1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon Advance Warfighter 2 - Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 23 apr 2007.

  1. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
  2. jb172

    jb172 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    nou het is missie 4, je moet 2 anti-air bunkers vernietigen!
     
  3. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, binnenkort weer eens afspreken?

    lol

    teamkillen? :eek:
     
  4. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond gaan we weer los.....

    (zie ook PM via xbox.nl *)
     
  5. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel lang geleden dat ik GRAW heb gespeeld, maar je hoeft niet in de bunkers:), volgens mij moet je met Y (d8 ik ) een c4 planten op de aangegeven plek.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom heet dit topic Advance Warfighter?
    Tis tog Advanced ?
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik hoop dat de Legacy editie voor 30€ ongeveer in de schappen komt, dan koop ik hem waarschijnlijk meteen (heb hem nog niet :x)
     
  8. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah, ik had niet verwacht dat het daadwerkelijk kon :9. Hij ontplofte wel erg mooi _0/.

    Maar voor verbeteringen zit ik naast het niet kunnen opblazen van helikopters ;) vooral te denken aan wat meer geavanceerde tactics. Beter gebruik kunnen maken van supressing fire, flanken, etc.
    Daarnaast lijkt het me erg tof als je je personage echt een look kan aanmeten a la Vegas 2, weapons customization, je team andere pakken kunnen aandoen. Dus bijv in een nachtmissie - zwarte pakken, als sniper een ghillie suit aankunnen, dat soort dingen. Als ik in een ghillie suit door de stad wil rennen moet dat kunnen vind ik.
    Ook zou het leuk zijn als je wat meer stealth kan gebruiken. Dus dat je als sniper met ghillie suit in het gras/bos amper te spotten bent (voorwaarde dat je silencer gebruik en het en beetje slim aanpakt). Zou ook meer realistisch zijn. Dat mis ik echt. Als je nu 1 schot lost weer direct iedereen waar je zit in singleplayer(!). En dan vanuit een goede dekking je team vooruit sturen en dekking geven. Super man!!
    Naja dan nog een beetje de bewegingen van je personage tweaken en je hebt een geweldig spel.

    Wat me nu trouwens opvalt is dat de singleplayer echt vreselijk traag is en je heel onnauwkeurig schiet in vergelijking met de MP. MP zit veel meer actie in.
     
  9. jb172

    jb172 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de c4 op de bunkers moet plaatsen zou dat goed zijn want ik denk dat dat de enige oplossing is.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  10. jb172

    jb172 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben er uit jongens, bedankt voor jullie hulp!
     
  11. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja gewoon dom toeval...
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja he, dat had ik laatst ook. Haalde Panzer Dragoon Orta weer eens tevoorschijn. Terwijl dit toch, zeker in de beginjaren van de Xbox, één van de mooiere titels was, zag het er nu echt slecht uit voor mijn gevoel. Ach, we zijn verwend :p
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer even ene potje Co-op gedaan. Die multiplayer is en blijft echt heel vet. Stealth + acties = win. Ik heb nog een paar co-op maps open staan uit de orginele GR serie op de PC: Caves, Island etc. Als iemand zin heeft deze co-op maps te halen .... Iemand van Oldskool misschien?
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kick.

    Zojuist GRAW 2 op de PC gespeeld. Ik weet niet of het aan de versie (pc/xbox) maar is het echt zo verschillend van deel1?
    Deel 1 vond ik echt een geweldig spel. Alles wat duidelijk, tutorial was goed maar mijn god wat is deel 2 een prut spel zeG!

    Zie hier van de screens dat deel 2 nog gewoon een 3rd person shooter is, waar het op de PC een first person.
    Ook de graphics van de pc versie zijn echt om van te huilen.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    bedankt voor de mededeling :9
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Was meer om te checken of andere dit ook opgevallen was.
    Was net bij de FRS en kwam voor 20 euro de legend versie tegen voor de 360.
    Heb 'm maar mee genomen.
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb er wel van genoten voor de tijd dat ik hem heb gespeeld, ben alleen ver gekomen in die coöp maps
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb GRAW 1 en 2 op de 360. Ik vond persoonlijk deel 1 echt helemaal the bomb. Met deel twee had ik een stuk minder eigenlijk....... Maar beide delen waren op de 360, dus hoe dat zit met de PC versie? Don't know.

    Bij de Ghost Recon serie kon je volgens mij kiezen tussen thirdperson en firstperson toch? Ik meen mij te herinneren dat dit bij de AW delen ook zo was, maar pin me er niet op vast.
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    AW 1 & 2 op de 360 zijn 3d person. 't Zijn ook meer een show games geworden en niet meer de tactische shooter zoals het orgineel. EN met het orgineel bedoel ik deze:
    http://www.youtube.com/watch?v=XvVZRwlwebo&feature=related

    Toch zijn bepaalde elementen prima bewaard gebleven en heb je gewoon een dikke shooter met AW2. Multiplayer is vet. Heeft eigenlijk alles wat ik zoek in een multiplayer shooter. De singleplayer mag wel wat sereuzer, tactischer, en meer stealthy.

    Ik heb AW2 ook op de pc gespeeld en ik vond m wel vet. Hij is tactischer en meer realistisch dan de 360 versie.
     

Deel Deze Pagina