1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Agree, er zijn altijd shops die hem eerder verkopen en ik hem nog nooit van een gepakte shop bij mij in de buurt gehoord. Ergens een schande dat ze telkens weer over die boetes beginnen. =(
     
  2. James Pond

    James Pond Guest

    Precies. Ik heb em vanochtend gewoon bij de FRS op et station in Utrecht gekocht :p. Vanavond spelen *O*
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Foregames verkoopt em ook al. Ik twijfel nog zwaar of ik hem ga halen. Ben bang dat het weer een korte (maar heftige) rit wordt net als deel 1. Die wilde ik ook niet meer spelen na hem 1 x uit te hebben gespeeld. Hoe mooi de game ook was.
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game met het Artboek voor 59.95 bij de BS weg. Ga gelijk de Multiplayer uitproberen!! Voeg me toe als je wilt game!!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem geloof ik op hard gespeeld. Maar zo kort was ie toch niet?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het is wel een beetje overdreven. Zeker omdat dergelijke games toch altijd eerder worden verkocht. Mja, heb 'm net bij de FRS gehaald voor de PS3. :+
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Mijn Special Edition is al verzonden door FRS. Had nog geen mail gekregen maar staat al wel op "verzonden" in mijn account op FRS :D:D
     
  8. James Pond

    James Pond Guest


    Dan verkoop/ruil je hem daarna toch?
     
  9. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Media Markt Arena verkoopt em ook. Gelukkig zijn ze tot 21.00 open, kan ik mooi na het werk even langsgaan. De verkoper vertelde mij dat ze een rapture edtion ofzoiets hebben voor 55 euro. Volgens mij is dat die versie met een artbook erbij.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb de game nu ook. Rapture Edition, want bij de FRS in Sneek hadden ze de gewone niet. Wel leuk zo'n artbook, maar meestal haal ik met games alleen de gewone versies. ;)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heeeeeeeel leuk al die 'ik heb hem al'

    Maar ik wil impressies! :9
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil het spel.

    Morgen, of anders...kidnap ik die kut clown van Intertoys!! :mad::mad:
     
  13. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, Bass, jij wilt het spel wel heel graag he? :p Limited Edition?

    Ik wil het spel ook, maar 'k heb niet genoeg geld jammer genoeg. :mad:
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bioshock 2 review

    [GT]61279[/GT]
     
  16. James Pond

    James Pond Guest

    Spoilers zoals altijd met GT
     
  17. James Pond

    James Pond Guest

    Kan jullie eind vanavond impressies geven tegen 12 uur als ik wat heb gespeeld..zit nog tot 9 uur op t werk!
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem gespeeld..
    de intro is erg leuk gedaan..
    de game is iets cinematischer.. vaker word je aangesproken.
    het voelt wel iets linairder.. ben nu net bij het tweede level. na 2 uur gamen..(inclusief veel looten) tweede level is ryan amusements.. de game ziet er prachtig uit. ik raad wel aan om meteen op hard te spelen.

    maar de eerste impressie is gewoon heerlijk bioshock,, en de drill is een favorietje..

    MP impressies post ik later..
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb nog maar weinig gespeeld, maar vind de graphics nog wel erg veel van deel I weg hebben. Big Daddy voelt niet als een big daddy aan, omdat je net zo snel loopt als mens in deel I. Ik zal morgen meer posten als ik wat meer gespeeld heb. ;)
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik installeer hem nu. Denk dat ik eerst wat MP speel en dan Mass Effect 2 uit ga spelen en dan aan de SP begin :p

    EDIT: Net drie potjes MP gespeeld en moet zeggen dat dat me erg bevalt! Lekker chaotisch, maar zeker fun! Het is ook leuk dat je een eigen kamer hebt voordat je naar een match gaat waarin je je loadout (wapens en krachten) kunt kiezen, je character kunt aankleden enzovoorts.

    MP kiest erg snel een match en je begint vrijwel direct. Grafisch is het niet er bijzonder, maar het speelt wel verdomde goed :D In een van de potjes heb ik ook al een Big Daddy suit aan kunnen trekken wat je meteen ERG gewild maakt op de kill list :p Iedereen zit meteen achter je aan.

    Nee, MP is erg fun! SP nog niet gedaan, nu eerst Mass Effect 2 uitspelen... :p
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010

Deel Deze Pagina