alone as you can easily finish the single-player mode in one weekend. However, if multiplayer is your thing, then RF II can be a lot of fun. But I would rather have had this bad boy come out a year late if it meant Xbox Live support or at least System Link. If neither of those matter to you, then this is about as top notch a multiplayer mode as you can found outside of Halo. But in the end, I found RF II a bit of a letdown because of the lack of Xbox enhancements.
    -- Hilary Goldstein

Presentation
    A pretty cool set-up in a world that seems quite interesting. But the story just isn't well-written. Still, can't argue with the loads of maps and well-made multiplayer modes. 8.0
    Graphics
    Nothing terribly exciting for the Xbox, this one isn't going to drop your jaw, but it won't make you lose your lunch either. Solid 60 fps is a definite plus. 7.0
    Sound
    The guns sound good, some of the dialogue isn't bad, but the score is pretty standard. No Dolby Digital support? Guess it needed an extra six months. 7.0
    Gameplay
    While the levels are linear, the control is top notch and a lot of fun. The multiplayer more than makes up for the shot single-player mode. If only it had System Link! 9.0
    Lasting Appeal
    The single-player will last you six hours, but the multiplayer could last your console's lifetime. So many maps and so much fun to be had. 8.0
    OVERALL SCORE (not an average) 8.3

18. Duckman

Duckman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar hebde die gehaald ?? Shipping van Amerike ?Want die komt hier toch pas rond mei-juni uit !?

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Redfaction 1 op de pc was en is naar mijn mening ONLINE een geweldig spel. Hoeveel uren ik dat niet online heb gespeeld...... Singelplayer mode was middelmatig en heb ik ook nooit uitgespeeld, omdat de zin me ontbrak. Maar aangezien de RF2 versie op de Xbox life ondersteuning heeft en muren/vloeren wegschieten online geeeeeeeweeeeeeeeldig is, vind ik RF2, hoewel nooit gespeeld, nu al een aanrader. Ik ga hem ook zeker kopen als m'n verbinding snel genoeg is voor Life

20. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    red faction 1 vond ik al saai, en als ik dan lees dat je maar maximaal 4 player mp kunt hebben... (van IGN, geen system link).

Deel Deze Pagina