Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. sjoerdb

    sjoerdb Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, Mijn naam is sjoerd brouwers

    Ik speel onder de naam extrema ned.

    Ik ben erg fan van gears of war 2
    Ik speel erg veel annex online samen met mijn broer.
    Nu heb ik een vraag maar ik weet niet zeker of ik hier goed zit maar ik denk het wel als er ervaren gears of war 2 spelers bij zitten.

    De vraag is hebben jullie tijdens het spelen ook wel een het gevoel dat je steeds een seconde te laat bent.
    Het is best irritant ik heb gewoon een goede verbinding thuis 20 mb via ziggo.
    Vaak speel ik met een vaste kabel dus geen antenne ook speel ik niet via mijn pc maar via de router.
    Ik wil graag weten de gameplay nog te verbeteren is of dat iedereen daar last van heeft met gears of war 2.
    En er gewoon niets aan te doen is!

    Mijn andere spelen doen het allemaal prima het is alleen met gears..

    Grts Sjoerd_0/
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet geheel de juiste plek voor je post, je kan beter het GoW2 topic opzoeken in het games gedeelte (*te lui om het voor je te doen :+*).

    Om verder je vraag te beantwoorden: Gears of War 2 heeft al vanaf de release dit probleem. Het is gewoon lag. Epic Games heeft een of ander achterlijk systeem bedacht dat ervoor zou moeten zorgen dat er totaal geen lag is, maar het werkt in de praktijk dus averechts. Ik was zelf redelijk ervaren en leerde mezelf de lag eerst te testen en er dan op in te spelen. Het testen kun je doen door een meter of 2 voor een muur te gaan staan en er met je shotgun op te schieten. Aan de tijd die het duurt tot je de kogels ziet inslaan kun je zien hoeveel lag je hebt. Hier kun je dan rekening mee houden tijdens het potje.
    Als jij of een andere Nederlander host is zul je geen last hebben van lag. Om te zorgen dat dit zoveel mogelijk voorkomt moet je proberen met een volle party van Nederlanders te gaan gamen. Hierbij heb je 50% kans dat een van jullie de host zal zijn :).
     
  3. sjoerdb

    sjoerdb Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi wouw5

    Bedankt voor je reactie!
    Kom je misschien ook uit Wouw noord Brabant?

    Wat je verteld met de truc om tegen de muur te schieten doe ik inderdaad ook altijd ff.
    Dat werkt best goed opzich.
    Het hele strakke van de besturing is de laatste tijd gewoon helemaal uit het spel vind ik.
    Dus daarom ben ik nu op zoek naar een betere verbinding.
    Maar daar is dus inderdaad niets meer aan te doen.
    Jammer want ik vind het echt een geweldige game

    Grts Sjoerd:thumbs:
     
  4. HayabusaDOAgamer

    HayabusaDOAgamer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    bied me aan
     
  5. kiekeboeman

    kiekeboeman Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent van harte welkom, ik zou zeggen voeg me toe als friend en kom een keer online dan volgt er een try-out :D
     
  6. kiekeboeman

    kiekeboeman Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    eej hayabusaDOAgamer wats je gamertag?
     
  7. Chemoshock

    Chemoshock Helljumper

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd om deze thread weer tot leven te wekken :p.

    Ik zoek nog een Halo 3 clan. Ik ben Major grade 2, maar ik hoef nog maar 3 skill levels voor commander.
     
  8. Iksss

    Iksss Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 10

    Ik ben Xander en ik ben 28 jaar.
    Woonachtig in Doetinchem.
    En ben op zoek naar een clan voor FIFA 10.
    Speel de fifa reeks al jaren,maar nooit echt serieus online
    gespeeld,maar daar wil ik nu verandering in brengen.

    Mocht iemand wat weten laat het dan even weten.

