je kunt bij www.planettonyhawk.com filmpjes downloaden voor gaps en goals, maar dan moet via gamespy en kun je downloaden maar als je hebt gewacht dan kun je beginnen te downloaden en moet je rechtermuisknop doen voor filmpkes. Die filmpjes kan ik niet afspeluhh! weet iemand hier iets voor greetzzz from BELGIQUE
Dan moet je gewoon opslaan als doen, en dan moet je uitpakken (ik neem aan dat je xp gebruikt, dan staat er rechts: "bestanden uitpakken") Als je dit doet pakt ie hem uit en stopt hem in een andere map. Als het goed is kan je ze dan wel bekijken!
misschien kunnen belgische pc die thps4 filmpjes niet afspelen als je niet gewoon kan unzippen zou ik het ook niet weten maar meestal staan die filmpjes in .mov en dan heb je quicktime nodig of een quicktime codec zodat ie gewoon in mp afspeelt
YEAH!! HOT CHICK!!! Die's echt beterz, maar ik heb alleen nog bij een vriend gezien met cheats (NGC) Ik weet niet hoe ik dat zelf ga doen, kzie nog wel! Die Kareem Campbell Pro specific challenge is abnormaal moeilijk!! da's de enigste die ik nog moet.
ja als je alle gaps hebt krijg je $1500, en je moet alle cash icons en natuurlijk goals hebben dan krijg je precies $100,000 total money en ken je daisy kopen (zo heet ze) best wel geil wijffie btw die kareem campbell is een truukje voor, als je dikke combo's moet doen (bijv. 2) moet je gewoon 1 keer over de gap springen, manual en dan weer een flip en dan telt die het als combo, anders ken je die laatste challenge nooit halen (moet je 5 combo)
klopt jah zij had daar model voor gestaan, wel grappig hoewel is overigens vind dat alle models van die gozers niet bijster mooi zijn, kunnen volgens mij veel scherper
Ik moet nog alleeen nog maar een paar gaps en voor de rest heb ik het alles uitgespeeld ik gebruikgeen xp