1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    X41 niet ontvangen vandaag, hopelijk morgen! Ben nou toch wel benieuwd namelijk!
     
  2. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    WIl iemand aub zijn geluidssettings plaatsen van de Sharkoon X-Tatic 5.1 v3?
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hij is binnen \o/!!!

    Edit: Aansluiten was een fluitje van een cent! Moet nou ff naar een afspraak, ga m eind van de middag testen met een potje MW2!

    Edit2: Om m op mn PC aan te sluiten heb zeker zo kabeltje nodig dat van één jack naar twee (rood en wit) gaat?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  4. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook binnen, maar kan je ook met HDMI spelen of moet het perse met die HD AV kabel of hoe die heet? die je zo kan vershuiven van HDTV en TV
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de originele HDMI kabel van Microsoft? Want daar zat zon andere kabel bij die je daarvoor moest gebruiken.
     
  6. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ik weet wat je bedoelt
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou, hij werkt echt super hoor, de X41, ben er erg blij mee :D! Hoor bij MW2 echt precies waar iemand vandaan komt!
    Alleen hoor ik wel een soort van zachte ruis als ik bijv gewoon op t dashboard ben en er verder dus geen geluiden zijn. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als je m nog van plan bent te kopen, zou ik niet langer twijfelen! Hij is namelijk vandaag de iBood van de dag!
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit komt door dat deze wireless is (dit was bij de x4 ook zo) kan je niets aan doen helaas.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ok bedankt voor het antwoord! Maar dan heb ik die kleine ruis graag over voor het gemak van draadloos! Want wat is dat fijn zeg! Lkkr op bed liggen gamen, zonder gedoe met draden!
    Nogmaals ff de vraag hoe ik m op mn PC aansluit, gewoon met zo'n kabeltje dat van één jack naar twee (rood/wit) gaat? En dan in de koptelefoonuitgang van mn PC?
     
  11. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    gisteren is mijn tritton ax720 op de post gegaan, dus binnen zeer korte tijd kan ik een a40 vs ax720 review uitbrengen:b:
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW waar blijft de startpost??
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb gister een kabeltje gevonden die van één jack naar twee gaat, niet rood wit maar zwart geel (maakt niks uit toch?)! Heb de X41 nou dus ook op mn PC aangesloten, dus kan nou ook lkkr vanuit bed films en series kijken als vriendin al slaapt :)!
     
  14. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Duurt best lang ja, maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet zullen we maar zeggen.............;)
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hah dat spreekwoord kende ik nog niet :)

    Duurt inderdaad al wel even, misschien wacht hij op de 1000 posts voor een nieuw deel..

    Ik zou ook eens werk moeten maken door wat te klooien met photoshop/psp aan m'n custom Astro tag design zodat ik eindelijk het hele package kan bestellen.
     
  16. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Geintje zeker:eek:
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    belg he ;)
     
  18. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ah wel, vandaar!:x
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hela! *denkt na over een typisch Vlaams spreekwoord dat enigzins hier van toepassing kan zijn, maar tevergeefs*
     
  20. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ontopic dan maar weer?:lol:
     

Deel Deze Pagina