[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Okay, ik begon erg te tweifelen obver deze game, maar nu ik de demo gespeeld heb....moet ik toch wel zeggen dat het toch wel een toffe game lijkt te worden.

Vind de besturing wel erg wennen, maar het geheel is toch wel erg vet.:b:

Ligt het aan mij, of is deze game echt donker qua beeld??
    Ik hoef nooit mijn settings te veranderen, maar deze game was zo donker dat ik bijna niks zag....

Leuk detail; zet de game op pauze (start) en het beeld vult zich snel met steeds meer druppels!! Erg cool detail!:thumbs:

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.454
    Natuurlijk erg spoiler gevoelig, maar voor diegene die meer over Heavy Rain willen weten, check onderstaande GT review:

[GT]61846[/GT]

Ziet er indrukwekkend uit! :thumbs:

3. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb echt mijn twijfels over de game. Ik heb Fahrenheit gespeeld, en dat vond ik ook ruk.

Ik ben een echte film en game freak, en snap dat de twee werelden elkaar willen kruisen/opzoeken. Maar ik beleef geen fun aan kleine joystickbewegingen om mijn beurs te trekken of mijn auto te starten.

Ik game omdat ik volledig controle wil hebben en het gevoel wil hebben iemand anders te zijn. Bij Heavy Rain heb ik meer het gevoel een regisseur van een verhaal te zijn. Echter wat ik ook doe het verhaal ontplooid zich en ik heb geen enkele controle over hoe het verder gaat. Dan kijk ik liever naar een goeie film zoals Avatar.

De demo zag er redelijk uit. Wacht nog wel wat reacties af en wellicht een keer tweedehands uit de bazaar.

Ik ben niet overtuigd......

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb mijn instellingen nav de discussie hier en in het algemene ps3 topic weer terug op limited gezet. Zorgt voor een stuk meer detail in de donkere gedeeltes.

Gisteren de demo voor een 3e keer gespeeld (andere mensen willen hem graag zien). Ben het nu wel zat, het is vooral het gevoel van vrijheid dat het zo gaaf aan laat voelen. Steeds weer spelen zorgt er voor dat je door hebt dat het allemaal varianten van hetzelfde zijn. Logisch uiteraard

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.827
    Ik heb echt het gevoel dat zoveel mensen zich met de hype mee (hebben) laten slepen, zonder ook maar echt uit te zoeken of de game wel voor hen is. Dit zorgt dan ook voor teleurstelling van hun kant.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd, dit zijn echt hate it or love it games. Nja ik weet in ieder geval dat het voor mij een mustbuy is. Twijfelaars moeten gewoon de demo 2 keer uitspelen en dan de beslissing maken of het echt wat voor je is.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Niet met de hype, wel met nieuwsgierigheid. Fahrenheit alleen dan op deze gen was voor mij voldoenden voor een pre-order.

Comic is super :lol:

9. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is typisch zo'n spel dat sommige mensen heel erg boeit en anderen juist helemaal niet. Je moet hier echt van houden. Ik vind het wel mooi :)

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb het nooit aangepast....toch eens een keer gaan kijken dan.
    Waar staat ie standaard op?

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dunno waar hij standaar op staat, maar ik heb hem ook maar even op Limited en Super white UIT gezet.

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik laat het denk ik even aan staan. Als ik hem op Limited zet worden de kleuren zo lelijk als wat.

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb hem ook weer op limited gezet, maar op mijn TV hdmi kleuren op laag. Zo wordt alles weer een beetje opgetrokken en toch genoeg details.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoezo dat?

De game is gewoon zwaar episch en de demo bevestigd dat nog even dik :D

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn veel mensen die dat doen...en de volgende keer als een game gehyped wordt waarschijnlijk weer.:9
    Sommigen kunnen daar gewoon niet doorheen kijken...ik hoop voor hen dat ze dat uiteindelijk toch een keer lukt. Beter voor je hobby.:thumbs:

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat vind ik dus ook. Wat ik ook overal lees is dat het onderhand een walhalla moet zijn voor voor filmliefhebbers. Ben ik ook, alleen.. Heavy Rain is gewoon een kutfilm.. Wanneer dit verhaal en acteerprestaties (jaja, de voiceacting en het hergebruiken van samples.. urgh) vergelijkbaar op een DVD zou uitkomen, zou dit behoorlijke meuk op de markt zijn. Niets meer dan een b-film

En wat je zegt, die besturing, het gaat gewoon nergens over, iedere handeling moet je doen, de vraag is alleen waarom? Tja, wanneer ze het weg zouden laten blijft er niet veel meer over dan wat trailers met af en toe een keuze.

Ik heb het van het begin af aan al gezegd, Heavy Rain is een kutspel. Don't live the hype!

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.454
    Je ziet één ding over het hoofd. Als jij Avatar kijkt heb jij nul komma nul invloed op de film. In Heavy Rain heb je wel degelijk invloed op de scenes en zorgen jouw acties ervoor dat sommige vervolgscenes iets anders zullen spelen en het einde misschien wel radicaal anders zal zijn. Lukt jou dat als jij Avatar kijkt? Nee. Dat de acteer prestaties niet helemaal film waardig zijn bij HR doet er dan minder toe.

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heavy Rain - 91.54% - 24 Reviews
    Het is dus een geweldige game. Jij vind het een slechte game, gebaseerd op de demo etc.

Ik koop de game omdat ik er een goed gevoel bij krijg, de weinige beelden (wil zo weinig mogelijk zien) die ik gezien heb staan mij aan, ik lees veel positieve pre/reviews. Ik weet dat ik een aparte game koop en alles wat ik er van lees lijkt mij ook leuk, ik volg nooit de hype.

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nergens over Avatar hoor..(?) Maar goed, dat doet er niet toe, het is welles/nietus

Tja en scores van websites en magazines trek ik me weinig van aan. Tegenwoordig heeft dat weinig met goede journalistiek te maken. Wanneer je een game te laag scoort dan de verwachting was, word je uitgekotst. Daarom hobbelen al die websites en magazines achter elkaar aan.

De game zal misschien wel goed in mekaar zitten hoor, maar het is voor mij gewoon niet boeiend. Het is niets meer dan wat aan elkaar geplakte trailertjes die je af en toe kan beinvloeden. Mja, I don't care about the story, dus who gives a fuck?

Voor veel mensen zal dit leuk zijn omdat het iets nieuws is, maar ik ben benieuwd wat de ratings zouden zijn als er straks veel meer van dit soort 'games' zouden uitkomen. Dan heb je het wel gezien denk ik.

Ik wil geen invloed op het verhaal, ik vind het juist veel leuker wanneer iemand een goed boek voor mij schrijft of een mooie film maakt.

edit - het probleem met dit spel is dat de gameplay het verhaal is, terwijl ik dan juist onderuit wil zitten om het te volgen. Uncharted en Metal Gear doen dat goed voor mij. Je speelt een stuk en krijgt dan het verhaal. Dat is misschien allemaal niet geweldig revolutionair, maar wel een stuk relaxter. Een sigaret aansteken, een portemonnee pakken, een auto starten, op een deur kloppen.. dat is toch kansloze EN onnodige gameplay.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt maar 1 verhaallijn/volgorde bij MGS. Oftwel het is een geweldig spel maar niet jouw genre. Dus [CENSORED] the [CENSORED] up? :p

Deel Deze Pagina