    Msn/Mail: x.tempels@live.nl
     
  9. yories

    yories Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik ben op zoek naar en cod 5 clan.
    ik speel het kort maar heb ervaring er mee omdat ik het altid op pc heb gespeeld
    mijn k/d is nu 1.70
    mijn nickname is: yories
    voeg me maar toe als je me wil uittesten.
     
  10. kiekeboeman

    kiekeboeman Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    huh fifa 10 clan:p? leg is uit
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Wat valt er uit te leggen? een clan voor het spel fifa10?
     
  12. kiekeboeman

    kiekeboeman Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    dus met zn 10en tegen 10 andere?
     
  13. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee 3vs3 of 4vs4 10 vs 10 is er nooit.. of singels;)
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weleens met 10 man gespeeld hoor. Maar dan moet je wel een grote club hebben natuurlijk. ;)
    3, 4 of 5 man is over het algemeen gebruikelijk. Ik verzoek je ook om eens een kijkje te nemen in het Xbox Live Gaming Forum gedeelte. Allemaal actieve leden. Daar kun je misschien wel een leuke club vinden.
     
  15. Jiraiye

    Jiraiye Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedeavond:emo:

    Ik ben Jiraiye, dag allemaal! Ik speel nu vooral cod mw2! Eindelijk de keus gemaakt, een week of 2 geleden, om weer online te gaan spelen. gaat wel lkkr! vind t ook weer leuk, maar wil nu eigenlijk weer met mensen samen spelen. Oftewel in een clan. Vind het vooral leuk om samen te spelen en een wedstrijd af en toe mee doen!

    Pls laat me weten als je een clan hebt en nog leuke leden zoekt!!

    En kiekeboeman, voordat jij reageerd, heb jullie site bekeken. Als het echt zo streng is als de site doet geloven.... lama.... anders laat het me weten hehe

    ltrssss
     
  16. HazardDusk

    HazardDusk Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    goeiemiddag allemaal,

    Ik ben Hazarddusk en ben opzoek naar een clan voor MW2, ik speel het spel nu sinds het uit is en sinds 2 maanden online en ben het een beetje beu om de hele tijd met een stel mensen te moeten spelen die allemaal hun eigen dingetje doen. Ik wil met mensen samenspelen en daarbij ook teamwork gebruiken. Daarom zoek ik een clan waar teamwork echt wordt gebruikt.

    ik ga niet zitten opscheppen dat ik goed ben ofzo, maar ik sta mijn mannetje en volg goed orders op. Ben bereid om me weg te cijferen voor het team en ben veel online, actief zouden sommige zeggen.

    dus als je nog leden zoekt en denkt dat ik geschikt ben, zorg dan voor een challenge en kijk of ik geschikt ben.

    See you on the balance Trooper.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoi. Ik ben een actieve gamer, en speel erg veel Gears of War 2. Ik speel voornamelijk Horde/Warzone. Het probleem alleen is, dat als ik bij Wave 20 van horde ben, vaak nog maar 3 mensen over zijn! Iedereen gaat altijd halverwege het potje weg. Zo kom ik dus nooit bij de 50 ! Ik vind het ook erg leuk om Warzone of Execution te spelen. Ik heb geen headset, maar mocht dat een probleem zijn koop ik er wel eentje. Ik wil graag in een leuke actieve clan.

    Mvg,

    Rico.
     
  18. kiekeboeman

    kiekeboeman Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    heej jiraiye onze clan is niet zo streng. Als je wilt kan je keertje online komen spelen we samen met paar andere leden als je wilt. gamertag kiekeboeman
     
  19. kiekeboeman

    kiekeboeman Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    yoo hazarddusk als je wilt kan je me toevoegen kan je met paar van onze leden mee gamen. kijken of je in de clan past.
     
  20. Ernster523

    Ernster523 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook vrij voor een MW2 Clan, of Dirt2, of Grid, GTAiv, Panda Bear, Lego Indiana Jones.. Fifa 09.. PRG4............

    haha, maar laat ik het maar bij MW2 houden.

    Tag = Ernster523
     

Deel Deze Pagina