Iemand enig idee of er nog een f1-game komt van het huidige seizoen? Ik heb er nog niks over gehoord, maar ik zou het vreemd vinden als er geen komt.. :{
Denk wel dat ze licencie hebben, is namelijk van ea. Alleen wordt het uitgebreider dan f1 2002. Dacht dat het over een paar seizoenen ging
F1 Challenge begin je (volges mij) in het 1997 seizoen, en moet je proberen het beste stoeltje te krijgen, door meerdere seizoenen heen. Het spel heeft (dacht ik) alle licenties en banen van 1997 t/m 2002.
lijkt me wel een grappig spel nog lekker racen tegen good-old Mika Hakkinen ben zelf een groot F1 fan....maar of ik 'm koop weet ik nog niet..want race spellen heb ik al voldoende (Sega GT 2002, Rallisport Challenge, DTM Race Driver) dus qua racen kan ik wel ff vooruit
dan zal ik dit spel wel ff in de gate houden.. vind de racespellen op de xbox trouwens tot nu toe wel een beetje tegenvallen.. misschien dat ik DTM maar eens ga kopen
Waarom komt er geen f1 2003 dan? komt ie ook niet op de pc dan. Anders is het namelijk een koud kunstje om hem ook op de xbox te maken
Ik zou zeggen, bel ze op, of joh, 't is een koud kunstje om het over te zetten naar de Xbox, doe het zelf zou ik zeggen We zijn wel weer toe aan een nieuw F-1 spel vind ik!
Ja ik bedoel voor de developers is het het makkelijkst om van de pc naar de xbox te zetten. In ieder geval makkelijker dan naar enig andere console, correct me if Im wrong...
Klopt wat je zegt ja, maar als er een voor de pc zou komen dan zouden ze dat ook wel doen lijkt me.. ik denk dus dat er ook geen voor de pc komt
Volgens mij sijn et toch zeker vier seizoenen!!!!!!! In de winter wordt dr geen Formule 1 gereden!!!!!!!!! 1999 2000 2001 2002
ut ligt denk ik aan je naam mr Blond Wordt best wel een interessante game denk ik. Net als dat ze fifa nu anders gaan doen met manager zooi erbij waarschijnlijk gaan ze f1 ook keer anders doen. Maakt het wel tenminste iets anders dan F12002. Als het gewoon zelfde zou zijn ongeveer zou ik hem niet kopen. Nu wel als het tenminste beetje in orde is allemaal
Zal er ook F1 live komen?? Want bij moto gp ziet het er al super uit en speelt het super, maar f1 zou ik direct kopen, wanneer je live kunt spelen.. cooooool m-X
Heeft EA live titels dan? Bij mijn weten niet. Maar als ze hem live zouden maken zou dat wel heel leuk zijn. Maar toch, het blijft een arcade versie achtige game. De controls kloppen voor geen meter. Ik speel toch iets liever (understatement) Grand Prix 4 op de PC met stuurtje...