1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nugget Leg, 6 jul 2009.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    GODZILLA!!!! Awesome. :D Dat is echt een steengoed nummer.

    Bulls on Parade en Hair of the Dog zijn ook erg tof, de rest ken ik niet.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde net even 2 nummers binnenhalen, maar de RB store werkt niet echt mee (ingame en die 'Games on Demand Store' werken beide niet goed.)

    Of ik krijg helemaal geen verbinding. Of een hoop nummers missen. Of ik krijg de melding dat mijn Family Settings de store blokkeren (zoiets... iig een vreemde melding wat nergens op slaat).
    Als ik via het Dashboard van de 360 naar de Game Marketplace en dan naar RB ga staat ook bij geen enkel nummer een vinkje...alsof ik nog nooit wat heb gedownload.

    Iemand anders die dit ook heeft, of ligt het aan mij? Ben nu al een uur aan het proberen.
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zo even proberen of ik het ook heb.

    EDIT:
    De RB Music Store games of demand ding start hier niet eens op en als ik via Game Marketplace doe staat er: Can't retrieve information from Xbox Live. Dus ligt denk ik niet aan jou ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah ok, het is zo te zien dus nog erger dan toen ik het probeerde.

    Pff, de hele tijd ging het goed totdat ik iets wilde kopen. :+
     
  5. SysanApse

    SysanApse Guest

    Bulls on parade <3.
    My last words lukt me nog steeds niet, kicks aan het einde krijg ik niet onder de knie.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Whut vet, hoe doe je dat? :p
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal maanden geleden op een site (2x) geregistreerd en daar krijg je toen een trial van XNA van een jaar bij. Eerste keer dacht ik dat ie niet werkte dus heb ik nu 2 jaar xD
    Als je dat hebt moet je Magma downloaden. Als je die hebt, een .RBA bestand. (o.a. te vinden op: http://www.negatiive.com/songs/index.php) Die dubbelklik je. Kom je in een schermpje. Dan moet je Xbox aanstaan met audition mode(door naar extra's te gaan en dan Audition Mode) en dan doe je search for Xbox dan vindt hij hem als het goed is. En dan klik je op transfer to selected Xbox en dan gaat hij hem op je Xbox laden en dan kan je hem spelen :D
    Dus kortom, als je geen XNA trial hebt, heb je er niks aan :p

    2 - puntjes zijn trouwens dat je geen Breackneck speed hebt en je de songs hele tijd opnieuw moet doen dus ze slaan niet op op je Xbox.
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ah oke, ja ik had dat hele RBN gebeuren niet helemaal gevolg. :p

    Wanneer kan je eigenlijk daarvan tracks kopen?
     
  9. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeey!
    Vorige week dinsdag bij mymemory.co.uk besteld voor 34 euro ofzo, gisteren in de brievenbus.
    Toch maar overwogen om dit spel te bestellen ondanks dat ik tot nu toe alle Guitar Hero delen (op aeroshit na) heb gespeeld.

    Echt ZO sloom en irritant die carreer, heb 2 uur gespeeld ofzo, en moeilijkste nummer is nog van interpol ofzo.
    Marja komt ook omdat je ieder nummer 2 of 3 keer moet spelen voordat je verder kan in carreer.
    Verder moet ik zeggen dat de rockband engine nog reuzen meevalt, jmmr dat ze rechthoekig zijn, geeft toch een minder soepel gevoel tot nu toe, maar ach.
    En ik twijfel of dit spel net iets meer delay heeft op mijn tv, of net iets nauwkeuriger werkt dan de Guitar Hero delen, want ik heb hem meerdere malen gecalibreerd, ik zit er goed op, doe gewoon mijn ding... en toch speel ik maar een enkel beginnummer foutloos :/.
    Echt foutjes waarbij ik nijg om mijn gitaar de schuld te geven (zou niet zo gek zijn, is immers nr. 7 alweer op de lijst).

