Ik bekeek net op de Makro-site de nieuwe folder en daar staan wat spellen in. Omdat niet iedereen die folder kan bekijken zal ik ze hier even zetten (incl. btw) Dead or Alive Extreme Beach Volleybal - 33.32 Indiana Jones and the Emperor's Tomb - 58.31 Mechassault - 49.98 Mercedes-Benz World Racing - 49.98 Panzer Dragoon Orta - 49.98 Rayman 3 - 38.08 Robotech Battlecry - 41.65 The Sims - 49.98 Xbox - 243.95 Controller - 34.51 dvd movie playback kit - 24.99 Sommige dingen zijn wel goedkoop dus, nu moet mijn vader nog met me naar de Makro rijden
Die XBox van 243.95 euro is dan toch wel met games erbij of niet? Anders word je toch wel zwaar genaaid.
Edit: fout gelezen... Weet je zeker dat DOAX voor 34 euro exclusief BTW te halen is? Dan rij ik maandag ff langs...
GothicRulez: Nee, zonder spellen geloof ik. Spartan117: Dit zijn de prijzen inclusief btw, zoals in mijn post staat. Aan de mods: Ik zie nu dat dit ook in een andere thread al gezegd is, als jullie willen mag hij van mij dicht.
Ik ben vandaag bij de Makro in Amsterdam geweest, maar die prijs in het boekje was fout, hij kost daar gewoon iets van 50 euro.
Die prijzen kloppen dus wel en zijn incl. !! BTW. De xbox prijs is met 2 games, ze hebben daar 2 pakketten staan (PGR/SC en Mechassault/GR). 34 euro voor extreme volleybal is niet duur!
Misschien ga ik wel DOAX halen (en the sims?!) btw waarom zou niet iedereen die folder kunnen bekijken?! Als je bij de makro iets wil kopen dan moet je sowieso lid zijn en dan krijg je automatisch wel een folder toch?!
oke dan........... Ik zal volgende keer even wat beter opletten. Ik ga dan maar binnenkort weer even langs!
Om die folder te krijgen moet je een bepaalt bedrag per jaar besteden. Gelukkig leent iedereen ons pasje, zodat wij altijd genoeg per jaar besteden.
Voor iedereen die het (nog) niet geloofd, heb ik alle aanbiedingen van xbox, van de site geplukt zodat je het met je eigen ogen kan zien. Klik HIER!!!!