Iemand al Gotham Racing 100% uitgespeeld.

Discussie in 'Algemeen' gestart door ccm1982, 7 apr 2003.

1. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle bekers gehaald die je minimaal moet halen om de volgende ronde te halen. Ik neem aan dat meerdere mensen dit wel gelukt is? Heeft iemand hem al op 100% uitgespeeld (alles op goud)

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nee dus.... Dat is echt moeilijk man! Daarom ga ik hem ook verkopen ik heb al veel te veel racegames.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb alles goud behalve de bonus races en een paar (3/4) in de allerlaatste challenge.

Een rit is ECHT te moeilijk, niet normaal! Daar moet je persee manual schakelen maar kan ik niet.

4. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    poeh zeg dat lukt me denk ik niet. Ik speel het trouwens niet echt meer de laatste tijd, ik heb namelijk nog 3 vet coole spellen en ook live :D Misschien ga ik het later nog een keer proberen

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb wel die laatste Ferrari gehaald, maar alles goud? Pfff...dan moet je of serieus goed zijn of je moet full time PGR speler zijn...ik heb ook nog andere spellen :+

EDIT: Spelfoutjes eruit halen... :p

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  6. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal die 2 ferrari's niet eens 8)

sinds ik DTM heb speel ik PGR toch niet meer
    ik heb hem eigenlijk gekocht omdat ie bij BS lag voor €40,-
    anders had ik hem laten liggen (als die €60 - €70,- zou zijn)

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    No way man!!!!!!

Ik zal al blij zijn als ik alle wagens heb en een paar extra kleurtjes.
    Krijg je misschien iets als je alles goud hebt ?
    Ik dacht het niet.
    Ik heb de arcade uit (ik heb de vanquish)
    en het heeft heeeeeeeeeeel lang geduurd voor ik in San Francisco op very hard brons haalde, dat goud is dus helemaaaaal onhaalbaar.
    Ik krijg in de hard quick races met moeite een bronze dus die lancer kan ik wel vergeten

Onmogelijk; dat weet ik zeker
    ik denk niet dat er op heel de wereld iemand is die overal goud heeft

8. Arabar NL

Arabar NL infinity

Leuk Bevonden:
    0
    yah ik heb wel alles op goud!! Als het echt veel te moeilijk word bij de allerlaatste challenge (niet bonus), dan gebruik je toch gewoon die joker voor de moeilijkste ronde?? Easy as that!

btw. als je een joker speelt, en je verpest die race... zet dan je xbox uit, voordat het spel weer kan beginnen met laden. Want op deze manier word er dan dus ook nix gesaved. :cool:

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  9. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar bij de quick races kun je geen joker gebruiken
    ik wil namelijk die 2 ferrari's hebben maar het lukt me gewoonweg niet om eerste te worden :mad:

BTW ik wil geen cheats gebruiken

10. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt heel moeilijk om alles op goud uit te spelen al die quick races zijn echt niet te winnnen!!

11. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    met een beetje oefening kom je wel een eind.

ik zat een tijd geleden ook helemaal vast toen ben ik gestopt, maar nu ben ik net weer begonnen en ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ik die race nou niet haalde :+

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor mensen die net zoals ik het niet lukt om alles goud (want dat is vet moeilijk) te verdienen en dus ook niet alle auto's hebben. Maak een extra racer aan onder de naam Nosliw. Dan heb je alle auto's en alle tracks. En aangezien het een aparte racer is, is het niet echt cheate.

13. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    nosliw dat wisten we nog niet.
    whawha maar ok voor sommige die het dan nog niet wisten.;)

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal is niet te doen
    door een normaal persoon.

veels te moeilyk man

15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ongeveer halverwege gekomen en heb het toen opgegeven. Die arcade race heb ik op 1 na gehaald met zilver/brons of goud. Heb 1 week geoefend op die baan en zelfs toen lukte het me niet. Btw ga je harder als je manuel schakelt?

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Moeilijk spel, echt moeilijk. maar dat maakt het superleuk. Ik heb nu de Corvette gehaald maar kom bij de kudos challengne niet verder bij het world tournament(?), ik moet alleen nog een aantal auto's inhalen, maar dat lukt me niet.
    Bij Quick Race zit ik op Hard(de een na laatste), maar London en Tokyo haal ik niet. Ik rij altijd een paar rondes 2de maar dan wordt ik weggebeukt in een bocht ofzo en dan lig je weer bijna laatste. Onmogelijk om ze dan nig in te halen.

Met Manuel schakelen ga je harder als je het goed kan, toch maar eens gaan leren dan.

17. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook niet verder ik vind het echt super moeilijk maar ik ga denk even leren hoe je het best me manual schakelt.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik geen cheats. Vond het niet echt moeilijk, op een gegeven moment krijg je het door en dan kan je alles makkelijk halen. Heb al een eeuw alle auto's, maar een rit lukt me echt niet in de laatste challenge. De rest heb ik goud. En alleen de allerlaatste bonus challenge tegen F50's en Porche's heb ik nog niet eens geprobeert. Stuk of 10 racen op andere tracks steeds met 10 laps. Is moeilijk denk ik, maar vooral moeilijk omdat het lange laps zijn, niet omdat het specifiek moeilijke opdracht is. Die ene in de laatste chellenge wel... :'-(

EDIT: ik cheat ook niet, of ik had allang alles goud enzo. Duh!

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Manual schakelen is moeilijk te leren maar het is bijna essentieel wil je het halen. Wat je dus moet doen is zorgen dat jeeen paar uur achtereen oefent op de makkelijke banen. Zo leer je het wel.

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja maar het is dom, ik heb alles tot nu toe gehaald zonder manual schakelen, en dan opeens MOET je het. Das poor design..

Deel Deze Pagina