    edit;
    waarschijnlijk wel zo handig om dat meteen hier te vragen...
    Ik zat te twijfelen om voor een ruim tientje de volgende portable drumkit te kopen:
    http://www.mymemory.co.uk/Xbox-360-...dcatz-Rock-Band-Portable-Drum-Kit-(Xbox-360)-

    Ik heb wel een Band Hero Drumkit, maar twijfel vanwege meerdere redenen:

    a. ik vervoer alles 'vaak'.
    b. de prijs is klein, en adviesprijs is toch €60,- op andere sites.
    c. Eventueel leuk voor 2 player drum-battles, als 't enigsinds een degelijk setje is.
    d. makkelijker voor in rockband zelf, aangezien ik dan 4 pads heb voor 4 kleurtjes in rockband.

    Laat de adviezen stromen...
    groeten.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  10. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de songs sneller wilt vrij spelen kun je beter de Challenges doen.
     
  11. Greggster

    Greggster Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde met mijn drums, ik speel op guitar hero Metallica veel beter dan met rockband, terwijl ik veel meer tekeer ga als een monster met guitar hero.
    Met rockband zit ik netjes rechtop alsof ik bij de koningin zit en toch maak ik meer fouten.

    Ik heb mijn audio handmatig ingesteld op +20 en video op +30 en met die combinatie speel ik al nauwkeuriger.
     
  12. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook. Dat komt omdat het timing window van Guitar Hero veel makkelijker is. Bij Rock Band moet je veel preciezer zijn.
     
  13. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Kom inderdaad alleen door de engine. GH heeft zo'n hoge window dat het gewoon niet leuk meer is om te drummen. Bij greatest hits speel ik gewoon bijna The Beast and the Harlot drum solo foutloos en ook de No one knows solo, omdat de window zo groot is dat ik maar gewoon wat kan rammen. Dit moet je bij Rock Band niet proberen, en daarom vind ik het ook een stuk leuker. Bij RB heb je ook veel meer het gevoel dat je het echt speelt, wat je bij GH gewoon niet hebt.
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Zitten een paar goede nummers tussen :D

    Dit is ook wel vet. Dus als ik het goed begrijp zetten ze hem na de Super Bowl game meteen op de marketplace?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wtf, bijna al die nummers zitten al in RB als dlc! (edit:confused:taat ook zo lekker obvious in dat bericht) Ik kijk nog wel of ik dit koop.

    EN OMFGWTFGTFO, Megadeth. :D Dat wordt weer ouderwets SHREDDEN.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha,Hell Yeah!!!
    Megadeth blijft voor mij echt de beste band ever!!_O_
    Check me Last Fm.
    Bijna 12,000 plays:b:;)
    http://www.last.fm/user/tyrant666

    Rust in Peace is echt 1 van de beste Metal cd's_O__O__O_

    RIP bestaat nu 20 jaar en gaat dan de hele cd spelen in Maart..
    Verdomme alleen in Amerika, Ik had er echt graag bij willen zijn..=(

    Megadeth Rules!!!!

    Take No Shit!!!!!
    \m/

    Megadeth-Take No Prisoners.._O_
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    http://www.last.fm/user/CBassNL

    Ik heb wel 2 plays!!! Hehe, ik luister nooit Megadeth, niet echt mijn muziek. Maar het is wel gruwelijk om te spelen.
     
  18. SysanApse

    SysanApse Guest

    FAAAACKK.

    Panic attack, ik zat aan 4,7 sterren dus zat over m'n highscore heen.
    Had zelfs nog full star power voor het einde, verkloot ik het nog.
    Ik kan dat stukje na het refrein gewoon niet.

    Terwijl ik waking the demon 5 starred heb.

    Rage.
     
  19. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Weightless en die eerste.
     
  20. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ken de naam Otis Redding wel, maar verder zegt het me niks... youtube checken dan maar :)
    en Let Forever Be is wel erg netjes (Surrender is sowieso een briljant album), maar vraag me af of het bij Rock Band past...

    edit:
    en wanneer komen die Pantera tracks eindelijk eens?
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010

Deel Deze Pagina